Stoffen overtrek

Op zoek naar Lotus onderdelen en/of accessoires? Stel je vraag dan hier.
Plaats reactie
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Stoffen overtrek

Bericht door Bart P »

Ik ben op zoek naar een stoffen overtrek voor Lotus Elise ( 2005 ) nieuw of 2de hands voor de wintermaanden. Kan me iemand vertellen waar ik hiervoor terecht kan of iemand weet die de zijne kwijt wil?

Alvast bedankt.

Bart
molleke

Re: Stoffen overtrek

Bericht door molleke »

bij verhiest in oostende natuurlijk. Ik heb ook zo een stoffen overtrek maar vind het zonde voor die te gebruiken want als ik dan passeer zie ik hem niet staan ,dus doe ik achter een dag of 2 terug der af en vlieg het in de kast( zie bij hoe staat hij in de garage bij molleke) :geek: :ugeek:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Stoffen overtrek

Bericht door Herman »

mijn europa of mijn elise staat in mijn garage thuis, daar de kat elke lotus steevast als uitkijkpost gebruikt ben ik wel verplicht om hem telkens af te dekken, mijn zoon rijd met een clio, en heeft zijn afdekhoes niet meer nodig, ik gebruik ze voor bovenvermeld doel, en ze past uitstekend is niet te groot of te klein, is in een soort lichte zilverachtige bache materie ad buitenkant en een zachtere materie ad binnenkant, er zijn verluchtings openingen in en een elastiek aan de onderboord, het geheel zit verpakt in een kubus van +-30x30x30 cm de (spiegels passen wel niet perfekt ,daar ze niet inklappen).. .... ik denk dat hij dit ooit bij halfords gekocht had....is zowel voor buiten of binnen... voor de wagen die ik op het bedrijf zet gebruik ik de kleine shower cap, dit is een pluimlicht zeiltje met 4 elastieken eraan die ik kan aan de wielspaken vasthaken. dit bedekt enkel het dak en de voor/achteruit uit en de deurruiten. zit in een pochette/etui van 15 x10 x20 cm.
de hoezen van lotus zelf zijn natuurlijk véél mooier en origineler en zullen wel nog beter perfekt passen qua spiegels enzvt voor uw wagen....en ze hebben meestal een mooi lotus logo erop.

in spanje heb ik over mijn suzuki samurai die daar in de garage staat een afdekzeiltje gekocht in de makro, maar het past van geen kanten en is veel te groot en ligt deels op de grond. maar het helpt toch iets tegen het stof.
Plaats reactie