Motor R25 ombouwen en in Alpine310 monteren!
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
Re: Motor R25 ombouwen en in Alpine310 monteren!
alle nog veel plezier, maar zo'n fire 1.2 is a piece of cake he. groetjes
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
1u is wel erg kort hé ...ovi schreef:Van 13u tot 17u?
Groot lot gewonnen zekers!
Mijn vriend gaat gewoon een uurtje testen van 14u tot 15u nu hij i.p.v. de turbo de compressor v/e SLK heeft ingebouwd in zijn Nissan 200 SX.
Op de vermogen bank 200 pk dus dat is veelbelovend!
Tot morgen, als ik tenminste op tijd de cullas terug heb en hem nog kan monteren!
Met een Lotus rijden en er dan niet vanafkunnen, neen niet aan mijn besteed. Ik rij misschien wel niet met de duurste Lotus, maar ik hou me niet in inzake de zaken errond. Zonet laptimer besteld en afspraak gemaakt voor mijn ophanging
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Met een Lotus rijden en er dan niet vanafkunnen, neen niet aan mijn besteed. Ik rij misschien wel niet met de duurste Lotus, maar ik hou me niet in inzake de zaken errond. Zonet laptimer besteld en afspraak gemaakt voor mijn ophanging [/quote]
Is morgen ook maar gewoon om alles te testen hé Frederik!
Ik kom morgen met de Punto Cabrio Bertone voor te testen! Maar dan niet op het circuit maar gewoon om te zien dat alles inorde is.
Staat van daarstraks in elkaar en draaid mooi dus ziet er goed uit.
Enkel op LPG even paniek toen hij begon te sputteren. Was gewoon de ontspanner waar waarschijnlijk nog een luchtbel zat en kwam bijgevolg geen warm water genoeg door waardoor het één blokje ijs geworden was. Heb er ook nog geen anti-gel ingedaan omdat ik het hele systeem eerst een ga spoelen en daarom bevriest die ontspanner dus vlugger. De vloeibare gas wordt dan niet genoeg "vergast" en dan krijg je dus gesputter!
Toch effe paniek maar had het gelukkig vlug door wat het probleem was.
Zal morgen de camera meebrengen kan ik een paar mooie filmpkes maken van u en van mijnen maat!
Tot morgen poike!
Is morgen ook maar gewoon om alles te testen hé Frederik!
Ik kom morgen met de Punto Cabrio Bertone voor te testen! Maar dan niet op het circuit maar gewoon om te zien dat alles inorde is.
Staat van daarstraks in elkaar en draaid mooi dus ziet er goed uit.
Enkel op LPG even paniek toen hij begon te sputteren. Was gewoon de ontspanner waar waarschijnlijk nog een luchtbel zat en kwam bijgevolg geen warm water genoeg door waardoor het één blokje ijs geworden was. Heb er ook nog geen anti-gel ingedaan omdat ik het hele systeem eerst een ga spoelen en daarom bevriest die ontspanner dus vlugger. De vloeibare gas wordt dan niet genoeg "vergast" en dan krijg je dus gesputter!
Toch effe paniek maar had het gelukkig vlug door wat het probleem was.
Zal morgen de camera meebrengen kan ik een paar mooie filmpkes maken van u en van mijnen maat!
Tot morgen poike!
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
IK GA STRAKS OOK EENS KOMEN KIJKEN OP ZOLDERFrederik schreef:1u is wel erg kort hé ...ovi schreef:Van 13u tot 17u?
Groot lot gewonnen zekers!
Mijn vriend gaat gewoon een uurtje testen van 14u tot 15u nu hij i.p.v. de turbo de compressor v/e SLK heeft ingebouwd in zijn Nissan 200 SX.
Op de vermogen bank 200 pk dus dat is veelbelovend!
Tot morgen, als ik tenminste op tijd de cullas terug heb en hem nog kan monteren!
Met een Lotus rijden en er dan niet vanafkunnen, neen niet aan mijn besteed. Ik rij misschien wel niet met de duurste Lotus, maar ik hou me niet in inzake de zaken errond. Zonet laptimer besteld en afspraak gemaakt voor mijn ophanging
WIM
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
joeeee... tot sebiet
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
Hopelijk mag onzen Jeffry nu wel meerijden! Heb hem een heel jaar onder zijn gat gesjot zodat hij wat gegroeid is!Frederik schreef:joeeee... tot sebiet
- ovi
Nu dinsdag brengt "noenkel Herman" mijn brugje dat ik gekocht heb en kan ik eindelijk eens wat makkelijker aan mijn otokes prutsen.
Heb nu iemand gevonden die de RIOT wel door de kontrole zal krijgen als oldtimer en denk er dus aan om deze dan toch eerst af te werken en den elentriek in orde te zetten zodat ik toch eens een poging ga wagen om hem gekeurd te kunnen verkopen. De waarde gaat dan wel als een piek de hoogte inschieten dus....
Heb nu iemand gevonden die de RIOT wel door de kontrole zal krijgen als oldtimer en denk er dus aan om deze dan toch eerst af te werken en den elentriek in orde te zetten zodat ik toch eens een poging ga wagen om hem gekeurd te kunnen verkopen. De waarde gaat dan wel als een piek de hoogte inschieten dus....
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
aha, goed nieuws dus ; die Riot verkopen en n Super 7 kopen he Ivo
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- ovi
Wie weet.Bzguy schreef:aha, goed nieuws dus ; die Riot verkopen en n Super 7 kopen he Ivo
- ovi
RIOT staat nu te koop en als hij weg is kan ik eindelijk de Alpine op zijn plaats zetten en voor een half jaartje met zijn pootjes in de lucht zetten om aan te brikoleren!
Ik ga inneens ook alles van de verwarming enz. vervangen zodat ik daar ook al geen last meer mee kan krijgen later.
Ik ga inneens ook alles van de verwarming enz. vervangen zodat ik daar ook al geen last meer mee kan krijgen later.