Frederik schreef:Ivo de Porsche rijders gingen niet voluit
Ja die waren een hele dag aan hun radio aant foefelen zekers!
Hoe kom jij aan 180pk ? (als je nog es in de buurt bent es mijn VBOX installeren hé) dan weet je het
Gij hebt gezegd dat een Elan met zo'n open uitlaat rond de 180 pk zit hé.
Maar van mij mag het gewoon 165 pk zijn ook zenne! Dan is het nog straffer wat we allemaal voorbijsteken! Waren gewoon makkelijk te pakken in de bochten en daarmee uit!
Doe jij effe de nr. platen van die klojo's hun stootkar af makker, anders zitten ze te !
ovi schreef:Gij hebt gezegd dat een Elan met zo'n open uitlaat rond de 180 pk zit hé.
Maar van mij mag het gewoon 165 pk zijn ook zenne! Dan is het nog straffer wat we allemaal voorbijsteken! Waren gewoon makkelijk te pakken in de bochten en daarmee uit!
Mijn vorige Elan had 179,5pk maar hoeveel mijn huidige heeft weet ik niet. Een meting met de VBOX gaf ~200pk aan. Maar ik moet nog es op de bank en alle mappigns proberen.
ovi schreef:Gij hebt gezegd dat een Elan met zo'n open uitlaat rond de 180 pk zit hé.
Maar van mij mag het gewoon 165 pk zijn ook zenne! Dan is het nog straffer wat we allemaal voorbijsteken! Waren gewoon makkelijk te pakken in de bochten en daarmee uit!
Mijn vorige Elan had 179,5pk maar hoeveel mijn huidige heeft weet ik niet. Een meting met de VBOX gaf ~200pk aan. Maar ik moet nog es op de bank en alle mappigns proberen.
Ik dacht dat je ook op de testbank was gegaan ...
Ba nee poike! Da interesseert mij eigelijk ook helemaal niet hoeveel pk's dat ding heeft. Ben daar allemaal niet echt mee bezig en ook daarom dat ik die naaldregeling voor mij turbo gewoon open laat staan. We hebben toen toch gemeten dat hij gewoon zoals normaal zijn 0.7 bar geeft en das voor mij meer dan genoeg.
Enkel die stalen remleidingen moeten er zeker op en zoals ge al geschreven hebt misschien een iets betere (straffere) vering.
Da ging vlugger dan ik dacht!
Spijtig van de wind in de micro!
Bert neemt den Ivo mee voor een ritje dus. Op het rechte stuk moest ik echt mijn scherm openhouden wand het kwakte gewoon dicht!
Ook stopte de opname regelmatig door de vele schokke denk ik.
Toch nog een paar mooie beelden.
de eerste beeldjes van mezelf op circuit, da's wel leuk. Spijtig dat je camera is uitgevallen, de snelste stukken staan er niet op.. Je ziet me duidelijk inhouden aan de geluidsmeting na de bianchi. 't was ook wel nodig want de laatste ronde heb ik er niet naar gekeken en ik had direct prijs.
Nu thuis nog eens beluisteren want hier op het werk heb ik geen multimedia computer.
de eerste beeldjes van mezelf op circuit, da's wel leuk. Spijtig dat je camera is uitgevallen, de snelste stukken staan er niet op.. Je ziet me duidelijk inhouden aan de geluidsmeting na de bianchi. 't was ook wel nodig want de laatste ronde heb ik er niet naar gekeken en ik had direct prijs.
Nu thuis nog eens beluisteren want hier op het werk heb ik geen multimedia computer.
Kom ook juist terug thuis en de 2 andere zijn overgeplaatst!
Voila poike en nogmaals bedankt voor het ritje! De volgende keer weet ik dat ik de camera wat lager moet houden en beter in het oog houden dat hij nog aant opnemen is!