target cars

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelle
Berichten: 618
Lid geworden op: 27 jan 2009, 03:26
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Locatie: Vijfwegen
Contacteer:

target cars

Bericht door Jelle »

hallo,
na het opzoeken van tweedehands elise's, kom je altijd deze wagens tegen:

http://www.vlanauto.be/nl/tweedehands-a ... 34691&cc=2

hoe komt het dat de gemiddelde prijs bij Target Cars 15000euro is, in tegenstelling tot andere, soms oudere wagens met meer kilometers die beduidend meer kosten bij andere personen of garage's?

zit hier een addertje onder het gras? of is dit bedrog?
ik had het graag geweten, anders zijn dit wel behoorlijke koopjes!
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: target cars

Bericht door WimC »

Zijn opgelapte wrakken voor zover ik weet.
Ik kan enkel spreken over de 3 die ik persoonlijk al gezien heb in reparatie en is echt erbarmelijk.
Lees eens goed dit forum door en je zal verschillende topics vinden mbt deze verkoper.

goed opletten is zeker de boodschap. Je ziet dit niet altijd. Ik heb er eentje gezien waarvan het chassis meegespoten was na verwijderen van de bodypanels....????!!!! Los van dit feit reed de man rond met een gebogen ophanging zonder dat hij dit wist.

uitkijken: goedkoop is niet steeds beterkoop. Eenmaal er structurele mankemeneten aan de auto zijn kunnen de kosten hoog oplopen.

Indien je toch "goedkoop" aan een Lotus wil geraken, surf je beter eens verder op het WWW naar een RHD.

Wim
Gebruikersavatar
Jelle
Berichten: 618
Lid geworden op: 27 jan 2009, 03:26
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Locatie: Vijfwegen
Contacteer:

Re: target cars

Bericht door Jelle »

WimC schreef:Zijn opgelapte wrakken voor zover ik weet.
Ik kan enkel spreken over de 3 die ik persoonlijk al gezien heb in reparatie en is echt erbarmelijk.
Lees eens goed dit forum door en je zal verschillende topics vinden mbt deze verkoper.

goed opletten is zeker de boodschap. Je ziet dit niet altijd. Ik heb er eentje gezien waarvan het chassis meegespoten was na verwijderen van de bodypanels....????!!!! Los van dit feit reed de man rond met een gebogen ophanging zonder dat hij dit wist.

uitkijken: goedkoop is niet steeds beterkoop. Eenmaal er structurele mankemeneten aan de auto zijn kunnen de kosten hoog oplopen.

Indien je toch "goedkoop" aan een Lotus wil geraken, surf je beter eens verder op het WWW naar een RHD.

Wim
met andere woorden, eentje kopen in engeland?
:?:

kent er iemand engelse auto-tweedehands-verkoopsites?
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: target cars

Bericht door Erwin »

Kijk een op www.seloc.org (classifieds section)
of een massa op www.pistonheads.com

Targetcars is te mijden. Menig man is er al gaan kijken en de prijzen zijn er niet voor niets zo laag!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Plaats reactie