Lotus Eco Elise

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Eco Elise

Bericht door Herman »

jaren terug heb ik nog geweten dat ze in holland konden rijden met een porsche 928 (=derde deur) als lichte vracht, tot ze de befaamde kubus doos maten invoerden aldaar....
in finland gingen ze nog een stapje verder, de wagens moesten een bepaald laad volume hebben aldaar, dus ze kochten usa breaks (staionscars) met een schuifdak, monteerden er 2 skidozen op met toegang vanuit/door het schuifdak, zo vergrootte het laadvolume enorm en waren deze wagens toen toegelaten als lichte vracht.... toch allemaal stupide.... ik heb ook een bedrijfspersonenwagen, deze wagen staat op naam vh bedrijf, maar mijn boekhouder regelt het zo voor mij, het bedrijf verhuurt het voertuig elk jaar voor een bepaald bedrag aan mezelf (voordelen in natura) hetgeen ergens fair is vind ik, ttz ik heb hierdoor geen enkele vrees om ergens niet in orde te zijn en alles is ok en wettelijk, akkoord ik betaal er wel voor maar...het is binnen de perken...en de wagen wordt niet zo veel prive gebruikt, ik heb 2 wagens op mijn prive naam staan alsook mijn echtgenote 1 op haar naam, dus ze kunnen tevreden zijn ik betaal mijn deel aan taksen... :mrgreen:
Plaats reactie