Elise S2 111S

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sir Charles
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 mar 2009, 16:40
Naam: Carl
Auto: S3 S220
Locatie: Lille, B

Elise S2 111S

Bericht door Sir Charles »

Ik heb onlangs een kleine upgrade gedaan naar een S3 S 220.
Daardoor staat nu mijn trouwe S2 111S te koop bij FKM... verdere details

- Storm Titanium metallic
- met de karaktervolle VVC motor
- modeljaar 2004
- lak in erg goede staat
- Touring pack
- Lotus Motorsport alloy triple-pass radiator
- Nitron schokdempers
- Groot onderhoud net vorige week uitgevoerd - remblokken voor/achter met vervanging distributieriem en waterpomp

Hopelijk blijft hij in de 'familie' hier op het forum ;)
Lotus Elise S3 S 220 - MY2012 - Carbon Grey - Touring pack - Black pack - TRD airbox - Larini exhaust
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
lucas
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2015, 23:19
Auto: elise kopen

Re: Elise S2 111S

Bericht door lucas »

hallo ,
is de wagen ook technisch ok(motor)
en ongevalvrij? :?:
graag reactie grt lucas
Gebruikersavatar
Sir Charles
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 mar 2009, 16:40
Naam: Carl
Auto: S3 S220
Locatie: Lille, B

Re: Elise S2 111S

Bericht door Sir Charles »

Hi Lucas,
Hij is zeker technisch OK. Hij heeft net de 'dure' C-beurt gehad waarbij distributieriem en waterpomp worden vervangen, dus ben je ook weer 4 jaar gerust.

Structureel is er nooit schade geweest. Ik heb enkel een 3-tal jaren geleden een konijn aangereden met wat polyesterschade aan de voorste clam. Ter herstelling is er toen gekozen om een volledig nieuwe originele voorste clam te plaatsen. Daarom dat de lak ook in opmerkelijk goede staat is. Dit alles is bij FKM uitgevoerd.

Je kan trouwens ook eventueel kiezen tussen een set zilveren of zwarte originele 111S-velgen.

Ga anders eens vrijblijvend bij FKM kijken waar hij te koop staat...

Geef maar een seintje als je nog vragen zou hebben.
Vriendelijke groet,
Carl
Lotus Elise S3 S 220 - MY2012 - Carbon Grey - Touring pack - Black pack - TRD airbox - Larini exhaust
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
FKM
Berichten: 282
Lid geworden op: 18 aug 2008, 20:51
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Locatie: Kontich (Antwerpen)
Contacteer:

Re: Elise S2 111S

Bericht door FKM »

mag een slotje op, wagen is verkocht :mrgreen:
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: Elise S2 111S

Bericht door HiRez »

Ik was vanochtend nog bij FKM... Zag m staan maar kreeg te horen dat ie inderdaad verkocht is.
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop...
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Gebruikersavatar
Sir Charles
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 mar 2009, 16:40
Naam: Carl
Auto: S3 S220
Locatie: Lille, B

Re: Elise S2 111S

Bericht door Sir Charles »

Bedankt Frédéric ;-)

@HiRez: Thanks. Ik zag je net vertrekken bij FKM. Mooi machien :)

De nieuwe eigenaar heeft zich trouwens ondertussen ook al op het forum voorgesteld...
Lotus Elise S3 S 220 - MY2012 - Carbon Grey - Touring pack - Black pack - TRD airbox - Larini exhaust
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
Gesloten