Te koop... of toch bijna...

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Te koop... of toch bijna...

Bericht door David »

heeren van het goede leven..., tot mijn spijt ga ik m'n esprit moeten verkopen, vrouwke in verwachting en kosten aan t huizeke... toch 2 fatsoenlijke reden om m'n Lotus te verkopen...

toch enkele vraagskes :
-wat zou hem waard zijn?
-waar kan je zo'n auto t best verkopen ?
- weet iemand per toeval ne koper ?

kheb goei redenen om hem te verkopen, maar voor nix gaat de zon op hè, dus als ik geen koper vind... dan hou ik 'm gewoon(heeft iemand ne goeien tip om dat da uit te leggen tegen de vrouw? :D )
kzou toch hopen op een bedrag tegen de 20d... of is dat iets te hoog gegrepen?
Ik weet ook wel dat er hele dure opt net staan, maar die blijven staan hè.

alle hulp is welkom! en me een koper bezorgen zal beloond worden...

groeten

david
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: te koop... of toch bijna...

Bericht door Exploded »

En ik die dacht dat ik de enige SE High Wing had op het forum 8-)

Moet het ook nog lukken dat ik ook een rode heb. Zeer jammer dat ik u nooit ontmoet heb :( Ik heb de mijne nu een 2-tal maanden.
Veel zal afhangen van de staat van je wagen en het aantal kms. Het is waar dat de prijzen in het algemeen erg laag zijn. En de sportwagens zijn meestal de eerste die moeten bloeden. Eventueel kan ik je een adres bezorgen van een Duitse handelaar die niets anders doet dan aankoop en verkoop van 4 cyl Esprits. Of hij er veel voor geeft? Geen idee. Geef maar een seintje dan en nogmaals jammer dat je moet verkopen!
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: te koop... of toch bijna...

Bericht door David »

Exploded schreef:En ik die dacht dat ik de enige SE High Wing had op het forum 8-)

Moet het ook nog lukken dat ik ook een rode heb. Zeer jammer dat ik u nooit ontmoet heb :( Ik heb de mijne nu een 2-tal maanden.
Veel zal afhangen van de staat van je wagen en het aantal kms. Het is waar dat de prijzen in het algemeen erg laag zijn. En de sportwagens zijn meestal de eerste die moeten bloeden. Eventueel kan ik je een adres bezorgen van een Duitse handelaar die niets anders doet dan aankoop en verkoop van 4 cyl Esprits. Of hij er veel voor geeft? Geen idee. Geef maar een seintje dan en nogmaals jammer dat je moet verkopen!
Hey euhm... exploded :D

alvast bedankt voor je antwoord, laat dat adres van die duitser maar komen... niet geschoten is altijd mis hè

en ook ik weet dat de prijzen ferm laag zijn voor de moment... er voor krijgen wat ik betaald heb zal me niet lukken, maar zo'n zoekertje plaatsen dat er binnen 6 maanden nog staat met de nodige testpiloten en idiote biedingen : daar heb ik geen zin in... dusja... krijgen wat ze geven hè :cry:

helaas helaas
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: te koop... of toch bijna...

Bericht door Bzguy »

nikske wegdoen, houden !!!

momenteel staan ze niet erg hoog geprijsd, ideaal voor n koper maar slecht voor n verkoper ...

Stel dta je nog 20k zou krijgen (stel !), is toch veel te weinig voor zo'n wagen, zeg nu zelf ... Dat machien vreet Porsches voor ontbijt :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: te koop... of toch bijna...

Bericht door Frederik »

Momenteel is het economische klimaat erg ongezond voor het verkopen van dergelijke wagens. Je zal volgens mij veel geld verliezen, want er zijn toch mensen die momenteel profiteren van "den slechten tijd" om iets leuks aan te schaffen. Volgens mij geen lullig argument om je vrouwtje te overtuigen. (hoeveel ga je verliezen op de wagen, ondanks de slechten tijd?)

Zoals de anderen reeds zeggen, het is nu niet echt de moment om dergelijke mooie sportwagens te verkopen. Of je moet het mes op de keel hebben staan.

Als het echt financieel is ... schrijf hem uit, zet hem stil ... met die centjes kan je ook al iets. (verzekering, benzine, taksen, onderhoud ...)

Binnen de kortste keren als de economische toestand wat gestabiliseerd is kan je voor je mooie Esprit 1.) veel meer geld krijgen EN 2.) misschien hoeft ie dan wel niet meer de deur uit. :mrgreen:
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: te koop... of toch bijna...

Bericht door David »

Frederik schreef:Momenteel is het economische klimaat erg ongezond voor het verkopen van dergelijke wagens. Je zal volgens mij veel geld verliezen, want er zijn toch mensen die momenteel profiteren van "den slechten tijd" om iets leuks aan te schaffen. Volgens mij geen lullig argument om je vrouwtje te overtuigen. (hoeveel ga je verliezen op de wagen, ondanks de slechten tijd?)

Zoals de anderen reeds zeggen, het is nu niet echt de moment om dergelijke mooie sportwagens te verkopen. Of je moet het mes op de keel hebben staan.

Als het echt financieel is ... schrijf hem uit, zet hem stil ... met die centjes kan je ook al iets. (verzekering, benzine, taksen, onderhoud ...)

Binnen de kortste keren als de economische toestand wat gestabiliseerd is kan je voor je mooie Esprit 1.) veel meer geld krijgen EN 2.) misschien hoeft ie dan wel niet meer de deur uit. :mrgreen:

haha gasten ; merci voor het opbeuren...

maar euh; "de slechten tijd" ...als ik te hard m'n broek scheur ga ik hem ook houden hè, en stil zetten zonder platen enzo... das doodzonde man! mag je nooit doen ! ;)

maar toch... economie slecht of nie ; als ik ne koper vind ga ik 'm toch verkopen zenne... tzal dan natuurlijk "totziens" zijn en niet "vaarwel"... :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Te koop... of toch bijna...

Bericht door ovi »

Nooit stilzetten wand dat is gewoon dodelijk voor al uw rubbers, dichtingen en alle bewegende delen van uw auto! :evil:
Heb hier al genoeg wagens over de vloer gehad die enkele jaren stigestaan hebben en daarna langs overal olie lekken of binnen de korste keren een sjoint cullaske hebben dat begint door te slaan enz.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu ook graag een auto kopen en er dan toch nog altijd een menselijke prijs voor willen geven. Ieder een beetje geven en nemen zeg ik dan. ;)
Plaats reactie