Exige n/a 192

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Veel goede reacties ,als ik daar eentje zou kopen wil ik hem ook ineens LHD willen. Maar dan kom je vermoed ik aan de prijs dat je hier bij de dealers betaald.
Gebruikersavatar
Christopher
Berichten: 289
Lid geworden op: 14 nov 2009, 22:27
Naam: Christopher
Auto: ex Elise S2
Locatie: Oelegem, BE

Re: Exige n/a 192

Bericht door Christopher »

Wel voor één ding goed opletten bij onze beste man uit Ghoy/Wodecq. Hij zet bij alle wagens dat het uit eerste eigenaar is, maar dit is niet altijd het geval! Zeker eerst achter de britse papieren vragen, want het staat letterlijk vermeld onderaan hoeveel eigenaars die al heeft gehad...
Voor de rest inderdaad positief. Correct afgehandeld, ik zag enkel verzorgde en goede wagens staan en eventuele mankementjes worden zelfs zonder te vragen al zelf verteld.
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

IK ga mijn werk weer hebben om naar al dat moois te moeten gaan kijken maar mijn favoriet is nog steeds die in Oostende die heeft het 240R interieur ,airco, andere luchtfilter en uitlaat.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Exige n/a 192

Bericht door Erwin »

oei!
Opnieuw verandering of extra?
De Esprit blijft toch zeker!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Ik ben nog aan het twijfellen. Ik zou de Exige kopen om ook is mee op het circuit te kunnen en hier van de ongelofelijke veldbaantjes te genieten zoals ik met de Elise deed .Dit is met de Esprit echt niet doenbaar en volledig onbetaalbaar wegens de prijzen voor onderdelen moest het dan is fout aflopen.

Oorsprongkelijk is mijn Lotus liefde gekomen door de niet te onderschatten bochtensnelheid en de behendigheid en het oh zo mooie bodywork van die kleine plastieke wagens.De liefde is even overgeweest na mijn TARGET :evil: fiasco maar daar heb ik mij toen overgezet en direct terug een andere Elise aangeschaft.

Je gaat me geen kwaad woord horen zeggen van een Esprit en al helemaal niet van de mijne ,het vertrouwen begint te groeien en je wil al wat meer en verder en harder en dit gaat voor de Esprit en voor mij slecht aflopen 100%zeker.


Toen ik de Esprit gekocht heb ,ben ik één van de gelukkige mensen geworden die Mr Bzguy heb mogen leren kennen (een man waar de passie voor alles wat hij doet vanaf loopt ). Na een test ritje was ik direct verkocht aan het hele Grand tourer concept. Eenmaal thuis was het de bedoeling om de Esprit daar ook voor te gebruiken .Ik heb hem ondertussen een 5tal maanden en hij heeft nog geen autostrade gezien.


conclusie :geweldige niet te onderschatten wagen ,maar ik gebruik hem niet waarvoor hij gemaakt is en de wagen verdient beter.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: gezocht : Exige n/a 192

Bericht door Blue Darkness »

wimvanbeeck schreef:
Stijntje schreef:
wimvanbeeck schreef:FKM heeft deze staan zéér mooi én goedkoop, een kleinen 34.000 euro, 45.000 km.
Daar ga ik binnen kort is naar kijken en ook die in Oostende maar ik ben toch niet zo zeker over de kleur.
Geel is de meest originele Lotus kleur............ persoonlijke mening!!!
helemaal mee eens!

geel is in mijn ogen DE lotus kleur bij uitstek ;)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Exige n/a 192

Bericht door Blue Darkness »

Stijntje schreef:Ik ben nog aan het twijfellen. Ik zou de Exige kopen om ook is mee op het circuit te kunnen en hier van de ongelofelijke veldbaantjes te genieten zoals ik met de Elise deed .Dit is met de Esprit echt niet doenbaar en volledig onbetaalbaar wegens de prijzen voor onderdelen moest het dan is fout aflopen.

Oorsprongkelijk is mijn Lotus liefde gekomen door de niet te onderschatten bochtensnelheid en de behendigheid en het oh zo mooie bodywork van die kleine plastieke wagens.De liefde is even overgeweest na mijn TARGET :evil: fiasco maar daar heb ik mij toen overgezet en direct terug een andere Elise aangeschaft.

Je gaat me geen kwaad woord horen zeggen van een Esprit en al helemaal niet van de mijne ,het vertrouwen begint te groeien en je wil al wat meer en verder en harder en dit gaat voor de Esprit en voor mij slecht aflopen 100%zeker.


Toen ik de Esprit gekocht heb ,ben ik één van de gelukkige mensen geworden die Mr Bzguy heb mogen leren kennen (een man waar de passie voor alles wat hij doet vanaf loopt ). Na een test ritje was ik direct verkocht aan het hele Grand tourer concept. Eenmaal thuis was het de bedoeling om de Esprit daar ook voor te gebruiken .Ik heb hem ondertussen een 5tal maanden en hij heeft nog geen autostrade gezien.


conclusie :geweldige niet te onderschatten wagen ,maar ik gebruik hem niet waarvoor hij gemaakt is en de wagen verdient beter.

En hoeveel keer denk je effectief op circuit te belanden? :roll:
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Hangt der vanaf hoeveel keer dat je mij gaat uitnodigen ;)
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Lotus_Exige_Front.jpg
Lotus_Exige_Front.jpg (228.11 KiB) 4170 keer bekeken
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Ik moet zeggen dit is een zicht waar ik aan zou kunnen wennen.
Plaats reactie