S4 Black Badge Edition

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Blue Darkness »

Bzguy schreef:
Blue Darkness schreef:
Bzguy schreef:Gisteren en vandaag :
Na al mijn modificaties is de wagen een PAK sneller dan een standaard S4 8-)
Maar dan moet ge ook durven rijden èh hans... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gij hebt duidelijk Peter zijn showmoment niet gezien :roll:
Niet van op de eerste rij zoals jij èh. ;)
Ik heb enkel gezien dat hij plots 'weg' was...
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Bzguy »

Blue Darkness schreef: Ik heb enkel gezien dat hij plots 'weg' was...
ja, en dat was serieus schrikken !

BTW : gij moet niet te luid roepen he, waar was jouw Espriot en waarom :mrgreen: ?

Even serieus : heb live kunnen zien hoe hard een Esprit in je billen kan bijten ... :shock:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door ovi »

Ik heb nochtans al iemand gezien die er mee op circuit aan het rijden was en nog redelijk snel ook! :mrgreen:
Dus er zijn toch nog echte mannen die met een Esprit rijden! :lol:
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door mindp0wer »

ovi schreef:Ik heb nochtans al iemand gezien die er mee op circuit aan het rijden was en nog redelijk snel ook! :mrgreen:
Dus er zijn toch nog echte mannen die met een Esprit rijden! :lol:
Ovi, ik weet dat je bericht grappig is bedoeld maar ik heb het voor me zien gebeuren hoe de Esprit plots uitbrak tegen een 60 per uur in een bocht waar 50 staat aangegeven, niet overdreven snel lijkt me voor een Lotus en dit terwijl er net een Excel, een Elan en een Exige dacht ik reeds door die bocht waren gegaan. Het plotse uitbreken van de Esprit in die bocht was niet "normaal". Er moet dus een reden zijn waarom dat gebeurd is. Ik wil eigenlijk maar zeggen dat het echte stuurmanskunst was om die Esprit daar uit de vangrails te sturen. Hard rijden kan iedereen, een wagen corrigeren en redden niet ... ;)
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door ovi »

mindp0wer schreef:[
Ovi, ik weet dat je bericht grappig is bedoeld maar ik heb het voor me zien gebeuren hoe de Esprit plots uitbrak tegen een 60 per uur in een bocht waar 50 staat aangegeven, niet overdreven snel lijkt me voor een Lotus en dit terwijl er net een Excel, een Elan en een Exige dacht ik reeds door die bocht waren gegaan. Het plotse uitbreken van de Esprit in die bocht was niet "normaal". Er moet dus een reden zijn waarom dat gebeurd is. Ik wil eigenlijk maar zeggen dat het echte stuurmanskunst was om die Esprit daar uit de vangrails te sturen. Hard rijden kan iedereen, een wagen corrigeren en redden niet ... ;)
:lol:
Den Hans weet al langer dat ik hem graag plaag hoor dus no problem! :D
Ik weet ondertussen heel goed dat een Esprit een enorm moeilijke wagen is en je dus een echte man moet zijn om daarmee op circuit te durven! :mrgreen: De Alpine is op dat gebied een beetje hetzelfde en ik kan u verzekeren dat ik daar op circuit niet zo gek mee doe als met de Elan! :oops:
Ik ben trouwens nog altijd aan het wachten op een ritje met da beest hé Hans! ;)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Blue Darkness »

Bzguy schreef:
Blue Darkness schreef: Ik heb enkel gezien dat hij plots 'weg' was...
ja, en dat was serieus schrikken !

BTW : gij moet niet te luid roepen he, waar was jouw Espriot en waarom :mrgreen: ?

Even serieus : heb live kunnen zien hoe hard een Esprit in je billen kan bijten ... :shock:
Nat wegdek = verstandiger om de Esprit thuis te laten (had ik 's morgens trouwens nog tegen Peter gezegd),
maar als het droog is kan je met een Esprit echt wel hard gaan hoor.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Frederik »

Blue Darkness schreef:Nat wegdek = verstandiger om de Esprit thuis te laten (had ik 's morgens trouwens nog tegen Peter gezegd),
maar als het droog is kan je met een Esprit echt wel hard gaan hoor.
Volgend jaar is YLD 14 dagen later, zijnde op donderdag 2 juni 2011. (blijft Onze-Lieve-Heer Hemelvaart) Met een beetje geluk zal het dan beter weer zijn en dus al droog van 's morgens. Onze bestelling is trouwens al overgemaakt door Dirk bij de nonnekes :p
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Bzguy »

ik dnek eraan om tegen volgend jaar wat donkergrijze (kleur velgen) striping te voorzien ; doen of niet ? Ik dahct aan 2 brede strepen over de ganse wagen
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:ik dnek eraan om tegen volgend jaar wat donkergrijze (kleur velgen) striping te voorzien ; doen of niet ? Ik dahct aan 2 brede strepen over de ganse wagen
Hij is mooi zoals hij is Hans dus ik zou hem zo laten! ;)
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: S4 Black Badge Edition

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:
Ik weet ondertussen heel goed dat een Esprit een enorm moeilijke wagen is en je dus een echte man moet zijn om daarmee op circuit te durven!
Ik ben trouwens nog altijd aan het wachten op een ritje met da beest hé Hans! ;)
En ik aan het wachten tot je een echte man bent :mrgreen:

Heb nog wat klein prul betseld : nieuw spiegeltje, lakstiftje om foutjes weg te werken, schakelaartje voor achteruitrijlichten
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie