Ik heb nochtans al iemand gezien die er mee op circuit aan het rijden was en nog redelijk snel ook!
Dus er zijn toch nog echte mannen die met een Esprit rijden!
ovi schreef:Ik heb nochtans al iemand gezien die er mee op circuit aan het rijden was en nog redelijk snel ook!
Dus er zijn toch nog echte mannen die met een Esprit rijden!
Ovi, ik weet dat je bericht grappig is bedoeld maar ik heb het voor me zien gebeuren hoe de Esprit plots uitbrak tegen een 60 per uur in een bocht waar 50 staat aangegeven, niet overdreven snel lijkt me voor een Lotus en dit terwijl er net een Excel, een Elan en een Exige dacht ik reeds door die bocht waren gegaan. Het plotse uitbreken van de Esprit in die bocht was niet "normaal". Er moet dus een reden zijn waarom dat gebeurd is. Ik wil eigenlijk maar zeggen dat het echte stuurmanskunst was om die Esprit daar uit de vangrails te sturen. Hard rijden kan iedereen, een wagen corrigeren en redden niet ...
mindp0wer schreef:[
Ovi, ik weet dat je bericht grappig is bedoeld maar ik heb het voor me zien gebeuren hoe de Esprit plots uitbrak tegen een 60 per uur in een bocht waar 50 staat aangegeven, niet overdreven snel lijkt me voor een Lotus en dit terwijl er net een Excel, een Elan en een Exige dacht ik reeds door die bocht waren gegaan. Het plotse uitbreken van de Esprit in die bocht was niet "normaal". Er moet dus een reden zijn waarom dat gebeurd is. Ik wil eigenlijk maar zeggen dat het echte stuurmanskunst was om die Esprit daar uit de vangrails te sturen. Hard rijden kan iedereen, een wagen corrigeren en redden niet ...
Den Hans weet al langer dat ik hem graag plaag hoor dus no problem!
Ik weet ondertussen heel goed dat een Esprit een enorm moeilijke wagen is en je dus een echte man moet zijn om daarmee op circuit te durven! De Alpine is op dat gebied een beetje hetzelfde en ik kan u verzekeren dat ik daar op circuit niet zo gek mee doe als met de Elan!
Ik ben trouwens nog altijd aan het wachten op een ritje met da beest hé Hans!
Blue Darkness schreef:
Ik heb enkel gezien dat hij plots 'weg' was...
ja, en dat was serieus schrikken !
BTW : gij moet niet te luid roepen he, waar was jouw Espriot en waarom ?
Even serieus : heb live kunnen zien hoe hard een Esprit in je billen kan bijten ...
Nat wegdek = verstandiger om de Esprit thuis te laten (had ik 's morgens trouwens nog tegen Peter gezegd),
maar als het droog is kan je met een Esprit echt wel hard gaan hoor.
Blue Darkness schreef:Nat wegdek = verstandiger om de Esprit thuis te laten (had ik 's morgens trouwens nog tegen Peter gezegd),
maar als het droog is kan je met een Esprit echt wel hard gaan hoor.
Volgend jaar is YLD 14 dagen later, zijnde op donderdag 2 juni 2011. (blijft Onze-Lieve-Heer Hemelvaart) Met een beetje geluk zal het dan beter weer zijn en dus al droog van 's morgens. Onze bestelling is trouwens al overgemaakt door Dirk bij de nonnekes :p
ik dnek eraan om tegen volgend jaar wat donkergrijze (kleur velgen) striping te voorzien ; doen of niet ? Ik dahct aan 2 brede strepen over de ganse wagen
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Bzguy schreef:ik dnek eraan om tegen volgend jaar wat donkergrijze (kleur velgen) striping te voorzien ; doen of niet ? Ik dahct aan 2 brede strepen over de ganse wagen
Hij is mooi zoals hij is Hans dus ik zou hem zo laten!
ovi schreef:
Ik weet ondertussen heel goed dat een Esprit een enorm moeilijke wagen is en je dus een echte man moet zijn om daarmee op circuit te durven!
Ik ben trouwens nog altijd aan het wachten op een ritje met da beest hé Hans!
En ik aan het wachten tot je een echte man bent
Heb nog wat klein prul betseld : nieuw spiegeltje, lakstiftje om foutjes weg te werken, schakelaartje voor achteruitrijlichten
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."