Foto’s mogen we nog verwachten neem ik aan...

Heb zelf 5 jaar Elise S2 rover gereden, maar was direct verkocht toen ik een supercharged Exige S2 reed, dus toen was de keuze snel gemaakt. Enige wat je wellicht nog kunt overwegen is een Elise S3 220, volgens mij ontlopen die zich tegenwoordig niet veel qua prijs.wimke1971 schreef: ↑04 jun 2020, 23:06 Hallo,
Ondertussen vorige week naar twee lotus exiges S2 gaan kijken, beide met stuur aan de rechterkant...
de ene een grijze v 2004 voor 29.000 euro met soft top, oude banden die vervangen moeten worden, de andere een blauwe van 2006 voor 28500 zonder softtop.
de blauwe draagt mijn voorkeur weg, iets beter dan de grijze, maar dat rechtse stuur houdt me het meest tegen.
Ondertussen wel iemand leren kennen die dat stuur kan verzetten enz, maar toch...
Heeft iemand een idee hoe het met de prijsevolutie zit (glazen bol?) of kan ik beter naar een recentere elise gaan kijken voor dat geld, met een links stuur...
Twijfel twijfel twijfel... Heb een jaar of 5 een elise gehad, en wil precies iets anders, een upgrade eigenlijk... en dan kom je automatisch bij de exige terecht denk ik dan.
Iemand advies?