Nieuw en nog onbekend.

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Black Elan S2
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2009, 22:01
Auto: Elan S2

Nieuw en nog onbekend.

Bericht door Black Elan S2 »

Hallo,

Mijn naam is Pascal, ik ben 33 en kom uit Roosendaal.

Na een BMW cabrio, een Mercedes SLK 230K te hebben gereden, heb ik mezelf de tijd gegeven om te zoeken naar een opvolger.

Ondertussen wilde ik een leuk tijdelijk wagentje hebben, maar dat is wat uit de hand gelopen. Ik kocht een Clio Williams die ik nu anderhalf jaar heb en volledig onder handen heb genomen. Opnieuw gespoten, alles wat maar een beetje stuk leek is vervangen... kortom een auto in nieuwstaat.
clio10bewerkt2.jpg
Ik heb zo'n 10 BMW cabrio's gezien en ben stad en land afgereden om een nette te vinden. Het is me niet gelukt, en bij toeval kwam ik een zwarte Lotus Elan S2 tegen. Ook (nog) niet perfect, maar wel een auto die mij zeker aanspreekt .

Mijn kennis van Lotus en zeer gering, dus ik hoop via dit forum wat meer info te krijgen wat ik kan gebruiken bij aankoop van deze auto.

Mvgr. Pascal
Laatst gewijzigd door Frederik op 19 apr 2009, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto geüploaded
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Nieuw en nog onbekend.

Bericht door HJ2 »

Welkom!

Een zwarte nog wel... die kom je niet zo vaak tegen, ben benieuwd hoe die er IRL uit ziet!

Zelf heb ik een rode S2. Kijk maar bij mijn tread wat daar tot op heden mee is gedaan... Aarzel niet je vragen te stellen, of een keer langs te rijden natuurlijk
(Regio Rotterdam)

Houd de canvas zijde boven! :D
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Nieuw en nog onbekend.

Bericht door ovi »

Welkom Pascal!

En bij FKM in Antwerpen stonden er nog wel een paar te koop die wel inorde zijn dus...
Plaats reactie