LotusForum.be goes Français ...

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

LotusForum.be goes Français ...

Bericht door Frederik »

Een nieuwe stap vooruit voor het LotusForum...
Met de hulp van Fred2602 en Roland gaan we het LotusForum verfransen.

We hebben op korte termijn +-125 Nederlandstalige Lotus liefhebbers bijeen gekregen. Echter vind ik dat we toch een beetje de Franstaligen in de kou laten staan.

Momenteel hebben we reeds de sub-topic onderdelen in het Frans gezet, we werken nu aan de sub-tekstjes. Ook heb ik vorige week een Franstalig taalpakket geinstalleerd op het forum. Dus mensen die liever het forum-systeem in het Frans of Engels willen kunnen dit aanpassen via het gebruikerspaneel...

Het is de bedoeling dat de Franstalige én Nederlandstalige berichten door elkaar geplaatst worden. Hiermee wil ik de communicatie opentrekken tussen Wallonie en Vlaanderen. 't is niet omdat onze ministers niet overeen komen wij hen daarin moeten volgen. ;)

Ik denk dat als beide partijen een 'klein' beetje moeite doen we zeker met elkaar kunnen communiceren. Ikzelf kan zeer slecht Frans maar zal alvast mijn best doen... De reden ik wil 'proberen' alles door elkaar te plaatsen is dat ik niet graag heb dat over bepaalde items 2 dezelfde threads komen te bestaan, op die manier gaat info verloren en is het beter dat we alles bundelen.

De bedoeling is dat er wel een Franstalige sub-forum komt dat exclusief Franstalig is, dit zodat de Franstaligen toch onder elkaar wat kunnen keuvelen. Blijkt dit niet nodig te zijn dan kan dat gerust verdwijnen. Ook komt er een duidelijke aankondiging op de forumhomepage voor de Franstaligen. Op die manier wil ik niemand in de kou laten staan, maar vooral laten meegenieten van ons prachtige, leuke en sfeervolle forum.

Mensen met ideeën, sugesties of mensen die willen helpen met vertalen... je weet me wonen maar mailen is ook een goed medium ;-) infoATlotusfanatics.be of fvcATtelenet.be of om het nog makkelijker te maken "personal message".
Plaats reactie