Racebabe aan de slag bij Lotus

Alles over Lotus in de motorsport
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: Racebabe aan de slag bij Lotus

Bericht door Hugo »

dat is zuiver een reclame of PR stunt en extra bron van inkomsten want die heeft zich zeker moeten inkopen door een sponsor aan te brengen

en geef toe die PR stunt is zeer goed gelukt :lol:
heeft in alle kranten gestaan :)
is zelfs op Lotus Forum een topic voor geopend :lol: :lol: :lol: :lol:

zou dat ook gebeurd zijn voor een onbekende mannelijke "testrijder" ??
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: Racebabe aan de slag bij Lotus

Bericht door Coen »

De nieuwste vrouwelijke aanwinst van de Formule 1 heeft geen goed woord over voor haar ‘jaloerse’ tegenstanders. Ondanks haar 29e plaats in het GP3-eindklassement vorig seizoen, heeft Jorda promotie gemaakt als de nieuwe Lotus-ontwikkelingsrijder.

Sommige van de voormalige tegenstanders lieten hun ongenoegen over de nieuwe functie van Jorda blijken via Twitter. Volgens oud-concurrenten heeft de Spaanse haar nieuwe baan te danken aan haar geslacht, sponsors en voorkomen en niet vanwege haar talent of behaalde resultaten. Rob Cregan, voormalig teamgenoot in de GP3, tweette het volgende: “Carmen kan nog geen filmrolletje ontwikkelen, laat staan een hybride auto”.

“Formule 1 zit vol met jaloezie”, aldus Jorda tegenover het Duitse Bild. “Er zijn maar een paar stoeltjes beschikbaar, dus niet iedereen haalt het. Rob is duidelijk jaloers dat ik het wel gehaald heb en hij niet”, aldus Jorda. “Ik wens hem het allerbeste, dat is alles wat ik erover kwijt wil”, voegde ze er aan toe. Volgens Lotus zal ze voornamelijk te vinden zijn in de simulator, acte de présence geven tijdens Grand Prix weekenden en op enig moment ook achter het stuur kruipen van de hybride E23. “Ik moet eerst het team leren kennen, wat daar gebeurt is niet te vergelijken met de GP3”, vertelde de nieuwste aanwinst van Lotus. Ook een F1-superlicentie heeft momenteel geen prioriteit, aangezien ze “stap voor stap” wil kennis maken met de koningsklasse van de autosport.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Plaats reactie