het begin van het einde

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

het begin van het einde

Bericht door hans »

Ik zie al een tijdje alsmaar minder berichten verschijnen op dit forum.
Wat recent de aanzet geweest is van het niet doorgaan van de Lotus summer-end uitstap van 2 september is ook een raadsel. Frederik zal er wel zijn redenen voor gehad hebben.
Dat er geen verwittiging op voorhand werd doorgegeven is wel een spijtige zaak, en zal het voortbestaan van het forum geen goed doen.
Ik zie de zaken misschien te zwart. Wellicht zullen de komende dagen allerlei nieuwe berichten of onderwerpen dit tegenspreken.
Ik zie het wel.
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: het begin van het einde

Bericht door PascalM »

Tjah, Hans, net als jij kan ook ik enkel maar vaststellen.

Geen idee waarom er t.o.v. enige tijd geleden zo’n verminderde activiteit is. En terecht, als we ook al Frederik niet meer horen op het forum, zelfs niet voor de gebruikelijke LSE, dan vrees ik ook voor het voortbestaan.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: het begin van het einde

Bericht door HJ2 »

krekelgeluiden.......
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Black111R
Berichten: 226
Lid geworden op: 14 sep 2013, 13:46
Auto: Elise 111R
Locatie: Friesland

Re: het begin van het einde

Bericht door Black111R »

Trek de stekker er dan ook maar uit. Verlos het forum uit onnodig lang lijden... Er gebeurt toch al bijna niets meer. Zelfs op dit topic krekels idd. Zegt toch genoeg?
- het is alleen onmogelijk totdat iemand het gedaan heeft -
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: het begin van het einde

Bericht door Coen »

Black111R schreef: 07 sep 2018, 16:06 Trek de stekker er dan ook maar uit.
Dat zou wel jammer zijn, er staat hier altijd nog erg veel informatie in de archieven.

Dit topic is overigens wel 315 keer bekeken... Dus misschien moeten de mensen meer typen in plaats van alleen maar lezen :mrgreen:

Daarnaast zie je de forums overal teruglopen. Veel meer vindt plaats op Facebook al vind ik dat een waardeloos medium als vervanging.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Gebruikersavatar
JeanVM
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
Auto: Lotus Esprit S1

Re: het begin van het einde

Bericht door JeanVM »

Het zal ervan afhangen welke generatie op deze forum kijkt. Ik ben al geen facebook klant dus aan mij zal het niet liggen.. Maar het zou wel zonde zijn. Allemaal via wathsapp dan?
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
Black111R
Berichten: 226
Lid geworden op: 14 sep 2013, 13:46
Auto: Elise 111R
Locatie: Friesland

Re: het begin van het einde

Bericht door Black111R »

Ik was natuurlijk ook een beetje aan het stoken maar zelfs nu is er geen moderator die van zich horen laat. Dat getuigd van weinig liefde voor dit forum.
Coen schreef: 20 sep 2018, 11:14
Black111R schreef: 07 sep 2018, 16:06 Trek de stekker er dan ook maar uit.
Dat zou wel jammer zijn, er staat hier altijd nog erg veel informatie in de archieven.

Dit topic is overigens wel 315 keer bekeken... Dus misschien moeten de mensen meer typen in plaats van alleen maar lezen :mrgreen:

Daarnaast zie je de forums overal teruglopen. Veel meer vindt plaats op Facebook al vind ik dat een waardeloos medium als vervanging.
- het is alleen onmogelijk totdat iemand het gedaan heeft -
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: het begin van het einde

Bericht door PascalM »

Ook ik vind FaceBook geen alternatief (en ben daar ook sowieso niet te vinden). Dit is niet het geschikte medium. Vooral omdat het persoonsgericht is of nog enkel dient voor marketingdoeleinden. Berichten op het forum zijn volgens onderwerp. Op uitzondering van de 'Stel je voor' natuurlijk :) .

Het zou inderdaad zeer spijtig zijn mocht het forum verdwijnen. Terecht er is heel wat informatie beschikbaar en hoe beperkt ook, wordt dit nog steeds verder aangevuld.
Mocht het verdwijnen, dan blijft er in België alvast niet veel meer over dan enkel de ritten die worden georganiseerd. Het 'bindmiddel' tussen de alle Lotus (BE/NL) eigenaars is dan volledig verdwenen.

@Frederik hebben we idd al lange tijd niet meer gehoord...
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: het begin van het einde

Bericht door WimC »

ik ben schuldig
..schuldig aan meelezen en niet meer te posten.

Bijna vier ik mijn 10-jarig jubileum (lid geworden op 16 november 2008).
En ik heb even gekeken, dit is mijn 1119de post en daarmee sta ik nog net in de top 25.
Als ik de top 25 even van naderbij bekijk, zijn dit veelal mensen "van het eerste uur".
Ik ben niet zeker maar ik denk dat minstens 15 van hen nog steeds een Lotus in hun garage staan hebben.
Ik heb uit dit forum oneindig véél informatie gehaald. Ik heb veel plezier gehad, veel gelachen met posts (@Electroshock remember) én vooral: effectief ook vrienden eraan overgehouden.
Mijn Lotustraject is voorlopig even op hold gezet (@Thiva: mag ik aub jouw gele S1 terugkopen :) ), but never say never....
Lotusforum is en deel van mijn leven geweest en nog steeds vandaag, als is dit in veel mindere mate. Het zou heel spijtig zijn om dit op te blazen, de nieuwe generatie zit misschien op andere media (die ik ook graag volg) en idd is het "verenigingsleven, forumleven" niet meer zo "hot", maar de kwaliteit die in dit forum steekt mag niet verloren gaan.
Succes aan iedereen en ik blijf graag jullie Lotus avonturen volgen tot ik mss ook weer in de toekomst instap.
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: het begin van het einde

Bericht door FastEleven »

Wim, je had een goeie pastoor geweest :roll:
Deze keer heb je zelfs gelijk !! :lol: :lol: :lol:

Oeps, meer dan 1700 berichten (??) en nog steeds een Lotus in huis !!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Plaats reactie