Idd en nog niet zomaar den eerste den beste Duitser, maar wel de voorzitter van de Duitse Lotus Club.Bosbon_be schreef:De GT1 is door een Duitser gekocht en zoals in Belgie krijg je dat in Duitsland moeilijk door de keuring, dus rijdt hij rond met UK platen, of ergens op een circuit.Frederik schreef: Gezien die GT1 Engels is vraag ik me dan af, wat doet die GT1 in Duitsland of wat doet die Duitse Elise in Engeland?
Esprit GT1?
- Exploded
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
- Locatie: Herselt
Re: Esprit GT1?
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11312
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: Esprit GT1?
De Elise staat bij Komo-Tec's website tekoop.
http://www.komo-tec.com/Gebrauchtfahrze ... 6aa6b37415
Vermoedelijk zal de GT1 daar zijn (geweest) voor wat extra pony's ...
http://www.komo-tec.com/Gebrauchtfahrze ... 6aa6b37415
Vermoedelijk zal de GT1 daar zijn (geweest) voor wat extra pony's ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Exploded
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
- Locatie: Herselt
Re: Esprit GT1?
Je kan er bijna niet verder naast zitten! Geloof me maar aan deze GT1 van Komotec kunnen de kerels van Komotec nog bitter weinig veranderen.Frederik schreef: Vermoedelijk zal de GT1 daar zijn (geweest) voor wat extra pony's ...
De enige echte reden waarom de auto daar staat (aldus de eigenaar die mij net een mailtje stuurde), is omdat Komotec hem helpt om de wagen in te schrijven in Duitsland, via hun goede contacten bij de TÜV. Probleem is dat volgende onderdelen echte (gebruikte) koersonderdelen zijn en dus niet (TüV) gekeurd en ik citeer dan de bouwer van de auto:
GT1 body kit, doors, wheels, brakes, suspension, engine parts and engine management.
Tunen aan deze motor daar durven ze zich daar al niet aan wagen en bij Komotec zijn ze toch al iets gewoon. Het kleinste detail aan deze motor wijzigen en je mag al gauw een nieuw blok zoeken. Een standaard V8 is al zo fijngevoelig, deze zwaar getunede motor is in verhouding een "Bert Anciaux" in fijn gevoeligheid . En telkens als ie bleit, bloedt den eigenaar zwaar in zijn portemonnee
- Cor van Nistelrooij
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 19 feb 2010, 00:00
- Naam: Cor
- Auto: Elise Europa Esprit ele
- Locatie: Maaskantje nl
- wimvanbeeck
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
- Locatie: Lommel
Re: Esprit GT1?
Exploded schreef:
Tunen aan deze motor daar durven ze zich daar al niet aan wagen en bij Komotec zijn ze toch al iets gewoon. Het kleinste detail aan deze motor wijzigen en je mag al gauw een nieuw blok zoeken. Een standaard V8 is al zo fijngevoelig, deze zwaar getunede motor is in verhouding een "Bert Anciaux" in fijn gevoeligheid . En telkens als ie bleit, bloedt den eigenaar zwaar in zijn portemonnee :lol
Fantastisch geformuleerd
Tunen aan deze motor daar durven ze zich daar al niet aan wagen en bij Komotec zijn ze toch al iets gewoon. Het kleinste detail aan deze motor wijzigen en je mag al gauw een nieuw blok zoeken. Een standaard V8 is al zo fijngevoelig, deze zwaar getunede motor is in verhouding een "Bert Anciaux" in fijn gevoeligheid . En telkens als ie bleit, bloedt den eigenaar zwaar in zijn portemonnee :lol
Fantastisch geformuleerd
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Esprit GT1?
Het is natuurlijk een a-politiek forum,Exploded schreef:Een standaard V8 is al zo fijngevoelig, deze zwaar getunede motor is in verhouding een "Bert Anciaux" in fijn gevoeligheid . En telkens als ie bleit, bloedt den eigenaar zwaar in zijn portemonnee
en dit gaat nog meer off-topic,
maar moest ik op de http://www.auto-partei.ch/ kunnen stemmen ...
Zit helaas niet in mijn kieskring.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Bzguy
- Berichten: 1883
- Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
- Locatie: Baal
Re: Esprit GT1?
... die oa een Sport 300 & een Sport 350 heeftExploded schreef: Idd en nog niet zomaar den eerste den beste Duitser, maar wel de voorzitter van de Duitse Lotus Club.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963