MK INDY R

Voor alle Lotus Sevens & Seven Replica's
oa. Caterham, Westfield, Donkervoort, Dax, MK...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

MK INDY R

Bericht door co-driver »

MK INDY R.jpg
MK INDY R_2.jpg
MK INDY R_3.jpg
Gisteren op Lotus au Mans enkele exemplaren gezien 8-)
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Jeroenbox
Berichten: 477
Lid geworden op: 23 okt 2010, 23:17
Naam: Henniez
Auto: Exige S, Caterham

Re: MK INDY R

Bericht door Jeroenbox »

beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: MK INDY R

Bericht door co-driver »

Jeroenbox schreef:beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
MK9.jpg
Side-impact protection is inderdaad maar 'light'
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Striker98
Berichten: 124
Lid geworden op: 24 dec 2009, 10:39
Auto: Lotus Exige S2
Locatie: Nederland

Re: MK INDY R

Bericht door Striker98 »

Je kan additioneel een side-impactbar monteren, zoiets als wat ook voor de Striker verkrijgbaar is:
Rogier's race Striker
Rogier's race Striker
Foto-JPAATQ8R.jpg (44.86 KiB) 6614 keer bekeken
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: MK INDY R

Bericht door 914 »

Zoiets lijkt me heel moeilijk streetlegal te maken in België, al zeker met die Hayabusa of Blackbird motor. Ook de versnellingsbak ziet nogal af van het gewicht (dat toch een pak hoger ligt dan de originele moto).

Wat ik ook raar vind, is de intuïtief verkeerd opgestelde paddles. Opschakelen met links ... ik heb al enkele auto's gehad met paddles en daarbij is Rechts steeds opschakelen.
Plaats reactie