S4s te koop bij FVH

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

S4s te koop bij FVH

Bericht door Bzguy »

zie http://www.kapaza.be/Autos/Lotus/258460 ... t_S4S.html

Prijs overeen te komen, heb dus geen idee wat de vraagprijs is ...
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Blue Darkness »

staat al lang te koop hoor!

heb daar in totaal al zeker een 4-tal mails voor gestuurd voor meer info en een prijs en nu staat hij eindelijk met foto's op kapaza, maar nog steeds geen prijs... :roll:
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door ben »

Bij Verhiest staat een rode Esprit te koop uit 1992 met 100.000 km voor nauwelijks 15.000 euro (particuliere verkoop)

Een koopje als je het mij vraagt.....
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Bzguy »

dat is een SE bij Verhiest, zeker niet te vergelijken met een S4s !

Ik kan het weten, mijn eerste Esprit was een SE, en dta is een WERELD van verschil met pakweg een S4 !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Herman »

Blue Darkness schreef:staat al lang te koop hoor!

heb daar in totaal al zeker een 4-tal mails voor gestuurd voor meer info en een prijs en nu staat hij eindelijk met foto's op kapaza, maar nog steeds geen prijs... :roll:
Hans...
Er staat correct bij vermeld .. prijs: n.o.t.k..... dwz. Nooit Over Te Klagen..

dus moet goed zijn.....
:D
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Frederik »

Die wagen is eigendom van de broer van Frank, en deze is extreem goed onderhouden.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Blue Darkness »

ben schreef:Bij Verhiest staat een rode Esprit te koop uit 1992 met 100.000 km voor nauwelijks 15.000 euro (particuliere verkoop)

Een koopje als je het mij vraagt.....
voor wie deze kleur ok vind is dit idd een koopje!
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Exploded »

Bzguy schreef:dat is een SE bij Verhiest, zeker niet te vergelijken met een S4s !
Ik kan het weten, mijn eerste Esprit was een SE, en dta is een WERELD van verschil met pakweg een S4 !
Bij deze neem ik de uitdaging aan, om mijn SE naast de S4s/S4 te zetten...
Wie durft? :evil: :lol:
Laatst gewijzigd door Exploded op 06 apr 2010, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Bzguy »

Exploded schreef: Bij deze neem ik de uitdaging aan, om mijn SE naast de S4s/S4 te zetten...
Wie durft?
Dejouwe is een highwing he Gert, dat is tussen een SE en een S4 in, met reeds een aantal verbeteringen.

Ik vind het verschil toch wel enorm te noemen ; S4 vind ik toch veel beter afgewerkt dan een SE, stukken minder 'gerammel', comfortabeler.

Ik denk dat je het ietwat kunt vergelijken met Elise S1 - Elise S2. Wellicht daarom staat een S1 nog wel op mijn verlanglijstje :)

Ik zeg niet dat de SE moet onderdoen voor vb een S4, maar de rij-ervaring is anders. Uiteindelijk is het krak dezelfde motor en krak dezelfde turbo (behalve een S4s), dus qua performance kan er niet veel verschil tussen zijn he ;)

Grootste tekortkoming aan een SE vind ik het gebrek aan stuurbekrachtiging (vooral bij manoeuvreren en rondpunten) ; al zou ik die met plezier willen missen op vb een Sport 300, maar dat is dan echt wel een ander niveau :P
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: S4s te koop bij FVH

Bericht door Exploded »

Bzguy schreef:
Dejouwe is een highwing he Gert, dat is tussen een SE en een S4 in, met reeds een aantal verbeteringen.

Ik vind het verschil toch wel enorm te noemen ; S4 vind ik toch veel beter afgewerkt dan een SE, stukken minder 'gerammel', comfortabeler.

Ik denk dat je het ietwat kunt vergelijken met Elise S1 - Elise S2. Wellicht daarom staat een S1 nog wel op mijn verlanglijstje :)

Ik zeg niet dat de SE moet onderdoen voor vb een S4, maar de rij-ervaring is anders. Uiteindelijk is het krak dezelfde motor en krak dezelfde turbo (behalve een S4s), dus qua performance kan er niet veel verschil tussen zijn he ;)

Grootste tekortkoming aan een SE vind ik het gebrek aan stuurbekrachtiging (vooral bij manoeuvreren en rondpunten) ; al zou ik die met plezier willen missen op vb een Sport 300, maar dat is dan echt wel een ander niveau :P
Idd ik heb al de (grotere/laatste) body van de S4, S4s, GT3 en V8.
Eigenlijk heb je dat stuurbekrachtigingsprobleem op jouw ex SE zelf, veroorzaakt. Als je op een SE met de OZ Ruote wielen of de S4/GT3 OZ's legt, dan is het zelfs een groot voordeel dat je geen stuurbekrachtiging hebt. Probleem is dat op jouw SE, AWI V8 wielen lagen en dan is het zwoegen idd. Ook de dempers en de wegligging zijn dan een pak slechter, als je de dempers en veren niet aanpast. Ik heb vorige week, na een discussie met een ex F1 plioot, de proef op de som genomen. Hij zei dat een Esprit veel beter rijdt zonder servo omdat je de wagen veel beter kan "lezen" en controleren. Met servo voel je hem veel minder snel in slip gaan, als je snel/circuit rijdt. Daarom heb ik vorige week nog met de GT3 wielen gereden op mijn SE en daarna terug mijn S4s wielen er op, dat scheelt dag en nacht.
Ook het manoevreren is een pak makkelijker met de GT3 OZ's. Maar als je de S4s verbreders op je Esprit hebt, dan zijn ze geen zicht meer. Tis dus kiezen tussen cholera en de pest... :roll: :lol:
Plaats reactie