Is maar een klein verschil met je max budjet, maar dan heb je wel een geruststellende 12 maanden garantie er bovenop.

Dim...Dim schreef:Ok...voor jullie dus een DIESEL Elise...
"Torque is for people too lazy to change gear and too cheap to buy an automatic"
oeioeioei...wat heb ik nu gezegd
Het is maar wat je vergelijkt hé. Als je echt vergelijkt, dan vergelijk je een standaard S1 met een standaard S2 en een S1 111S met een S2 111s ... en is het gewichtsverschil zeker kleiner. En dan nog, zo is de S1 standaard van de eerste reeks inderdaad lichter dan de S2 van de eerste reeks maar een S1 van bvb 1998 identiek in gewicht aan de S2 van de eerste reeks ... dusErwin schreef: Ik heb een standaard mk1 120PK en had ook nog een Mk2 111S met VVC 160 PK.
Om te beginnen is er de 150 kg gewichtverschil. Vandaar dat ik zeg dat een mk2 met dezelfde motor minder goed gaat door het extra gewicht.
Persoonlijk vind ik de 120pk Rover leuker rijden dan een 111S. De 111S moet je echt boven de 4000 tr/min houden wil hij vooruit gaan. Bij een 120 Pk heb je meer koppel onderin, maar boven de 5500 tr/min doet hij niet veel meer. Persoonlijk verkies ik dus meer koppel onderin.
By the way : Any Lotus is better than no Lotus![]()
de rode MKII is verkocht, FKM heeft nog wel een zilveren !!!SteveVDAB schreef:Stuurde je eem pm terug, kan de wagen blijkbaar niet vinden.![]()
Ben benieuwd...