het begin van het einde

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Gebruikersavatar
xtian
Berichten: 123
Lid geworden op: 12 feb 2015, 22:44
Naam: Christian
Auto: Elise S2
Locatie: Heuvelland

Re: het begin van het einde

Bericht door xtian »

Tja, idd wat kalmer dan voordien, en daar zijn we allemaal beetje schuldig aan. Ik ben ook actief op een MX5 forum, en daar is er idd veel meer animo : automatisch wordt je dan wat “meegezogen” in die flow van posts. Niettemin heeft het Lotusforum zeker zijn waarde, ik kom hier toch regelmatig eens piepen , vooral Hugo z’n verhalen kunnen me bekoren
RIP : Lotus Elise S2 2003 - Porsche 718 Cayman 2017
Gebruikersavatar
PascalM
Berichten: 449
Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
Naam: Pascal
Auto: Elise S MY2015
Locatie: Oostende

Re: het begin van het einde

Bericht door PascalM »

Coen schreef: 28 sep 2018, 14:41 Maar bij jou staat in je profiel "Laatst actief: Vandaag 10:10", bij Frederik staat er "02 aug 2018 15:39".
Ik heb Frederik een berichtje gestuurd.
Nog geen reactie tot nu toe. Ik hou jullie op de hoogte.
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: het begin van het einde

Bericht door mindp0wer »

Inderdaad spijtig dat er wat minder animo is op dit forum. Maar toch bevat het een schat aan waardevolle info.

Tegenwoordig lees ik meer dan actief te antwoorden op posts. Facebook is niet zo mijn ding. Wel bvb de groep Lotus Cars Community - Elise S1 (96-01) op Facebook.

Nog steeds 2 Lotussen hier :D
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Plaats reactie