Esprit Ex-Hans-Stijn

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

2 mogelijkheden :

- ofwel was overname-prijs lager (houdt mss steek gezien prijs M3 ?)
- ofwel klopt overname-prijs en verkoopt ie hem nu voor 6000 EUR minder :?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Mr.E »

Bzguy schreef: Spring binnen bij mij (ben thuis vanaf 15u10) en dan gaan we samen eens een klapke doen met diene gast :)

Mss moeten we onze ware identiteit eens boven halen :twisted: ?
Ik krijg ook al goesting om mee te gaan... :mrgreen:
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Blue Darkness »

Bzguy schreef:
Spring binnen bij mij (ben thuis vanaf 15u10) en dan gaan we samen eens een klapke doen met diene gast :)

Mss moeten we onze ware identiteit eens boven halen :twisted: ?
Ik ga der nog wat over piekeren... wil m'n Esprit wel inruilen, maar m'n Elan niet... :oops: I
Ik bel u straks nog wel als ik hier weg geraak! ;)
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door 914 »

Dit is echt een leuk topic :)

Een ruil kan ik me voorstellen, maar dat een garage een Esprit zou inruilen op een M3 en dan nog eens een berg cash er bovenop zou doen uit dankbaarheid lijkt me heel sterk.

(Alhoewel ik ook al een aanbod gehad heb van een dealer om mijn Elise te ruilen voor een Z4 + cash, maar echt lucratief was het aanbod nog niet ;) )
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Frederik »

Die M3 heeft niet-originele velgen, hopelijk geen china-brol die plooien of scheeftrekken als je echt hard gaat.

In het Gentse hebben ze enkele jaren geleden een bandencentrale opgedoekt, nadat een klant met kopie-M3 wielen een ongeval heeft gehad en hij de bandencentrale aansprakelijk gesteld heeft.

Hopelijk niet weer vodden voor Stijntje...
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

De Esprit is net verkocht, en betaald door de nieuwe eigenaar :)

En NEEN, ik ben het niet, maar weet nu WEL hoe de vork in de steel zit, het is een schitterend verhaal :)

- de Esprit is vandaag verkocht aan een man uit Vlaams Brabant die een Esprit zocht. Ik heb zijn gegevens en contacteer hem asap om hem te feliciteren met zijn schitterende aankoop en om over de Esprit nog wat te keuvelen.

- de Esprit is overgenomen voor 16.500 EUR oftewel de exacte prijs voor een BMW M3 die er al een tijd te stond.

Ik heb een aangename babbel gehad met de handelaar, hem gefeliciteerd met zijn vlotte verkoop en hem verteld dat deze auto echt een koopje is ; hij had echt wel veel reacties gekregen op deze wagen en zijn 'frank' was stilaan ook al gevallen dat de Esprit een stuk hoger had kunnen geprijsd worden.

Maar soit, hij was zeer tevreden over de vlotte verkoop, en tevens zeer tevreden dat die M3 de deur uit is : niet dat er iets mis is met die M3, maar die stond er al lang te koop, en als handelaar is dat niet interessant voor potentiele klanten ;)

Het was dus een super-koopje :)

//edit : ik heb net contact gehad met de nieuwe eigenaar, de man was echt op zoek naar dit model, hij had er letterlijk afgelopen nacht van wakker gelegen, is een gepassioneerd auto-liefhebber met meerdere wagens, en hij zal de wagen enkel gebruiken voor mooi-weer-ritjes.

Hij verzekerde me dat de Esprit zal gesoigneerd worden als een baby'tje, en hij vond het leuk om te horen welke interessante upgrades de wagen heeft gehad :).

Een nieuwe, mooie thuis voor de geliefde Esprit, de cirkel is rond :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:- de Esprit is overgenomen voor 16.500 EUR oftewel de exacte prijs voor een BMW M3 die er al een tijd te stond.
:o :o :o

Amai dat is inderdaad een koopje ... toch zonde dat Stijntje een Esprit inruilt voor een E46 M3. Maargoed, iedereen beslist voor zichzelf wat hij doet natuurlijk.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Frederik »

Je hebt hem toch gewezen op het forum hier? :)
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

Frederik schreef:Je hebt hem toch gewezen op het forum hier? :)
de man is Franstalig, maar zal het hem alsnog laten weten ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door dachero »

Problem solved niets voor mij die Esprit.

Maar zie ik toch juist op die site van die handelaar toch wel een Smart Roadster staan zeker!


MY DREAM :mrgreen: 8-)

Zou er te onderhandelen vallen voor de overname van mijn Elise tegen deze roadster (ik zal er nog 5000 € bijleggen) :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:


Reacties moogt ge sturen via pm(alleen Thiva niet :mrgreen: )
kwestie van discriminatie en .....
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Plaats reactie