21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Bosbon_be »

Beste Lotusliefhebbers,

Ik heb een tafel voor 10 gereserveerd in het restaurant "de Val".
Daar het event om 16hr eindigd heb ik de tafel om 17hr. besproken, "het tijdstip komt niet zou nauw" zei de uitbater.

Hier is een kaartje waar het te vinden is: Als je uit de tunnel van het circuit komt is het naar links en het circuit blijven volgen. 300 meter verder, juist voorbij het zwembad aan de rechterkant ligt het restaurant.

Groetjes,

Peter

GSM: 0031 6 30057741
Bijlagen
zolder.gif
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Frederik »

Peter, bedankt voor het initiatief. (ik was momenteel aan het kijken om ergens te reserveren, maar U maakt het mij wel zeer makkelijk :))

Het event is niet echt gedaan om 16u hé, om 16u is het gedaan om met de kinderen te rijden. Vanaf dan kan je tot rond 17u vrij rijden. En daarvoor zijn toch ook een pak mensen die meekomen. Ikzelf ook trouwens (weliswaar als extratje, want rijden met de kinderen vind ik SUPER!) ...

Het is al snel 17u15 17u30 tegen iedereen daar weg kan. Er moet ook nog wat regelingen getroffen worden na de ritten. oa. transponders binnen brengen etc. etc.

Maar het zal wel niet zo nauw steken zeker? :)

Ik heb ook al zitten kijken naar De Val, leek me wel ok dat Restaurant. Zo een menu Circuit zie ik wel zitten :)

Link van het restaurant : http://www.de-val.be
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Frederik »

Er is ook wel wat te doen rond de weersverwachtingen ...

Terwijl ze eind vorige week uitspraken deden over de mooiste dag van de week ziet het er momenteel iets minder mooi uit voor morgen. Volgens sommige bronnen zal het de volledige dag regenen, volgens anderen (oa. KMI) enkel regen in de ardennen.

Ik hoop dat het KMI er recht op zit, want ik heb toch ook liever mooi weer dan nat weer. Nuja, indien regen ... dan letten we wat meer op en gaan we wat trager hé. Het mag/kan de pret niet storen...

Moesten we nu allemaal es wat wind maken (*) dat de buien overwaaien? ;)

* en met windjes en boerkes laten alleen gaan we er niet komen ze...

http://www.meteo.be
http://www.meteoonline.be
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Frederik »

Oja :

Heb dus nog 1 plaats vrij (afzegger)

Dus als je iemand kent die graag mee komt rijden morgen... :ugeek:
ASAP laten weten! First come, first served!
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
Auto: Opel Astra Sport
Locatie: Bornem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Kevin »

Ik woon in Bornem, langs de n16 dat tussen de e17 en a12 loopt.
Ik kom de e17 op in sint-niklaas.
Ik kan eigenlijk nog kiezen,ik kan ook de a12 tussen antwerpen en brussel nemen.
Maar dat blijft het zelfde kwa afstand.
Heb al via een routeplanner nagekeken waar de tankstations zijn en moet ik al +-1 uur rond rijden.
Keeping The Summer Alive

http://www.lotuselansite.tk
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Frederik »

idd de beste keuze voor U ...

We zien elkaar ginder wel :)
Razma
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
Auto: Elise 111S

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Razma »

Nog meer mensen die nog geen circuitervaring hebben. Of ben ik de enige? :?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Frederik »

Als je geen circuit ervaring hebt dan rij je best eigen tempo + geef altijd duidelijk aan dat je de andere snellere voertuigen gezien hebt, en maak voor hen plaats. Komt er een sneller voertuig aan, ga van de ideale lijn af en geef met je richtingsaanwijzer de richting aan die je zal nemen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door Herman »

luchtvaart meteo voorspelling voor brussel 22/10 opgemaakt op 21/10 om 19 hr (lokaal)


2008/10/20 18:00
TAF EBBR 201800Z 210024 21015G25KT 9999 FEW040
TEMPO 0112 4500 RA BKN009
BECMG 0506 26012KT


vertaald+ voor ons nuttig =

4.5 km horizontaal zicht met wolken dek op een 300 mt met regen tot 13 hr locale tijd-- wind uit het westen 12 knopen.

hopelijk zijn ze een beetje mis en houd de regen rapper op..... het drogere weer shuift binnen vanaf de kust... rijsel zou reeds regenvrij zijn net voor de middag...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

reminder

Bericht door Frederik »

Nogmaals voor de rookies!

RICHTLIJNEN OP HET CIRCUIT
  • Kennis van de vlaggen:
    • ███ GELE vlag : er is iets gebeurd op het circuit, er mag niet voorbij gestoken worden en U dient te vertragen totdat de baancommisaris het circuit opnieuw vrijgeeft.
    • ███ ZWARTE vlag met nummer : de wagen met het getoonde nummer MOET de omloop verlaten en dient bij het binnenrijden van de pitlane halt te houden ter hoogte van de toren. De baancommisaris zal dan meedelen wat de reden is (geluidsoverlast, gevaarlijk rijgedrag of mechanisch defect) en wat dit verder tot gevolg heeft (verbod voor verdere deelname, verwittiging of herstelling).
    • ███ WITTE vlag : er bevindt zich een langzaam rijdend voertuig op de omloop, gelieve uiterst voorzichtig te zijn en uw snelheid aan te passen.
  • Als een snellere wagen U wil inhalen, gebruik dan je richtingaanwijzer om aan te geven langs welke zijde van de weg je gaat rijden. Door je richtingaanwijzer op te zetten , geef je ook aan de anderen te kennen dat je hen opgemerkt heb.
  • Iedereen die in de wagen zit, is verplicht om de veiligheidsgordel te dragen. Controleer dit als piloot, vooraleer je de omloop gaat oprijden. De organisatie zal eveneens toezicht hierop houden op ’t einde van de pitlane.
  • Bij het binnenrijden van de pitlane, dien je te vertragen en ter hoogte van de aan jou toegewezen pitbox te stoppen. Het is niet toegelaten om zonder te stoppen door de pitlane te rijden noch in tegenovergestelde richting te rijden.
  • Wagens die niet verder met kinderen wensen rond rijden, dienen zich naar de paddock te begeven en mogen niet in de pitlane, voor de boxen, blijven staan. Ook indien er gewerkt moet worden aan de wagen, dient dit in de paddock te gebeuren en NIET in de boxen.
Gesloten