Vandaag nog eens van stal gehaald en alles eens goed in beschouwing genomen. Voorlopig blijft de Exige.KevinH schreef:als er ne prijs opstaat ken ik eventueel wel een geinteresseerde...

Vandaag nog eens van stal gehaald en alles eens goed in beschouwing genomen. Voorlopig blijft de Exige.KevinH schreef:als er ne prijs opstaat ken ik eventueel wel een geinteresseerde...
in vergelijking met deze zit het stuur wat onhandig:diego schreef:Weet iemand wat er mis is met deze wagen ? Staat al tijdje te koop ?
http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... mk-ii.html
Jammer dat er niet meer foto's zijn van het interieur en dashboard. Eerlijk gezegd zou ik zelfs voor die prijs niet geneigd zijn om met omgebogen remleidingen rond te willen rijden... Wie weet waar hebben ze nog op bespaard tijdens de ombouw.keesv schreef:in vergelijking met deze zit het stuur wat onhandig:diego schreef:Weet iemand wat er mis is met deze wagen ? Staat al tijdje te koop ?
http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... mk-ii.html
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lotu ... ousPage=lr
geen idee wie de auto heeft omgebouwd maar de prijs is niet slecht.
zelfs als er een prutser aan bezig is geweest die dashbords in vieren zaagt en remleidingen ombuigt kan je er nog een mooie koop aan hebben.
maar nogmaals ik heb geen idee miscchien is hij wel door van Sten omgebouwd en dan zit het zoals het hoort
Hoe kan je zien dat dit origineel een RHD was?stekki schreef:Jammer dat er niet meer foto's zijn van het interieur en dashboard. Eerlijk gezegd zou ik zelfs voor die prijs niet geneigd zijn om met omgebogen remleidingen rond te willen rijden... Wie weet waar hebben ze nog op bespaard tijdens de ombouw.keesv schreef:in vergelijking met deze zit het stuur wat onhandig:diego schreef:Weet iemand wat er mis is met deze wagen ? Staat al tijdje te koop ?
http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... mk-ii.html
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lotu ... ousPage=lr
geen idee wie de auto heeft omgebouwd maar de prijs is niet slecht.
zelfs als er een prutser aan bezig is geweest die dashbords in vieren zaagt en remleidingen ombuigt kan je er nog een mooie koop aan hebben.
maar nogmaals ik heb geen idee miscchien is hij wel door van Sten omgebouwd en dan zit het zoals het hoort
hoef je ook niet te doen, maar als je nog eens 1000 euro uitgeeft om het netjes te maken dan ben je toch goedkoper uit dan de andere wagen.stekki schreef:Jammer dat er niet meer foto's zijn van het interieur en dashboard. Eerlijk gezegd zou ik zelfs voor die prijs niet geneigd zijn om met omgebogen remleidingen rond te willen rijden... Wie weet waar hebben ze nog op bespaard tijdens de ombouw.