Ik ben daar afgelopen woensdag geweest en een stukje mogen rijden ermee, wat een kick! Net als de 2-Eleven maar dan anders

Hans, als er een Europese goedkeuring op zit (aanname vanwege het Engelse kenteken) dan moet deze toch ook op NL kenteken kunnen worden gezet? Of is deze regelgeving gewijzigd? En wat is dan de reden van de Nederlandse overheid om deze niet toe te laten?Hans340R schreef:De regelgeving in NL is er helaas ook niet makkelijker op geworden, daarom helaas deze moeten laten gaan.. http://www.lionclassics.nl/westfield-1958/
Ik ben daar afgelopen woensdag geweest en een stukje mogen rijden ermee, wat een kick! Net als de 2-Eleven maar dan andersWerkelijk schitterend afgewerkt en opgebouwd, ik zal hem zo in mijn woonkamer willen zetten als kunstobject! Maar helaas.. Wellicht is die wel op Belgisch kenteken te krijgen?
Het grootste probleem is dat de meeste Westfield Eleven van de eerste badge correct volgens de Engelse wetgeving werden ingeschreven, met bouwjaar en naam van het donorvoertuig, i.e. bv 1972 MG Midget. Dit is theoretisch in te schrijven met een o-keuring, maar beslist niet ideaal en een reëel risico : een MG Midget is geen Westfield Eleven, voor sommige keuringmeesters .....Kan in België, als ik me niet vergis, wel met oldtimer keuring en O-platen in het verkeer gebracht worden
FastEleven schreef:De minimum prijs van E-bay voor mijn voormalige Westfield Eleven staat nu als officiële verkoopprijs aangegeven bij de Italiaanse verkoper :
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/lo ... res=EXPORT
AUTOTECNICA
Via Lago Maggiore 27
36077 Altavilla Vicentina - Vicenza - Vi, Italien
1. Tel.-Nr.:+39 (0)444 572720
Fax:+39 (0)444 1803508
Mobilfunk-Nummer:+39 348 4902787