De Mid Life Update van de Plus2

MKI ('60) & MK2 ('90)
Gebruikersavatar
fastcooki3
Berichten: 460
Lid geworden op: 10 okt 2011, 08:39
Auto: Maisto 340r 1:43

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door fastcooki3 »

Didier dit is toch een Twin Cam blok met 5 boite ipv 4 boite in de Niet +2?? Of heb ik het compleet mis?
Ik denk dat FastEleven nog een adres heeft in het antwerpse, waar er nog wel eens veel culasses zouden kunnen liggen ;-)

Edit: Blijkbaar gelijk gepost met Hugo, ik vermoed dat we hetzelfde adres bedoelen ;-)
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Hugo »

fastcooki3 schreef:Didier dit is toch een Twin Cam blok met 5 boite ipv 4 boite in de Niet +2?? Of heb ik het compleet mis?
Ik denk dat FastEleven nog een adres heeft in het antwerpse, waar er nog wel eens veel culasses zouden kunnen liggen ;-)

Edit: Blijkbaar gelijk gepost met Hugo, ik vermoed dat we hetzelfde adres bedoelen ;-)
ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus ( ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ik
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Didier »

Thx Hugo

Denk dat ik die ook ken. Ben van FastEleven geholpen geweest. Ben eens gaan kijken voor een +2 toen. 'k Was toen verkocht voor die cabrio.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Hugo »

Didier,

ben daarstraks even gaan touren met de Europa en heb het volgende gevonden

bij één adres niks want was gesloten wegens faillissement

bij tweede adres vond ik onderstaande culasse voor een Twin Cam, zag er goed uit voor zo ver ik kon zien, want was nog mooi ingepakt, is wel gelast geweest aan afgebroken bout van inlaatspruitstuk, aan de bout waarop de Webers vastgezet worden ( komt vaak voor, maar is gemakkelijk te repareren want héél goed bereikbaar)

geen nokkenassen, wel versterkte lagerkappen, (oude) kleppen nog gemonteerd, nog niet te veel afgevlakt

DSCN1223 (Large).JPG
DSCN1224 (Large).JPG
DSCN1225 (Large).JPG

prijs voor deze cylinderkop en nog meer info stuur ik via PM, OK?

hugo
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Didier »

OK, Hugo, da's heel snel. Ben benieuwd. Thx.

'k Heb ondertussen Thierry aan de lijn gehad, ie heeft nog eentje liggen ook, maar kon er niet onmiddellijk een prijs op plakken. Die belt mij ook nog terug.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door FastEleven »

ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus (ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ik
Ze mankeren niks, Hugo, maar waarom zouden ze aan een wildvreemde zeldzame en waardevolle dingen verkopen die ze later zelf nog nodig hebben ?!? :roll: :roll: :roll:

En ga met de Europa, ... , en vermeldt eventueel mijn (echte) naam .... ;)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door HJ2 »

... Voor de liefhebber / restaurateur heb ik nog alle body panelen liggen voor de Elan +2. Wat buizen lassen, blokje erin, wielen erop en gaan!

Zonder dollen: als iemand nog body delen zoekt voor weinig, neem ff contact op
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Hugo »

FastEleven schreef:
ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus (ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ik
Ze mankeren niks, Hugo, maar waarom zouden ze aan een wildvreemde zeldzame en waardevolle dingen verkopen die ze later zelf nog nodig hebben ?!? :roll: :roll: :roll:

En ga met de Europa, ... , en vermeldt eventueel mijn (echte) naam .... ;)
ben daarstraks daar geweest met de Europa en idd was een hemelsbreed verschil dan toen ik daar voor de eerste keer kwam ( in 2009) heb toen bijna hemel en aarde moeten bewegen om daar toen mijn huidige culasse voor mijn Twin Cam te mogen kopen
maar had nu met de zoon te doen, hij vroeg mij ook of ik voor mijn Europa nog dingen nodig had, dat was toen met de vader een beetje moeilijker en het heeft idd te maken met stukken te verkopen die ze later zelf misschien nog nodig hebben
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Didier »

'k Heb mss tegen woensdag een cullaske :D
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: De Mid Life Update van de Plus2

Bericht door Hugo »

goed om te horen

zeg Didier de problemen met uw Lotus hebben toch niks te maken met de huidige maand van de Lotus-kalender die ik nu bekijk,

daar rust toch geen vloek op of zoiets?????

want dan ga ik ongerust worden als het najaar in aantocht is
Plaats reactie