Lotus Evora een hit onder de (buitenlandse) celebrities

Evora, Evora S, GTE, 400 & GT4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Lotus Evora een hit onder de (buitenlandse) celebrities

Bericht door Frederik »

De jongste, maar zeker niet kleinste telg in de Lotus familie is de Evora. De 2+2 sportauto is groter dan z’n Elise en Exige broertjes en moet daarmee praktischer zijn voor dagelijks gebruik. Dit verkoopargument lijkt bij de celebrities goed aan te slaan, want die noteren bij bosjes alvast hun naam op de pre-order lijst.
2010_lotus_evora_image003.jpg
Op de lijst komen bekende namen voor van: Jay Leno, 007 Daniel Craig en Pierce Brosnan, Londense burgermeester Boris Johnson, Jay Kay van Jamiroquai, TopGear’s Richard Hammond en James May, zangeres Beyoncé, Dave Grohl bekend van Nirvana, acteurs George Clooney, Kevin Spacey en Patrick Dempsey. Ongetwijfeld zullen meer bekende namen volgen, want de Evora lijkt zwaar in de mode.

De Evora mag dan wel wat praktischer zijn voor alledaags gebruik, maar het lichte aluminium chassis gecombineerd met de 276 pk sterke 3,5 liter V6, zullen garant staan voor uiterst sportieve rijeigenschappen. De Evora moet nog op de markt komen (voorjaar 2009) maar alvast leuk om te weten is dat er ook een supercharged Evora SC in de pen zit. De SC moet met 400 pk en een acceleratie van minder dan 4 seconden gaan concurreren met o.a. de Porsche 911 Turbo.

Bron : motorauthority
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Evora een hit onder de (buitenlandse) celebrities

Bericht door Herman »

allez da weten we dan ook weer.... ik zal meschien Piercken Brosnanneken dan later meschien wel eens zien met zijnen nieuwen Evora, want zijn "buitenverblijfje " (amaai) staat op een paar honderd meter van ons vandaan in spanje, ik heb hem trouwens nog opgemerkt in november ll...... meschien eens voor zijn deur toeteren als ik er binnen 14 dagen ben met den europa :D :D ..... james.....stirred not shaked
Laatst gewijzigd door Herman op 19 dec 2008, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Evora een hit onder de (buitenlandse) celebrities

Bericht door Frederik »

Herman schreef:allez da weten we dan ook weer.... ik zal meschien Piercken Brosmanneken dan later meschien wel eens zien met zijnen Evora, want zijn "buitenverblijfje " (amaai) staat op een paar honderd meter van ons vandaan in spanje, ik heb hem trouwens nog opgemerkt in november ll..... meschien eens voor zijn deur toeteren als ik er binnen 14 ben met den europa :D :D .....
Waarom niet hé? :)

Het is niet de eerste keer dat mensen "als automaniak/petrolheads" bepaalde onverwachtse mensen dichterbij brengt.
Plaats reactie