Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
Jeroen Geerts
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 mei 2016, 16:36
Naam: Jeroen
Auto: Elise S2 Rover
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door Jeroen Geerts »

En dan kunnen we hieronder gelijk mijn 'stel je voor' invoegen; ondergetekende is namelijk de gelukkige nieuwe eigenaar van deze rode bolide!

Inmiddels met nieuw kenteken (JK-322-K) omdat ik een paar honderd kilometer noordelijker woon (in Eindhoven). Sinds vorige week rij ik er in rond en ik denk niet dat ik er nog ooit uit te slepen ben. Kapje eraf, en gaan! Enorm genieten, zo'n Elise. Maar dat weten jullie natuurlijk allang. :P

Nadat ik op zoek was naar wat gelijkgestemden kwam ik dit forum tegen; en warempel dus ook de vorige eigenaar (ha Steven)! Ik ben van plan regelmatig naar meetings/evenementen te gaan (laatst op een pub meeting bij Van Sten geweest, binnenkort naar van Beesd naar Van der Kooi), dus dit lijkt me een mooie manier om op de hoogte te blijven.

Hieronder een fotootje van de Elise (met m'n ouders erin, die wilden ook even kijken wat ik in huis heb gehaald).
Bijlagen
Het rode monster
Het rode monster
_MG_3262.jpg (302.93 KiB) 4887 keer bekeken
Majoma
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mei 2012, 19:07
Naam: Joost
Auto: Elise S1
Locatie: Nederland

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door Majoma »

hallo Jeroen,
gefeliciteerd met jouw aankoop. veel veilige KM's!
wellicht zie ik je wel eens rijden; woon zelf in de buurt van E'hoven. :shock:
don't grow up; it's a trap
Gebruikersavatar
StevenD
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 apr 2011, 10:25
Naam: Steven
Auto: Elise s2 (2003)
Locatie: Kerkhove (Avelgem)

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door StevenD »

Hey Jeroen,

Laat me zeker eens weten wanneer je naar een event gaat, dan probeer ik nog eens langs te komen. :-)
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
Gebruikersavatar
Jeroen Geerts
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 mei 2016, 16:36
Naam: Jeroen
Auto: Elise S2 Rover
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door Jeroen Geerts »

@Joost: Thanks! Een vriend van me is ook aan het overwegen er een aan te schaffen (na de eerste keer meerijden in de mijne). En hier om de hoek (letterlijk) staat ook nog een mooie zwarte S2 111R. Misschien moeten we nog eens een Lotusforum afdeling regio-Eindhoven oprichten ;)

@Steven: Dat zal ik doen! Ik lees hier dat er ook genoeg te doen is in België op Lotusgebied, dus de kans is groot dat ik een keer naar het zuiden kom. Klein vraagje trouwens: ik zat te denken hem binnenkort even te laten polijsten, is dat in België al vaak gebeurd? Het deel waar steenslag-folie tegenaan zit is natuurlijk niet te polijsten, zou er kleurverschil ontstaan als ik de rest wel polijst?
Gebruikersavatar
StevenD
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 apr 2011, 10:25
Naam: Steven
Auto: Elise s2 (2003)
Locatie: Kerkhove (Avelgem)

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door StevenD »

Polijsten heb ik eerlijk gezegd zelf maar 1 keer gedaan... Ik was wel van plan om hem eens bij een detailer er binnen te doen om machinaal te laten doen zodat de swirls er helemaal uit zijn, dat maakt een serieus verschil.

Kleurverschil kan je normaal niet hebben omdat je de clearcoat (soort van doorzichtige vernislaag) polijst, niet de lak zelf.
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo iedereen, graag wat raad bij de aankoop...

Bericht door Coen »

Is de Elise mooi binnen de 'Lotusforumfamilie' gebleven ;)

Veel geluk ermee!
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Plaats reactie