Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!

Meet n Greet?

Ik heb interesse - dit jaar nog.
9
69%
Ik heb interesse - volgend jaar.
1
8%
Ik heb geen interesse in een meet 'n greet.
1
8%
We kunnen toch meeten op Vroemdag.
2
15%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Frederik »

Gezien de grote interesse op ZEER korte termijn kwam de vraag al enkele keren naar boven om elkaar eens te ontmoeten.

Ik zet deze poll online zodat iedereen even zijn mening kan geven..
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Frederik »

Ideeën kan/mag je ook posten hé :)
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Bosbon_be »

Er is een ruilbeurs op het circuit in Zolder.
Dit gaat door op 11 en 12 october 2008.
Vorige jaren mocht ik (gratis) met de Lotus binnen en kon ik in de Pit-lane/Paddock parkeren. Misschien kunnen wij daar afspreken en ergens in de Paddock de Lotussen bij elkaar plaatsen.
Uur en dag door de moderator te bepalen.

Groetjes,

Peter
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Herman »

ben enkel op zondag vrij, en moet mijn agenda kunnen plannen op voorhand daar we nogal veel in het buitenland zijn......

wel intresse voor een meet en greet.... ergens.

heb ons reeds ingeschreven op zondag 19/10 voor de
lotus tour du hainaut. en ook voor vroemdag dinsdag 21/10

mvgr-
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Herman »

re; meet en greet--- het ware meschien een goed ideetje om, een soort "meet en greet" te organizeren, op het einde of op het begin van het seizoen, samen en gekombineerd met een soort lotus rommelmarkt ruilbeurs ergens op een parking, fabriekspand enzvt ergens op een zondagvoormiddag en daarna de gelegenheid voor een gezellige drink-- (of evnt bbq indien in de zomer)
ik weet dat er in holland in het najaar ergens een degelijke lotus rommelmarkt is, mits een beetje reclame zou dat zeker zelfs ook lotus rijders vanuit noord-frankrijk kunnen bekoren-- zou dat een idee kunnen zijn ??? naar mijn weten is er nog niets dergelijks in belgie...

wij hebben eerder in februari dit jaar een Piston Heads meeting meegedaan met als meetingplace wadhurst in sussex in de uk, het was een evenement om nooit meer te vergeten, met ongeveer 4 a 500 exotische sportwagens van astons, tvr, cobras, lambos,porsches, veel veel lotussen--- het was een evenement puur georganizeerd op het internet, samenkomst vanaf 08.00 hr en het einde was na de middag, de meteo viel mee, en er waren allerlei tours die daar vertrokken op eindigden op dit evenement, leuk detail, de lokale bevolking en police wist van niets, het was net een invasie in dit kleine dorpje en het stationspleinje was dan ook veel te klein uitgevallen.... was toch een leuke bedoening...

mvgr herman (heb nogal veel rommel)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Frederik »

Ik wil gerust dergelijk initiatief op poten zetten, maar onze groep is momenteel nog wat te klein denk ik. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik met een (ander) project bezig ben die zeer interessant kan zijn om te koppelen.

We kunnen het altijd kleinschalig aanpakken, maar het probleem is dan dat de prijs hoog ligt/blijft. Een of andere plek afhuren voor een swap-meet kost echter ook geld. Nu, ik zal het es bekijken, misschien kunnen we op vroemdag ook es wisselen van gedachten.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Herman »

super.... maar een verlaten parking, zoals op de middag aperitief bij de laatste tourrit moet toch te vinden zijn , of een vrije parking bij een winkelcentrum op een zondag, ik heb bij het bedrijf zeker 3000 m2 vrije parking, maar t'is in spiere in IZ en een beetje einde wereld. hoewel er iwas eens hier ooit eens een oldtimer bmw meet..
VieW
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2008, 06:15

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door VieW »

Op de inter clubmeeting in Zolder stond er gisteren maar 1 Lotus!!!

Een groene Elise Mk1 ...
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Herman »

ja t' is moelijk..... maar dit event is nooit klaar en duidelijk naar voren geschoven geweest op dit forum... men sprak eerder van een ruilbeurs voor oldtimers... (is dit het event dat u bedoelt ????)
indien u duidelijk en klaar in de toekomst kan omlijnen om wat voor een event het hier gaat en de eventuele lotusintresse in het event omlijnen zal dat zeker meer gegadigden op dit forum aantrekken.....
mvgr
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: Lotus-Forum.be :: Meet 'n Greet

Bericht door Bosbon_be »

Er was alleen interesse bij de organisatoren, (http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=201) niet bij de Lotus rijders aan de respons te zien. :(
Ik ben in de voormiddag eventjes daar geweest. Alleen een groene Elise met gele spiegels was er aanwezig.
Misschien moeten wij dit volgend jaar vroeger aankondigen en ronselen om hier naar toe te komen.

Groetjes en tot de volgende keer,

Peter.
Plaats reactie