Hoera LotusForum.be !!!

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Hoera LotusForum.be !!!

Bericht door Frederik »

Met enige fierheid mag ik aankondigen dat we op minder dan 3 maanden al 100 leden op het forum hebben mogen verwelkomen! Gezien mijn ervaring wat betreft het opstarten van forums, websites en communitiewebsites mogen we spreken van een succes!

Op 12 augustus 2008 zag het forum het eerste levenslicht, na minder dan 1 maand kwamen reeds de eerste (~4) leden in contact met elkaar op de Flanders Lotus Trip. Amper 1 maand later kwamen ~15 leden samen voor de Vroemdag op het circuit van Zolder én vorig weekend ontmoeten een 20-tal leden elkaar op het Circuit in Francorchamps voor de Lotus Days 2008.

En voor de vermoedelijk jaarafsluiter komen we binnen een 2-tal weken samen in Vilvoorde (in het restaurant van een Lotus eigenaar én tevens forumlid) voor een gezellig Lotus mosseldiner! Als dit niet weerspiegeld welke vriendschap er niet uit een forum kan voortvloeien.

Om dit mooie bericht af te sluiten zou ik iedereen willen bedanken, want zonder jullie was dit alles niet mogelijk geweest. Ook een woordje van dank naar onze welbekende Lotus dealers "Thierry Verhiest", "Frederic Koninxk" en "Frank Vanherweghe" die toch ook mede aan de kar hebben geduwd.


Met sportieve groet,
Webmaster LotusForum.be
Frederik Van Cauwenberghe
'92 Lotus Elan SE (100.TUS)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Hoera LotusForum.be !!!

Bericht door Herman »

Proficiat Frederik.

vanwege Herman

trouwe forummer. (steek dezen maar op uwen hoed)
Bijlagen
pluim.jpg
Laatst gewijzigd door Herman op 10 nov 2008, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Hoera LotusForum.be !!!

Bericht door ovi »

Goe bezig en doe zo voort! ;)
molleke

Re: Hoera LotusForum.be !!!

Bericht door molleke »

ben een hele weekend weg geweest en op mijne inbox vol berichten van de forum :D tof ,wijs en knap , een plezier voor mij om mijn late avond te vullen bedankt Frederiek en iedereen voor de vriendschap op en buiten de forum. ;)
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Hoera LotusForum.be !!!

Bericht door bartvdb »

Fre, goe bezig . Groeten van Bart
Plaats reactie