Voor alle andere modellen die hierboven geen sub-forum hebben.
oa. Lotus Eclat, Elite, Excel, Carlton & nieuwe ontwikkelingen/prototypes alsook modellen uit een samenwerkingen met andere automerk.
 #105766  door FastEleven
 29 dec 2021, 19:57
nog een foto van die Franse
Bijlagen
0694dd1b22581e3c96607827566ee0c7.jpg
0694dd1b22581e3c96607827566ee0c7.jpg (26.56KiB)3162 keer bekeken
-->
 #105865  door FastEleven
 09 jun 2022, 19:03
Als ik dit goed interpreteer, dan staat Westfield onder curatele en dus wellicht failliet.

Da's beslist geen goed teken voor wie onderdlelen voor z'n mooie Eleven of Seven nodig heeft, want dat het merk nog bestond was natuurlijk juist een groot voordeel.
Bijlagen
Westfield faillissement.png
Westfield faillissement.png (2MiB)1030 keer bekeken
 #105869  door Coen
 13 jun 2022, 15:47
Dat zou wel zonde zijn zeg!
 #105871  door Wgt3
 14 jun 2022, 07:07
onderdelen voor onze lotussen vinden dat is ook een ramp vandaag de dag .een koplamp ofzo is
al gewoon niet meer te krijgen..ik overweeg de cup te verkopen om deze reden,nu de prijzen uitzonderlijk hoog staan
 #105872  door Coen
 14 jun 2022, 08:30
Elke fabrikant heeft momenteel last van toevoer van onderdelen maar om de auto hiervoor te verkopen?
 #105873  door Wgt3
 14 jun 2022, 15:24
Coen schreef:
14 jun 2022, 08:30
Elke fabrikant heeft momenteel last van toevoer van onderdelen maar om de auto hiervoor te verkopen?
ze maken die onderdelen niet meer he ,lotus wil ze niet meer maken ..alez de nieuwe eigenaars gaan er hun tijd en geld niet insteken
 #105879  door Frederik
 22 jun 2022, 13:10
Wgt3 schreef:
14 jun 2022, 15:24
Coen schreef:
14 jun 2022, 08:30
Elke fabrikant heeft momenteel last van toevoer van onderdelen maar om de auto hiervoor te verkopen?
ze maken die onderdelen niet meer he ,lotus wil ze niet meer maken ..alez de nieuwe eigenaars gaan er hun tijd en geld niet insteken

Toch zie ik vaak onderdelen weer in productie gaan, vooral onder stimulans van vraag via forums, facebook icm bepaalde dealers/zpecialisten die er brood in zien.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
-->