Esprit Ex-Hans-Stijn

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door wimvanbeeck »

Bzguy schreef:ik ga binnen een uurtje langs, zal ook die Super 7 eens bekijken en laat het weten hier op t forum :)

Over de Esprit : come to daddy ... :cry:
Doe een goei bod Hans, 18.000 euro bijvoorbeeld, tis ten slotte uw verjaardag.............en.......... gelukkige verjaardag!
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

wimvanbeeck schreef:
Bzguy schreef:ik ga binnen een uurtje langs, zal ook die Super 7 eens bekijken en laat het weten hier op t forum :)

Over de Esprit : come to daddy ... :cry:
Doe een goei bod Hans, 18.000 euro bijvoorbeeld, tis ten slotte uw verjaardag.............en.......... gelukkige verjaardag!

Mercikes Wim, bedankt voor de wensen en het idee, maar dit zal ECHT niet pakken ! Ik kreeg gisteren nog van mijn broerke een sms : "doe eens iets geks voor je verjaardag, koop eens een auto of zo" , LOL :D

Ben net gaan zien : die kerel was wel onder de indruk van mijn 911 en wist natuurlijk de botten over die Esprit ; heb m direct aangeduid wat niet origineel is, wat de zwakke punten van een Esprit zijn etc (kwestie van onderhandelingspunten te vinden), en volgens hem was ie van de 2e eigenaar, want de 1e eigenaar was "Hans De Geytere" of zoiets, aldus de facturen die hij bovenhaalde ; de werkelijkheid is : eerste eigenaar was een Duitser, dan een Vlaming, dan ik, en dan Stijn ;)

Zijn prijs was "vast', en zonde garantie, en heb m verteld wat "geen garantie" kan kosten als er iets verkeerd loopt ; uiteindelijk zal die wagen niet zo snel weg zijn (tenzij je een echte liefhebber vindt) en zal zijn "vaste" prijs al heel wat minder zijn als er iemand met wat flappen zou staan te zwaaien ;)

Hij zou mij mss nog eens bellen ivm mijn Porsche, mss wou ie 'm ruilen, hij heeft gelukkig mijn naam niet gevraagd ;)

Soit, wel triest om m zo te zien staan : bij mij was ie VEEL properder ! Tja, hopelijk vindt ie n goede thuis ....

Maar zelfs mits een "inruil-voorstel" zou het nog geen lijm pakken :

- auto bijkopen = scheiding :( : geen plek, beloofd om eerste 2 jaar geen auto's meer te kopen)
- auto ruilen = scheiding :( : vrouw rijdt te graag met de Porsche om die in te ruilen ;)

Maar als iemand een goede Esprit zoekt, ga kijken en neem me mee :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Frederik »

Ik krijg hier maar één gevoel bij ... ":("

Verbruik van een M3 is ook wel aan de hoge kant, al is de usability als daily denk ik toch iets beter.

Als ik de rekening maak (al is dat moeilijk) denk ik dat Stijn toch zwaar verlies heeft gedaan op de Esprit :(

ps. Hans, ne happy birthday hé, zou je vrouwtje voor je verjaardag geen uitzondering maken?
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

idd

Merci Frederik :)

Neen, zelfs niet voor mn verjaardag, GEEN uitzonderingen meer :( !

Mss is het DE moment voor u ;) ?

Anyway, ik hoop dat de wagen een nieuwe goede thuis vindt, zou mij al veel deugd doen :)

BTW : die verkoper had een ENORM "Nicholas Liebaert"-gehalte, t was mss zijn tweelingsbroer of zo ;) ?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

nog een leuk detail : ik dahct nog van "dju, die kerel komt me zoooooo bekend voor", ik check zijn kaartje & Google, en zie : Jaimie Nauwelaerts, bekend van de belspelletjes :mrgreen:



Wat wel jammer is : de "wind deflector" en de zak om het dak in op te bergen zijn NIET meer bij de wagen, zijn blijkbaar apart verkocht, maakt de auto wel een stuk minder compleet, eigenlijk om te janken : dan hou je die wagen jarenlang netjes bij & compleet ... :oops:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door dachero »

Mijn geld is op= vorige week gangsterbak gekocht :oops:

mijn scheidingspapieren mag ik ook gaan tekenen als ik de deze zou durven kopen :evil:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

is e rniemand van het forum die deze Esprit wil koesteren :? ?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bosbon_be »

Bzguy schreef: Maar zelfs mits een "inruil-voorstel" zou het nog geen lijm pakken :

- auto bijkopen = scheiding :( : geen plek, beloofd om eerste 2 jaar geen auto's meer te kopen)
- auto ruilen = scheiding :( : vrouw rijdt te graag met de Porsche om die in te ruilen ;)
dachero schreef:Mijn geld is op= vorige week gangsterbak gekocht :oops:

mijn scheidingspapieren mag ik ook gaan tekenen als ik de deze zou durven kopen :evil:

Sissies, mijn auto's heb ik altijd gekocht zonder dat mijn vrouw erbij was.
Zelfs die van vorige week heeft ze pas gezien toen ik hem ging ophalen. :lol: De mannen van tegenwoordig... :oops:
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door Bzguy »

Bosbon_be schreef: Sissies, mijn auto's heb ik altijd gekocht zonder dat mijn vrouw erbij was.
Zelfs die van vorige week heeft ze pas gezien toen ik hem ging ophalen. :lol: De mannen van tegenwoordig... :oops:
Maar ge koopt er ook geen 4 op 2 jaar of zo he ;) :mrgreen:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Esprit Ex-Hans-Stijn

Bericht door dachero »

Bzguy schreef:
Bosbon_be schreef: Sissies, mijn auto's heb ik altijd gekocht zonder dat mijn vrouw erbij was.
Zelfs die van vorige week heeft ze pas gezien toen ik hem ging ophalen. :lol: De mannen van tegenwoordig... :oops:
Maar ge koopt er ook geen 4 op 2 jaar of zo he ;) :mrgreen:
ikke heb er een 9-tal gekocht op 3 jaar :oops:

ook wel een paar verkocht :mrgreen:

Mijn vrouw is er echt niet happy mee.

En nu wil zij een cabrio hebben :?
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Plaats reactie