Productie/Inschrijving Evora

Evora, Evora S, GTE, 400 & GT4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Productie/Inschrijving Evora

Bericht door Erwin »

Bij DIV kan je bvb wel terugvinden hoeveel nieuwe en 2dehands wagens er ingeschreven worden.

Voor Lotus in totaal in 2011 waren dit 315 tweedehands en 35 nieuwe.
Voor 2010 waren dit er 294 tweedehands en 68 nieuwe.
Je kan echter geen selectie maken op type.

Kan er iemand achterhalen hoeveel Evora's er in België zijn, hoeveel er tot nu toe van geproduceerd werden en bijvoorbeeld hoeveel "Launch editions" er gebouwd werden?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
frankenstijn
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2008, 20:25
Naam: Frank
Auto: Elise S 2012
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Productie/Inschrijving Evora

Bericht door frankenstijn »

er bestaat een mooi boek,
uitsluitend over de evora(te koop bij verhiest)
FKM
Berichten: 282
Lid geworden op: 18 aug 2008, 20:51
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Locatie: Kontich (Antwerpen)
Contacteer:

Re: Productie/Inschrijving Evora

Bericht door FKM »

of bij FKM uiteraard !
het Evora boek was trouwens één van de vele prijzen geschonken door FKM ter gelegenheid van de Lotus Limburg Tour
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Productie/Inschrijving Evora

Bericht door Erwin »

FKM schreef:of bij FKM uiteraard !
het Evora boek was trouwens één van de vele prijzen geschonken door FKM ter gelegenheid van de Lotus Limburg Tour
Ik weet het.
Maar Peter was de gelukkige winnaar, en ik wist toen nog niet dat ik 1 week later een Evora in de garage zou hebben staan :? ;)

Worden productieaantallen enzo besproken in het boek?
Toch eens een lijstje maken voor Sinterklaas en de kerstman! :D
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
fastcooki3
Berichten: 460
Lid geworden op: 10 okt 2011, 08:39
Auto: Maisto 340r 1:43

Re: Productie/Inschrijving Evora

Bericht door fastcooki3 »

Inderdaad, wij zijn zeer blij dat al onze sponsors van Lotus Tour Limburg zo goed willen meedenken om ons evenement te verbeteren. Zulke sponsors zijn een plezier! Waarvoor onze dank. Zonder sponsors en de juiste connecties, konden we immers personen zoals Steven Crijns niet uitnodigen op onze rondrit. Iets waar wij en al onze sponsoren zeer fier op mogen/moeten zijn.
Ik heb alvast ook een Evora boek aangeschaft (bij FKM), loont echt de moeite Erwin! Nu doen! Ik heb niet eens een Evora (hopelijk wel tegen mijn 40ste, ;) :lol: ), toch heb ik in het boek al verschillende avonden met zeer veel plezier gelezen. Productie cijfers ben ik tot nu toe nog niet tegen gekomen. Als je er echt wakker van ligt hoeveel Launch Editions er zijn, moet je beslist bij Lotus een Birth Certificate opvragen van je Evora (niet gratis!) en als je dan tegelijk in je mail die vraag stelt, kom je het zeer zeker te weten, tenminste, als Lotus het zelf weet. Besef wel dat men nu bij Lotus 2 weken gesloten is.
Steven Crijns ons dat dit boek een zeer hechte samenwerking is, tussen hun en de schrijver John Tipler. Bij Lotus nemen ze al die boeken bijzonder serieus, ze zien het als een soort erfenis en het resultaat is dus navenant.
Sinds de komst van Bahar is John een van de persona non grata in Hethel en geldt voor alle Lotus boeken; out of stock = end of life. Hicom kan dit herzien uiteraard, maar ik zou het risico niet nemen. Wacht dus niet tot Sinterklaas om dat boek aan te kopen!
Ik heb mezelf al laten vangen met The Lotus Book S3, niet meer verkrijgbaar… :(
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Productie/Inschrijving Evora

Bericht door Erwin »

Gewoon een weetje :

Net gevonden dat er van de Evora Launch Edition 450 stuks gemaakt zij in totaal.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Plaats reactie