B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Herman »

Eurocontrol is een lichaam dat instaat om het luchtvaart verkeer in goede banen te leiden en te coordineren (te controleren), vroeger gebeurde dit regio per regio, nu is er euro control, met hoofdkantoor te maastricht als ik me niet vergis, ik weet dat als ik een IFR vlucht maak met een kist van meer dan 2 ton dit mij een dik pak eurocontrol taksen kost, waarvan men dan de faktuur krijgt een aantal weken later. :( .....
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Bzguy »

vasseur schreef:
Heb wel t voordeel da'k een EURO-plaat heb, scheelt wel n pak als de flikken me zien :)
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe je aan zo een plaat komt en wat je bedoelt tegenover de flikken , een voor of nadeel?
voordeel : die flikken weten zelf amper wat en hoe, dus laten ze me altijd netjes doorrijden bij controle of zo, en ze zijn altijd uiterst vriendelijk !

Recent nog n voordeel ontdekt : PV gekregen, factuur nooit gezien :) (was toch 130 EUR)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Bzguy »

Herman schreef:Eurocontrol is een lichaam dat instaat om het luchtvaart verkeer in goede banen te leiden en te coordineren (te controleren), vroeger gebeurde dit regio per regio, nu is er euro control, met hoofdkantoor te maastricht als ik me niet vergis, ik weet dat als ik een IFR vlucht maak met een kist van meer dan 2 ton dit mij een dik pak eurocontrol taksen kost, waarvan men dan de faktuur krijgt een aantal weken later. :( .....
Eurocontrol doet :
- luchtverkeerscontrole (boven fight level 245) van ruim Europa (opp : 260.000 km2), centrum in Maastricht
- hoofdkantoor (DHR) in Haren (Brussel, vlakbij Nato)
- CRCO : route charging office (Haren) : zorgt ervoor dat de centjes van de klanten bij de juiste lidtstaat terechtkomt
- CFMU : central flow management unit (waar ik werk) : vluchtplanverwerking (validatie -syntax en sumantisch), correctie, repetitieve vluchtplannen enz ... ) en slot-allocation. In praktijk : CFMU beslist wie waar en wanneer vliegt

Als Herman n vluchtje wil doen, stuurt ie (desnoods via n aircraft operator of dergelijke dienst) via AFTN naar CFMU ; vluchtplan wordt goedgekeurd of afgekeurd, wordt verwerkt door tactisch systeem en Herman krijgt n slot, waardoor ie kan vertrekken vanop n bepaalde plaats, volgens n bepaalde route, naar n bepaalde plaats. Herman zal de factuur voor t gebruik van t luchtruim wel krijgen via CRCO ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Herman »

copy:Herman zal de factuur voor t gebruik van t luchtruim wel krijgen via CRCO en copy-

kan dat echt niet zoals met da pv ???
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Bzguy »

Herman schreef:copy:Herman zal de factuur voor t gebruik van t luchtruim wel krijgen via CRCO en copy-

kan dat echt niet zoals met da pv ???
LOL, helaas niet, onze diensten werken met deskundig personeel :mrgreen:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Herman »

wat denkt ge van deze B, ? volgens mijn vrouw is het alleen goed voor brildragende flikken en douaniers...
Bijlagen
kleine B.JPG
wooders
Berichten: 50
Lid geworden op: 25 aug 2008, 08:20
Naam: Dieter
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Melle

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door wooders »

Ik heb m'n B vervangen door een VL. Even lelijk, maar 't is voor het goede doel. /rebel
Dieter.
Lotus Elise S2 111S
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: B zelfklever? achteraan op wagen, wat zegt wet ? waar ?

Bericht door Herman »

juist, ik zou dat ook wel willen, ben vh zelfde ras, maar.... ik rijd nogal rond in frankrijk en wallonie,en mijn bedrijf ligt op de taalgrens, is nogal gevoelig, ik ga eens kijken als ik genen kleinen lotus lion king vind om erbij ter plakken...

ps, het kroontje die oorspronkelijk boven op de kleine B was heb ik stante-pede onthoofd....
Plaats reactie