mini cruise Noord Antwerpen 2016

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

de rondrit ter ere van het terug baanvaardig zijn, reeds 5 jaar, van mijn Lotus Europa Special ( Lotje) was bijna afgelast wegens het brandje van Lotje :shock:
zie desbetreffend topic

heb door dat voorval een beetje achterstand in het roadboek, maar komt wel klaar tegen 22 mei , dus binnen 2 weken

het eerste blad is trouwens al klaar en ziet er zo uit

bovenaan elke situatie tekening wordt de straatnaam aangegeven van de straat waar men NAARTOE moet, zodat men direct kan zien of men op de juiste weg blijft als men volgt op de GPS,
straatnaamborden zijn soms ook aanwezig, visuele controle kan dus soms ook

moet nog wel bijgewerkt worden met de aanduiding van mogelijke gevaarspunten of aandachtspunten
leeuw1.jpg
leeuw1.jpg (556.15 KiB) 3588 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

mededeling:

ik heb wel een roadboek gemaakt want weet dat sommigen liever zelf de route zoeken en afrijden :)

er zijn er ook die niet over een co-piloot beschikken of dat die passagier liever niet het raodboek leest maar liever van het landschap wil genieten, dat kan dus ook :)
daarom kan er ook gereden worden volgens de formule " follow the leader", de bedoeling is dat ik als eerste vertrek en een aantal volgers op sleeptouw ( niet letterlijk hé) neem, ik hou al mijn volgers in het oog of ze wel allemaal volgen en pas de snelheid aan, rustig bij moeilijke passages, een beetje sportiever als het kan :)

verkeerd rijden of achteruitrijden zal er niet bijzijn daar ik de gehele route uit het hoofd kan afrijden, de mensen die dus in deze groep willen meerijden moeten dat wel melden vooraleer te vertrekken, zodat ik weet op welke Lotussen ik moet letten

ik raad wel aan dat de mogelijke deelnemers dit topic nog wel even raadplegen, vrijdag 20 mei of zaterdag 21 mei, want de straat naar de "leeuw van Vlaanderen" ligt voor het ogenblijk nog gedeeltelijk open en is waarschijnlijk niet tijdig klaar :evil: , maar de Leeuw zal wel bereikbaar blijven, omleiding is dan voorzien
Gebruikersavatar
Peter D
Berichten: 1290
Lid geworden op: 03 aug 2009, 16:02
Naam: Peter
Auto: Elan M100
Locatie: Landen

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Peter D »

Hugo, weerberichten zijn nog niet erg stabiel. Ik zie de voorspellingen nogal uiteenlopen.
Wanneer beslis je of de rit al dan niet zal doorgaan ?
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

@ PeterD en @ alle mogelijke deelnemers

de rondrit van nu zondag 22 mei gaat zeker door :D

de weersverwachting is niet zo schitterend, maar toch niet zo slecht om alles af te lasten, omdat de rit voor een heel groot gedeelte in Nederland doorgaat baseer ik mij wel op een Nederlandse weersite en die geven als voorspelling voor zondag

wel heel de dag bewolkt :(
de voormiddag zou droog blijven :)
in de namiddag is vanaf 15:00 uur minder dan 50% kans op een bui, als er een bui valt is de hoeveelheid minder dan 1 mm ( = minder dan 1 liter water per vierkante meter) en dat is feitelijk niet veel

oordeel zelf maar hieronder

heb ook nog de menukaart van onze pleisterplaats de "Leeuw van Vlaanderen" bijgevoegd, zodat je al eventueel een keuze kan maken voor "spijs en drank" de herberg zou wel voor ons rond 10 uur opendoen

http://www.buienradar.nl/weer/zandvliet ... 37#5daagse
menukaart_dagelijks (1).pdf
(460 KiB) 231 keer gedownload
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Bart P »

Best Hugo,

Ik vind dit een schitterend initiatief maar helaas kunnen we niet aanwezig zijn.

Heel veel succes !!!!

Veerle en Bart
Gebruikersavatar
kidscar
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 dec 2013, 19:22
Auto: Elise S1 type 79

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door kidscar »

Hugo schreef:@ PeterD en @ alle mogelijke deelnemers

de rondrit van nu zondag 22 mei gaat zeker door :D

de weersverwachting is niet zo schitterend, maar toch niet zo slecht om alles af te lasten, omdat de rit voor een heel groot gedeelte in Nederland doorgaat baseer ik mij wel op een Nederlandse weersite en die geven als voorspelling voor zondag

wel heel de dag bewolkt :(
de voormiddag zou droog blijven :)
in de namiddag is vanaf 15:00 uur minder dan 50% kans op een bui, als er een bui valt is de hoeveelheid minder dan 1 mm ( = minder dan 1 liter water per vierkante meter) en dat is feitelijk niet veel

oordeel zelf maar hieronder

heb ook nog de menukaart van onze pleisterplaats de "Leeuw van Vlaanderen" bijgevoegd, zodat je al eventueel een keuze kan maken voor "spijs en drank" de herberg zou wel voor ons rond 10 uur opendoen

http://www.buienradar.nl/weer/zandvliet ... 37#5daagse
menukaart_dagelijks (1).pdf
Hoi Hugo
Is het misschien mogelijk om een lijst met de namen van de personen die zich al gemeld hebben te plaatsen , dan zijn we zeker dat we er bij zijn ,ook belangrijk voor uw boeken denk ik

Groeten kidscar
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Blue Darkness »

Die kunnen we zelf ook maken èh ;-)
Ik kom, samen met Peter.

- Blue Darkness + Peter D
- ...
- ....
?
sabken
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 apr 2014, 18:56
Naam: Eddy
Auto: EXIGE Sports Clubracer
Locatie: Melle

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door sabken »

Aanvulling lijst:
-Blue Darkness + Peter D
-Sabken (2 pers.)
-...
-...
?
Gebruikersavatar
sooike
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 mar 2010, 19:43
Naam: Christophe
Auto: Speedster 2.2
Locatie: Wuustwezel

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door sooike »

Aanvulling lijst:
-Blue Darkness + Peter D
-Sabken (2 pers.)
- Sooike
-...
-...
?
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door HJ2 »

Nou, het wordt wederom spannend.
Morgen gi ik de wagen laten uitlijnen nu ik het stuurhuis heb kunnen vervangen. Echter heb ik nu af en toe misfires...
Toch heb ik goede hoop dat ik kan aanschuiven!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Plaats reactie