'05 Elise MKII (rood)

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door WimC »

Beste Kristof, je moest eens weten hoeveel keer ik naar jouw Elise gekeken heb. Ik heb uiteindelijk voor bijna niets minder de mijne bij FKM gekocht vorige maand (maar wel een 03/2002 met 40KM).
Ik geloof dat je genoeg visibiliteit hebt met je wagen, maar een optie is eens gaan praten met een dealer en hem via de dealer te koop aan te bieden. Je staat wel een beetje geld af, maar ik ben ervan overtuigd dat ze deze wagen beter dan jou kunnen verkopen.

grtz

Wim
kristof
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2008, 20:38
Auto: elise mk2

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door kristof »

@ Frederik,bedankt voor de tip ;)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Herman »

autoverkoop zit "volledig" in het slop..... dat is het gewoon ...
prachtauto voor een meer dan correcte prijs anders....
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door ovi »

kristof schreef:moest er nog iemand een idee hebben ,waar ik de elise nog kan plaatsten (bv internetsite's ) .laat gerust een seintje ;)
Marktplaatst.nl is ook nog een goeke en ook gratis!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Herman »

Ik heb deze zomer een Porker C2 cabriolet tiptronic full options in gevoerd uit de usa en deze kunnen kopen met een een dollar aan 1.56 dus gewoon superlaag, en t'is een super mooie wagen, staat te koop a 7 a 8000 euro "onder" de gewone marktprijs, er komt gewoon niemand niemand op af.....

op kapaza of autoscout, krijgt ge alleen maar onnozele reakties van kwakkels
die niet eens weten wat tiptronic of zo is....

ik zou gaarne mijn range rover DSE van 2000 full-options verkopen evenals meschien mijn elise mk2 2002 gull wing .... om een mini clubman te kopen voor de vrouw, maar meschien moet ik dat maar effen uitstellen en wachten tot de markt een beetje gunstiger is......
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Frederik »

Herman schreef:Ik heb deze zomer een Porker C2 cabriolet tiptronic full options in gevoerd uit de usa en deze kunnen kopen met een een dollar aan 1.56 dus gewoon superlaag, en t'is een super mooie wagen, staat te koop a 7 a 8000 euro "onder" de gewone marktprijs, er komt gewoon niemand niemand op af.....

op kapaza of autoscout, krijgt ge alleen maar onnozele reakties van kwakkels
die niet eens weten wat tiptronic of zo is....
Veel mensen haken af omdat het een automaat is... Automaat "begint" pas door te breken in Europa/Belgie. Mensen denken nogaltijd dat een automaat een slome trage bompa auto is met een speedboot-hendel zoals jaren geleden...

Echter met de moderne automaten van tegenwoordig (tiptronic/steptronic/SMG/DSG...) kan je dus ook zeer sportief rijden + het is en blijft een drempel voor vele mensen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Herman »

daar kan je het wel eventjes ietsje mis hebben hoor frederick,... een tiptronic is de "normaal" meest gevraagde porsche (in de cabriolet versie toch) die er te koop kan zijn, mijn dochter rijd ook met een audi tiptronic, tiptronic wil zeggen men kan zowel automaat rijden en eveneens sportief tip (niet tippelen) aan het stuur zoalsl bij de F1 schakelen, nadeel is dat het nieuw een flink pak meerprijs is.... in het goedkope segment van wagens is dat meschien nog iets die ingeburgerd( heel meschien )moet worden, alhoewel..

er is doodgewoon momenteel géén handel in de tweedehands autos, deze die het anders zegt, wil ..ofwel dit niet bekennen of kent er zéér weinig van, autos tot 10.000 euro zijn meschien ietsje beter verkoopbaar, maar dan nog...alles zit met de knip erop... deze morgen heb ik nog een telefoontje gekregen van een vriend in spanje die daar in autos handelt, verkoop aldaar is nul komma nul. de weinige autos de er verhandelt worden gaan terug naar belgie (lees: worden teruggenomen)---
herman. (met motto :allen de fiets op)
Bijlagen
c2 tiptronic 2001.JPG
mark986
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2008, 17:09
Naam: Mark
Auto: elise mk2 JPS
Locatie: Antwerpen/Altea

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door mark986 »

volledig juist, heb in de autobranche voor verschillende merken gewerkt. Ben nu overgestapt naar een andere branche. Nieuw draait ook niet meer, tweedehands krijgt ook enorme vegen. Heb het met de verkoop van mijn porsche ook gezien. Nu de elise in de garage staat zal deze er waarschijnlijk altijd inblijven.... als ik er nimeer ingeraakt zet ik haar in de living :-)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Herman »

net gelezen de nieuwste "joke" in de uk...

wat mag een autodealer absoluut niet doen in de voormiddag ????

door de venster kijken, want dan heeft hij in de namiddag niets meer te doen...



beetje sarcastisch en niet om te lachen, maar t'schept wel een beeld hoe het daar aan toe gaat... :cry:
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Re: '05 Lotus Elise MK2

Bericht door Bart P »

Dank je Kristof,

Ik ben in het voorjaar eens samen met mijn broer naar je Elise komen kijken en ben toen nog meegeweest voor een rit. Waarschijnlijk herinner je je dat niet meer. Ik was toen wel onder de indruk maar twijfelde toen nog teveel.
Ondertussen het motorracen terug opgenomen?
Gesloten