Bart [Elise MKII]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Bart [Elise MKII]

Bericht door Bart P »

Hallo,

Als nieuw lid even iets over mezelf. Ik ben afkomstig uit Helchteren ( Limburg ) en reeds 20 jaar woonachtig te Maasmechelen. Het merk Lotus heeft me reeds als jonge gast enorm geboeid door de principiele visie op het vlak van auto's. De ontmoeting met dorpsgenoot Steven Crijns heeft alles in een stroomversnelling gebracht en zo zijn wij sinds juni dit jaar de erg trotse eigenaars van een Lotus Elise MK II, voor het eerst ingeschreven in 12/2005 met 4500 km op de teller. "Wij" want sinds die dag zijn mijn vrouw en dochters ( 14 en 16 ) Lotus-fan van de eerste orde.
Onze Elise is volledig standaard buiten een radio ( ? ) en een sportluchtfilter. Vorige week bij Thierry in Oostende nog gereden met de Elise versie SC 2009 wat een enerzijds een prachtige ervaring was maar anderzijds de waardering voor onze "naakte" Elise heeft doen toenemen.
1 november in Spa ben ik normaal present en wie weet kunnen we kortelings eens deelnemen aan een andere Lotus-activiteit. :mrgreen: ( eerste maal in mijn leven dat ik een dergelijk "manneke" gebruik ..... )

Wie weet tot 1 november.

Bart
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mijn eerste keer

Bericht door Frederik »

Bart welkom op het forum!

En wij willen foto's zien :-) :-) neen niet van je vrouw en dochter maar van je Elise ... :lol: :lol:

Deze kan je kwijt onder "Showroom / Garage"
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Re: Mijn eerste keer

Bericht door Bart P »

Ga ik zeker doen Frederik zodra zij een wasbeurt heeft gehad. Onze Elise wordt dagelijks gebruikt en met dit weer is proper houden niet evident ...
Plaats reactie