Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Frederik »

Gezien het feit dat tijdens het 60th Lotus Event in Hethel op 14 september 2008 er niet zoveel tijd was en door het uitvallen van de kanaaltunnel geraakte niet iedereen in het fabriek... heeft Lotus beslist een nieuwe Parts Sale te doen in het weekend van 29 en 30 November 2008. De openingsuren zijn van 09u00 tot 16u00 op zaterdag en 09u00 tot 15u00 op zondag.

Dit is de ideale moment om wat koopjes te doen aan spotprijzen en dit direct van het fabriek. Ze gaan ook pakketten maken van kleine onderdelen aan ongelooflijke dumpprijzen.

Voor details en een lijst van onderdelen ga naar :
http://www.lotus60thanniversary.com/forsale.php


Meer onderdelen worden toegevoegd de komende weken, dus hou het in het oog om te zien welke nieuwe producten u kunnen interesseren. Let op dat de aantallen enorm kunnen afwijken en dat Lotus Cars geen garantie kan geven op beschikbaarheid of juistheid van de lijst de moment van de verkoop.

Een breed gamma van Lotus merchandise, ook het Lotus 60th Anniversary gamma zal beschikbaar zijn.

Classic Team Lotus heeft tevens bevestigd zijn deuren te openen op beide dagen, ook de F1 tour en workshops. (£5 entry fee, redeemable if £30 worth of Classic Team Lotus merchandise/memorabilia is purchased).

Als het weer het toelaat, zal Classic Team Lotus verschillende van hen historische racewagens tentoonstellen en de mogelijkheid bieden om uw Lotus te fotograferen met een Lotus Formule 1 auto. (een kleine 'vrijblijvende' bijdrage zal gevraagd worden voor een goed doel dat Classic Teal Lotus steunt.


Voor een goed weekend, heet Lotus gatering en alle andere comfort voorzien.

Opgelet : Het fabriek is NIET open voor bezoek tijdens de Parts Sale het volledige weekend.

Voor de mensen die het fabriek niet weten zijn ... Lotus Cars are at Hethel, Norfolk, NR14 8EZ of surf naar http://www.grouplotus.com/cars/directions.html
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Frederik »

Voor ieders gemak, [download] het order forumulier, vul het in en breng het mee naar de Parts Sale.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Bzguy »

iemand van plan om te gaan ?

heb nl wel wat op mn verlanglijstje staan, maar moet werken die dag :(
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door ovi »

Verdorie!
Genen hardtop voor nen Elan. :?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Frederik »

ovi schreef:Verdorie!
Genen hardtop voor nen Elan. :?
Er bestaat geen Lotus-hardtop voor de Elan. De hardtops die er zijn, zijn ontwikkelingen van Lotuseigenaars en voor zover ik weet is er geen bedrijf (meer) die ze echt nog aanbied.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef:Verdorie!
Genen hardtop voor nen Elan. :?
Er bestaat geen Lotus-hardtop voor de Elan. De hardtops die er zijn, zijn ontwikkelingen van Lotuseigenaars en voor zover ik weet is er geen bedrijf (meer) die ze echt nog aanbied.
Ben zeker dat ik ergens op een engelstalige site iets gelezen heb van een firma die ze (vroeger) maakte!
Nog is effe vragen aan verkoper van mijnen Elan die wist daar meer van.
Zou het gewoon wel graag hebben, had dit ook voor mijn Spitfire vroeger.
Dien hardtop heb ik trouwens nog altijd proper op mijnen zolder steken.
Ik ga de Elan wel gebruiken als dagelijkse wagen dus...
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Bzguy »

dr bestaat effectif n hardtop, blijkbaar iemand die m custom laten maken heeft :

zie http://www.lotuselancentral.com/eotm.htm

Kan wel zijn dat t best wel n duur grapke is :?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Factory Parts Sale (November 29th and 30th 2008)

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:dr bestaat effectif n hardtop, blijkbaar iemand die m custom laten maken heeft :

zie http://www.lotuselancentral.com/eotm.htm

Kan wel zijn dat t best wel n duur grapke is :?
Jaja, er bestaan een 3-tal hardtops voor de Elan, maar voor zover ik weet, is geen enkele een productiemodel. (wat ik hierboven beweerde, was dat 'Lotus zelf' geen hardtop heeft voor de Elan)

Die blauwe vind ik zelfs niet mooi...
Plaats reactie