14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

vasseur schreef:Ik heb mij laatst een nieuwe reflex camera aangeschaft om die in Hethel eens goed tegen zijn botten te geven en alle mooie vrouwen vast te leggen op foto maar als jullie dat echt nodig vinden zal ik hier en daar ook eens ne lotus trekken beloofd.
Euh, ja ook graag foto's van .... "TETTEN" :mrgreen: maar ook graag wat van het event :ugeek:
molleke

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door molleke »

ik met mijne nieuwe foto toestel van gisteren en 2 kaarten met veeeeeeeeeel geheugen om veeeeeeeeeeel fotoooooooooooos te trekken geef ze wel door , we gaan ook met de ferry
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

oki, thx mannen!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

De Eurotunnel is gesloten ten gevolge van een incident met een Eurotunneltrein. - Update Zaterdag 13 september 2008 – 06u00

Eurostar kan treinen met een verminderde dienstregeling laten rijden door de Kanaaltunnel. De Eurostartreinen rijden door de koker die onbeschadigd bleef.

Eurostar rijdt nu met een voorlopige, verminderde dienstregeling. De operator verwacht 12 treinen te kunnen laten rijden op beide richtingen tussen Parijs en Londen, 6 treinen op beide richtingen tussen Brussel en Londen, en de dagelijkse trein op beide richtingen tussen Londen en Disneyland Resort Parijs. De treinen zullen eveneens in Ashford International, Ebbsfleet International en Rijsel stoppen.

Reizigers met een ticket worden gevraagd naar de terminals te komen op het vertrekuur voorzien op hun ticket. Eurostar zal hen op de eerstvolgende trein plaatsen. Dit betekent naar alle waarschijnlijkheid langere wachttijden voor vertrek. De reistijden zullen ook langer zijn dan normaal.

De verminderde dienstregeling zal onvermijdelijk nog aangepast worden, aangezien Eurostar zijn diensten zal aanpassen aan de verminderde capaciteit van de tunnel.

Eurostar blijft nauw samenwerken met Eurotunnel, de beheerder van de Kanaaltunnel, om reizigers een veilige en betrouwbare dienst te kunnen bezorgen.

Ondertussen wordt er hard gewerkt om de dienst te optimaliseren. Eurostar bedankt zijn reizigers dan ook voor hun geduld


Bron : http://www.eurostar.com
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

er zullen weing mensen met de eurostar geboekt hebben, daartegenover wel veel mensen die voor de eurotunnel (shutle geboekt hebben.

reeds eerder uiteengezet.
euro star is trein vb brussel - liikle naar london-
eurotunnel is shuttle:= aankomen met eigen wagen en op shuttle door tunnel tot in folkestone--

het ene heeft met het andere niets te maken..
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

Dus ze rijden enkel met de EuroStar maar (nog) niet met de Shuttle?

Zou dat een reden hebben?
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

eurostar vertrekt uit brussel- lille en parijs naar london- en zijn meestal via reisbureaus geboekte (passagiers)reizen- ook heeft de maatschappij (eurostar)contractueel een grote invloed op de uitbater vd tunnel zijnde eurotunnel- . ik ben het meest verveeld met de queuw-up van het verkeer bij de retour in dover....
we zullen zien.
copy. www.eurotunnel.com

Saturday 13 September 2008
00:53 (French time) - Situation update
Channel Tunnel traffic has resumes using the South Tunnel.
The first Truck Shuttle which left the Folkestone Terminal with 27 vehicles on board arrived on time in Coquelles.
Earlier, two freight trains ran across the Channel Tunnel in the same direction.

de eerste 27 autos zijn via shuttle dus reeds aangekomen.....
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

@Herman : Ben je nu geweest?
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

nee, ik ben zéér zéér spijtig genoeg NIET geweest, ik heb deze ultieme beslissing genomen om 23.30 hr zaterdagavond, ik had dus omgeboekt (door eurotunnel miserie ik had dus bericht gekregen dat mijn ticket gecancelled was) )naar de ferrie calais/dover en vice versa-- met vertrek 08.00 calais en aankomst 8.35 locale tijd in dover- na raadpleging p&o zat deze al met minstens 1 hr vertraging, en het was volgens het seloc forum totale chaos in calais, ik was nog het meest verontrust voor de retour, ik had de internet site geraadpleegd van p/o ferries en deze van de Kent Police- op een bepaald moment hebben ze de m20 afgesloten van de ene afrit tot 2 aftritten ver en de ene kant vd autoweg gehouden voor parking zijnde een stack-up van 15 kms-- ik had op de site van seloc raad gevraagd, want er waren er velen die pas terug waren of op de retour waren vh stelvio gebeuren, niets anders dan chaos en wanorde kreeg ik te lezen, en dat is nu niet meteen mijn gedacht van een prettige zondag..... de fotos van vasseur en co zijn prachtig en het blijkt allemaal pikkobello georganiseerd te zijn geweest van thierry en zijn echtgenote met een gelukkig zeer vroege aankomst in de fabriek, (de fabriek opende om 10 a 10.30 hr naar het schijnt)tussen de lijntjes leest ge ook wel ietsje chaos bij de retour om 14 uur hethel en thuiskomst pas om 00.2 hr...dat moet dan wel nog "de" beste optie geweest zijn "na " het vliegtuig van FKM...in Ramsgate was er minst chaos voorspeld-. de engelsen zelf hebben tot 2.45 hr moeten staan aanschuiven als ze "na" 10.30 s'morgens te hethel aankwamen via de m11, vele engelsen hebben zelfs terug omgekeerd en terug naar huis gekeerd, volgens de "vele" rapporten op seloc was het parkinggedoe niet opperbest georganizeerd ,er i was, naar het schijnt slechts 1 ingang voor de vele duizenden autos, met "enorme" files tot gevolg ;tot van op de m11 aanschuiven, volgens lotus was het de schuld vd locale polite die nogtans vele keren door hun werd geraadpleegd, maar geen back-up of hulp gegeven heeft... de retour uit de parking was vlotter met een 30 minuten file rond 16 a 17 uur volgens de seloc rapporten, ook aan de kassa voor de onderdelen was het 1 uur aanschuiven, meschien was het allemaal een beetje onderschat.... ik ben toch blij dat ik niet geweest ben na het lezen van deze vele chaotische toestanden , aan de havens en ferry, en aan de parking van hethel--- in feite met al die toestanden was het niet mogelijk om op die wijze zoals "ik "gepland had en door de eurotunnel problematiek, zelfs maar 1 minuut vh het gebeuren te zien, zoals gezegd zelfs vele vele engelsen hebben hun car omgedraaid en huiswaarts gereden, echt spijtig want het was zoals alle rapporten beamen buiten dit, een fantaschtisch superb gebeuren, ikzelf heb de grote fout gemaakt om niet voor 2 dagen te gaan van de zondag tot de maandag vb, en dan nog de chaos met eurotunnel sluiting erbij----maar ja t'is nu te laat......

zondag van elise gull/wing dakjes afgenomen en in de koffer geplaatst en naar Damme gereden waar we met klaroen geschal verwelkomd werden tijdens de open monumenten dag rondleiding in het kasteel van Moerkerke, vandaar uit dan via tunnel naar Veere in zeeland gereden, en toch nog een mooie dag gehad en de ganse dag open gereden, wat we nog niet veel gedaan hadden in 2008..... gisteren maandag met de Europa eens de kust afgereden en wandelingske gemaakt, toch nog een mooie week-end maar kostelijk-- eurotunnel betaald- ferrie betaald- inkom hethel betaald---

ik ben benieuwd wat caddie (die ook zondagmorgen ook vertrok en dezelfde avond weerkwam) meegemaakt heeft, hij had via sea-france 1 ferrie vroeger dan wij geboekt, en dan de mensen die zaterdag opreden....
spijtig spijtig toch..... wanneer komt die brug er toch....
Laatst gewijzigd door Herman op 16 sep 2008, 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

Fuck zeg, ik had al zo'n vermoeden.

Ik heb Chris (Caddy) gisteren nog gezien én hij is geweest. 'k had echter niet veel tijd om info te vragen over de problemen die hij (eventueel) heeft had. Hij vertelde wel dat ze gezegd hadden dat alles vol zat, maar de boot waarop hij stond was verre van vol vertelde hij me.

Volgens mij was er wel chaos maar is alles een beetje overdreven geweest?

Ik zal es een mailtje sturen en vragen of ie es komt piepen hier. Dan kan ie zelf zijn verhaal doen.
Plaats reactie