Lotus Festival 2018

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Lotus Festival 2018

Bericht door PascalM »

Na een eerdere schrapping van de 2018 kalender (omwille van onenigheid met Brands Hatch), gaat het Lotus Festival toch door en dit 'with a bang'. Locatie bij uitstek is Lotus thuisbasis Hethel. Een pracht locatie voor de 70e verjaardag van Lotus. Dit beloofd wat de deelname van Lotus Cars en Classic Lotus betreft.

Het Lotus Festival gaat door op zaterdag 29 september.
Een overzicht van het evenement is er nog niet. Tickets zijn ook nog niet beschikbaar. Ook de site www.lotus-festival.com is nog niet upgedatet. Dit omdat de beslissing recentelijk is genomen. Achter de schermen wordt weliswaar al druk gewerkt.

Benieuwd wie van jullie er van de partij zal zijn.
Indien we met een aantal zijn, dan wil ik proberen om ons als club in te schrijven en maken dat we samen op de 'festival weide' geparkeerd staan.

greetz.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
JeanVM
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
Auto: Lotus Esprit S1

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door JeanVM »

Geen idee wat het hotel gaat kosten, nog afwachten.

Maar al gedacht van samen te rijden?
Ik wil zelf niet rijden met mijn Lotus maar eventueel wel met iemand mee rijden en kosten delen natuurlijk.
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door PascalM »

Had een mogelijkheid geweest.

Ik maak er samen met mijn vrouw echter een uitje van.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 204
Lid geworden op: 21 dec 2011, 09:51
Auto: Esprit turbo SE
Locatie: Holsbeek

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door Escape »

Jean, waarom niet zelf rijden? Roadtrip met de Esprit is zeker de moeite!
Wij maken er ook een lang weekend van.
Gebruikersavatar
JeanVM
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
Auto: Lotus Esprit S1

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door JeanVM »

Hmm, ik ken de weg. Al 3x gedaan met de Lotus. Wil mij er nu niet aan wagen om een of andere reden. Iets in mij zegt niet doen, dan volg ik dat ook.
Maar misschien vind ik nog een chauffeur. We zien wel.
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
Gebruikersavatar
vital
Berichten: 342
Lid geworden op: 08 jul 2009, 09:35
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer
Locatie: Limburg - MSK

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door vital »

Ik ga ook, wel niet met de Lotus (de kaarten waren te snel uitverkocht :cry: ). Ben benieuwd wat we te zien krijgen! Ik hoop dat het de moeite is.
Nog meer personen die gaan, ook van het CTLB? Is leuk om hier te posten en misschien op een plaats af te spreken.
Bijlagen
Lotus_70_MR_20082018.jpg
Lotus_70_MR_20082018.jpg (756.21 KiB) 9513 keer bekeken
321.jpg
321.jpg (66.3 KiB) 9513 keer bekeken
The difference between men and boys is the price of their toys!
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door PascalM »

Hey Vital

We zullen toch met een aantal Belgen zijn.

Zo direct uit het hoofd weet ik dat Red Baron, Escape, T_085, JeanVM en ik gaan. Ook zag ik dat langs Waalse kant actief op Bend forum er ook een 6 tal gingen.

Geen idee wanneer iedereen vertrekt.
Zelf neem ik tegen de middag ten laatste in Calais de shutle. Ik wil nl. voor 13h London en dus Dartford Bridge voorbij zijn.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
vital
Berichten: 342
Lid geworden op: 08 jul 2009, 09:35
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer
Locatie: Limburg - MSK

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door vital »

Ik heb geen speciaal ticket voor met de Lotus, ik ga dan ook met het vliegtuig. Vertrek vrijdag tegen de avond naar Norwich en huur een auto voor zaterdag naar Hethel te rijden en terug. Vlieg op zondag terug.
The difference between men and boys is the price of their toys!
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door PascalM »

Wat zat er in de post vandaag?
Jawel!

Lotus70
Lotus70
img_1332.jpg (740.36 KiB) 9263 keer bekeken
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
fastcooki3
Berichten: 460
Lid geworden op: 10 okt 2011, 08:39
Auto: Maisto 340r 1:43

Re: Lotus Festival 2018

Bericht door fastcooki3 »

Laatste keer dat (Classic Team) Lotus dergelijk groots evenement organiseerde in Hethel, was alweer in 2004. Een weekend vol typisch Brits weer, de hele dag gegoten ondanks een dag midden juli.
Gelukkig kwamen wij vanuit Great Yarmouth helemaal binnendoor, de meesten die vanuit het westen kwamen stonden 2 a 3 uur in de file. Velen kwam pas na de middag aan, geraakten niet meer op de parking op circuit (op en rond de cirkel op de foto hierboven). Gewone auto's moesten in weides staan en achteraf met de traktor uitgetrokken worden en uiteindelijk zijn honderden mensen terug naar huis gestuurd wegens volzet.
Kortom, ABSOLUUT de moeite, maar een goede raad, vertrek dus op tijd! ;)
Plaats reactie