Lotus Elise SC of Lotus Exige S
- fantaflesdopke
Re: GZ: Lotus Elise SC || Lotus Exige S
De Cayman nu al beu ? De Lotus die er misschien komt is ook maar een tijdelijke oplossing zeker ... ? (jij wacht op een 'speciale' wagen, is het niet)
Re: GZ: Lotus Elise SC || Lotus Exige S
mijn goede raad en die van vele , kwa van PRIJS en zeker SERVICE moet ge bij VERHIEST zijn
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Re: Lotus Elise SC of Lotus Exige S
Kijk hier ook eens naar
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=146830914
Een witte Lotus Elise SC
Men pa heeft ooit al eens een wagen bij deze verkoper gekocht, heb em er nooit over horen klagen. En de prijs is ook heel interessant vind ik.
Staat al een tijdje te koop, dus misschien kan je nog ietsjes van de prijs afkrijgen
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=146830914
Een witte Lotus Elise SC
Men pa heeft ooit al eens een wagen bij deze verkoper gekocht, heb em er nooit over horen klagen. En de prijs is ook heel interessant vind ik.
Staat al een tijdje te koop, dus misschien kan je nog ietsjes van de prijs afkrijgen
Back in action 

-
- Auto: -
Ik heb mij een Porsche 997 S gekocht.
Ik denk dat Lotus super leuke wagens zijn, maar de dealers ... die ervaring kon beter. Komt nog wel eens, zeker weten.
Ik denk dat Lotus super leuke wagens zijn, maar de dealers ... die ervaring kon beter. Komt nog wel eens, zeker weten.
-
- Auto: Elise MK II - Matra 530
Daggie schreef:Ik heb mij een Porsche 997 S gekocht.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er met Lotus dealer Verhiest zou mis zijn.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Daggie schreef:Ik heb mij een Porsche 997 S gekocht.
Bent u wel zekers dat u op het juiste forum bent ?

nee, genoeg gezeverd, t' is een goede fijne wagen... maar niet "puur "genoeg voor mij ... meschien binnen 10 jaar als ik wat strammere knoken heb... maar nu is er den Evora dus.....

- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Zeker geen slechte machine, die boxermoter met S-aanhangsel.
Maar toch ook met de grote S van Softie
.
Voor die prijs kocht ik mij een Lotus als daily driver én een wagen om de kroost te chaufferen, als ze allemaal samen de deur uit moeten.
En dan is er nog wat budget over voor banden, benzine en onderhoud.
Maar toch ook met de grote S van Softie

Voor die prijs kocht ik mij een Lotus als daily driver én een wagen om de kroost te chaufferen, als ze allemaal samen de deur uit moeten.
En dan is er nog wat budget over voor banden, benzine en onderhoud.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- JDV
- Contacteer:
Herman schreef:Daggie schreef:Ik heb mij een Porsche 997 S gekocht.
Bent u wel zekers dat u op het juiste forum bent ?met zulke weinig originele platgetrapte dingen gaan ze meestal op een ander forum hoor.... en is dat niet een beetje vijgen na pasen uw beklag doen tewijl ge intussen een andere auto hebt.... wij hebben beiden... en van uw aangehaald model, wel... daar mag mijn vrouw mee rijden... nee dank u...
en tussen haakjes ik heb reeds een vrij grote varieteit van (sport)wagens gehad maar degene met de minste originaliteit en waarvan de dealers de diktste nekken hebben is nu wel precies degene die u voorstelt ... maar het is mieschien wel "all part off the show"
![]()
![]()
![]()
nee, genoeg gezeverd, t' is een goede fijne wagen... maar niet "puur "genoeg voor mij ... meschien binnen 10 jaar als ik wat strammere knoken heb... maar nu is er den Evora dus......
Zo denk ik er ook over Herman

Porsche is zo onorigineel, Is er wel eens een dag dat je geen porsche ziet rijden als je 10 minuutjes op de baan zit?
Back in action 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Wij zeggen altijd als ge echt anoniem in Knokke wilt vertoeven moet ge zekers met een Porsche rondrijden...
.... Het grote probleem van vele mensen die reeds met een treffelijke enigssins waardevolle auto rijden en willen overstappen naar een ander merk is doorgaans de overname, immers bij het nieuw ander gekozen merk kunnen ze meestal nooit de overname prijs krijgen dan de prijs die ze krijgen bij hun oud merk.... zo zijn er mensen die heel hun leven zogezegd "getrouwd" zijn met een frans of japanees merk.... juist door die vicieuze cirkel ivm overname prijzen....

- JDV
- Contacteer:
Herman schreef:Wij zeggen altijd als ge echt anoniem in Knokke wilt vertoeven moet ge zekers met een Porsche rondrijden....... Het grote probleem van vele mensen die reeds met een treffelijke enigssins waardevolle auto rijden en willen overstappen naar een ander merk is doorgaans de overname, immers bij het nieuw ander gekozen merk kunnen ze meestal nooit de overname prijs krijgen dan de prijs die ze krijgen bij hun oud merk.... zo zijn er mensen die heel hun leven zogezegd "getrouwd" zijn met een frans of japanees merk.... juist door die vicieuze cirkel ivm overname prijzen....
Komt u nu morgen naar Oostende in de namiddag? Ik hoop dat mijn vader wilt gaan, hij zei toch al van wel, maar het is natuurlijk wel ver rijden voor ons.
Zal ik u eens aanspreken als ik er ben? Dan weet u wie ik ben

Back in action