autosalon Brussel 2014

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Gebruikersavatar
stekki
Berichten: 1250
Lid geworden op: 16 apr 2012, 15:34
Naam: Stijn
Auto: no lotus
Locatie: Potholecountry

Re: autosalon Brussel 2014

Bericht door stekki »

dachero schreef: Nu alle lagen van de bevolking gekend zijn hier moet ik toch een bedenking maken

Ik was ook graag op die gala-avond maar ik moet naar de avondschool Nederlands. Momenteel leren we over het woord plebs! Dat is blijkbaar met een B ,stekkie! In plaats van u vol te kappen met drank en hapjes ga je misschien beter mee met deze Roma naar de les!!!

Ik kon het niet laten om te posten :mrgreen:
ja meester D! :lol: :lol: Die taalfouten doen me dan weer denken aan ander forum :p
Light is not right
Gebruikersavatar
JVB999
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 feb 2013, 15:47
Naam: Johan
Auto: Elan M100 Steel Blue
Locatie: Wevelgem

Re: autosalon Brussel 2014

Bericht door JVB999 »

wimvanbeeck schreef:
JVB999 schreef:Ook de 14e in kostuum eerst eens langs hal 12 gaan, en dan via de brommers naar hal 6 om champagne te nuttigen bij een ander groot engels merk die hun nieuwe coupé presenteert. Drukte gegarandeerd.

Jaguar ?
Sssst, geen andere merken vernoemen.
Ook aanwezig met een C-X17 proto SUV, maar misschien mag ik dit eigenlijk niet vermelden. In ieder geval geen concurentie voor Lotus.
Of wie weet wat we nog mogen verwachten van Proton, net zoals zoals de Indiëers nu een SUV willen lanceren voor een limousine merk?

Crazy en boeiend, die autowereld.
frevawan
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 dec 2013, 21:33
Naam: Frederik
Auto: Esprit S1
Locatie: Brugge

Re: autosalon Brussel 2014

Bericht door frevawan »

Onze Back To The Future Delorean staat op de hoofdstand in Paleis 2, ook een beetje Lotus in zijn onderstel daar Colin nog mee aan de ontwerptafel gestaan heeft!
Plaats reactie