En ik zie dat je een polo assorti met het tartan interieur en de tapijtjes aan hebt.
Geert
Ik had beter mijn wit hemd en zwart kostuum aan gedaan net als Roger zelf..
En dan een telefoontje naar Barbara Bach, of ze nog eens zin heeft in een ritje met de lotus. En deze keer zonder dat er een helicopter begint te schieten.
Aprospos, Laat de foto's van die Esprit maar komen hoor
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
gvy schreef:En dan een telefoontje naar Barbara Bach, of ze nog eens zin heeft in een ritje met de lotus. En deze keer zonder dat er een helicopter begint te schieten.
Een tête-à-tête met de Caroline Munro van destijds is anders ook niet mis,
net iets meer risky dan met de brave Barbara ...
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
Bij het aankopen van de wagen waren er problemen met het openklappen van de lichten (gekend probleem bij de s1).
Bij het nader bekijken bleek het wel geen elektrisch probleem te zijn maar wel degelijk een mechanisch.
Dus de motor er af gehaald en het mechanisme open gedaan en ja hoor wat bleek?
Het witte tandwiel in teflon was op één bepaalde plaats helemaal uitgesleten waardoor de lichten bleven flappen half weg.
Dus nieuw tandwiel laten draaien en terwijl de machine ingesteld stond er nog 2 in reserve laten bij draaien.
Dus mocht er iemand ook dit probleem hebben ik heb er nog 2 te koop.
Bijlagen
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS
Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Mooi Pascal.
Doet me bijna denken aan een ruitenwissermotor.
Mare ... die oude tandwielen zijn een beetje uitgehold in de flanken.
Die nieuwe zijn vol.
Geen schrik dat je wat trager zult zijn, met al dat bijkomend gewicht?
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Didier schreef:Mooi Pascal.
Doet me bijna denken aan een ruitenwissermotor.
Dit is ook een ruitenwisser motor die men toen der tijd ombouwde als lichten tiller.
Bij de s1 zit er maar 1tje en vanaf de s2, 2stuks.
Vandaar die slijtage, omdat alle gewicht op die enkele motor kwam.
aan de afwerking van het plaatje waaronder het tandwiel zit kan je mooi zien dat dit in kleine hoeveelheden werd gemaakt en waarschijnlijk ook nog in zijn ontwikkelingsfase zat.
Bijlagen
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS
Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Mijn S2.2 (1 motortje per klaplicht) heeft sinds dit weekend het vervelende verschijnsel dat de rechterkoplamp blijft open en toe gaan.
Anders gezegd. Het rechtermotortje blijft gewoon doordraaien.
Als ik stilsta doet hij het niet, maar zodra ik op de weg ben en ik klap de lichten uit , blijft de rechterzijde open en dicht gaan.
Was dit hetzelfde verschijnsel als bij jou?
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
Ik heb de stekkerverbindingen aan de motortjes (mannelijk en vrouwelijk) grondig met schuurpapiertjes behandeld en de koper kontaktjes weer doen glanzen.
Priegelwerkje.
Maar na een testritje lijkt het probleem van de baan.
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]