Ruitensproeier tank Europa S

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Ruitensproeier tank Europa S

Bericht door Herman »

ovi schreef:Ni te rap opgeven hé Herman! :lol:

Ge moet wel is proberen dat de plastiek van uw doos mooi smelt en goed aan uw bakske kleeft.Anders moet ge nog een ander doosje opeten vrees ik. ;)

Het probleem met sommige soorten plastiek is dat ze gewoon wegbranden en ge dus geen kleverige smurrie krijgt om uw lekken mee te dichten.
Ruw eerst de plaatsen waar ge uw bakje gaat dichten wat op d.m.v. schuurpapier dan kleeft het nog beter.

Have fun! :D
heb 2 vd 3 lekken volledig kunnen dichten en het andere (3de) spijts vele pogingen druppelt het nog steeds iets... ik zal vanavond deze reparatieplaats eens insmeren met een speciale lijm die ik gebruikte om zwembadleidingen aaneen te lijmen... meschien zal dit compleet dichten...zoniet ga ik eens naar een buur opel dealer, want er staat GM op het tankje of zou dat "Grote Miserie" willen zeggen
:P
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Ruitensproeier tank Europa S

Bericht door Frederik »

Herman schreef:heb 2 vd 3 lekken volledig kunnen dichten en het andere (3de) spijts vele pogingen druppelt het nog steeds iets... ik zal vanavond deze reparatieplaats eens insmeren met een speciale lijm die ik gebruikte om zwembadleidingen aaneen te lijmen... meschien zal dit compleet dichten...zoniet ga ik eens naar een buur opel dealer, want er staat GM op het tankje of zou dat "Grote Miserie" willen zeggen
:P
Ja, inderdaad, goed idee... die lijm voor buizen kan een oplossing zijn.
Ik heb er anders thuis nog staan moest je geen meer hebben.
Steeds welkom ... mits seintje vooraf!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Ruitensproeier tank Europa S

Bericht door Herman »

voila zéh, alles prima gelukt en terug gemonteerd, had de 3 lekken mooi opgesoldeerd zoals ovi het beschreef ,maar éne (dan nog het laagste) bleef maar druppelen, gisteravond de reparatie plaatsen dan maar ingestreken met een pvc lijm voor zware druk (zwembadleidingen) en alles is ok nu... een paar extra nylon straps rond de beugel/tankje gesnoerd als extra zekerheid....en we kunnen weer naar hartelust sproeien.... op de voorruit..
Plaats reactie