Lotus Elise Type 25.

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

frqncis schreef:Heh, Izegem?!

Ik ben van Roeselare, waar ergens in Izegem? Mijn vriendin is afkomstig van Kachtem...

Dan ken je Yves ook?

Groetjes,
Hey Francis,

ben van de Bosmolens in Izegem! Welk kleur heeft de uwe? Mss ben ik je al eens tegengekomen in roeselare.

Yves ken ik niet. Ook van de streek?

Grtn.
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

bartvdb schreef:heel mooi . ik hoop dat de f1 auto s die kleur gaan hebben . groeten van bart
Zijn de originele Lotus kleuren hé. In 1962 en '63 was de Lotus F1 wagen in ieder geval in dit kleur! Haalde toen de titel binnen met Jim Clark.

Grtn
Bijlagen
jimclark_lotusclimax25_800x535.jpg
frqncis
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2009, 10:52
Naam: Francis Arteel
Auto: Elise MK2 SC
Locatie: Roeselare

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door frqncis »

Mario schreef:
frqncis schreef:Heh, Izegem?!

Ik ben van Roeselare, waar ergens in Izegem? Mijn vriendin is afkomstig van Kachtem...

Dan ken je Yves ook?

Groetjes,
Hey Francis,

ben van de Bosmolens in Izegem! Welk kleur heeft de uwe? Mss ben ik je al eens tegengekomen in roeselare.

De onze is een Storm Titanium, met Sport Pack. Onze vorige 2 111S'en waren in Arctic Silver...

Ik zie daar ook een grijze Elise op de foto... stond die vroeger niet vaak in Kachtem?
Yves ken ik niet. Ook van de streek? Ja, is ook van Roeselare, rijdt met een donkerblauwe MK2.
Grtn.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Herman »

Op het nu aankomende Lotusforum Mosselevent 22/11 te Vilvoorde is er ook iemand ingeschreven van "Izegem" met een Jim Clark SC Elise..... Dus.. zekers daar dan ook aanwezig zijn is de boodschap zou ik zeggen....
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

Herman schreef:Op het nu aankomende Lotusforum Mosselevent 22/11 te Vilvoorde is er ook iemand ingeschreven van "Izegem" met een Jim Clark SC Elise..... Dus.. zekers daar dan ook aanwezig zijn is de boodschap zou ik zeggen....
Misschien wel, maar zonder de Lotus toch een beetje vreemd. Vanaf volgende week is hij in winterslaap!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Frederik »

Ik was vorig jaar ook met de Peugeot :) Niet echt sportief, maar bij nader inzien wel de goeie beslissing ...
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door ovi »

Mario schreef:
Herman schreef:Op het nu aankomende Lotusforum Mosselevent 22/11 te Vilvoorde is er ook iemand ingeschreven van "Izegem" met een Jim Clark SC Elise..... Dus.. zekers daar dan ook aanwezig zijn is de boodschap zou ik zeggen....
Misschien wel, maar zonder de Lotus toch een beetje vreemd. Vanaf volgende week is hij in winterslaap!
En we zitten hier nog midden in de zomer!!! :roll:
frqncis
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2009, 10:52
Naam: Francis Arteel
Auto: Elise MK2 SC
Locatie: Roeselare

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door frqncis »

Winterslaap?

Zolang ze de banen niet vol zout gestrooid hebben, en het niet regent, haal ik de voiture uit hoor...

Nog nooit es op 1 van die zonnige (bijna)vriesdagen es cabrio gereden?

Nu ja, met een dikke Irvin Flying Jacket aan, en een héél deftige muts, maar toch kom je dan nog van die oldtimers die ook open rijden he, op zulke dagen!!

Dries, voor degenen die hem gekend hebben, reed godganse dagen cabrio. Zat hier zelfs op een keer bij mij, en toen hij buitenkwam was het al water aan het gieten! Geen probleem, hij had handdoekjes bij, netjes verstopt achter de zetels ;-)

Toch jammer dat die jongen er niet meer is. Hij zou de eerste geweest zijn om nog es 'den boel in gang te steken' om nog es cabrio te gaan rijden op een goeie winterdag...

Ah, en wie heb ik zaterdagnamiddag gevolgd met een blauwe Elise R of S, in Roeselar? Nummerplaat TJP...
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

frqncis schreef:Winterslaap?

Zolang ze de banen niet vol zout gestrooid hebben, en het niet regent, haal ik de voiture uit hoor...

Nog nooit es op 1 van die zonnige (bijna)vriesdagen es cabrio gereden?

Nu ja, met een dikke Irvin Flying Jacket aan, en een héél deftige muts, maar toch kom je dan nog van die oldtimers die ook open rijden he, op zulke dagen!!

Dries, voor degenen die hem gekend hebben, reed godganse dagen cabrio. Zat hier zelfs op een keer bij mij, en toen hij buitenkwam was het al water aan het gieten! Geen probleem, hij had handdoekjes bij, netjes verstopt achter de zetels ;-)

Toch jammer dat die jongen er niet meer is. Hij zou de eerste geweest zijn om nog es 'den boel in gang te steken' om nog es cabrio te gaan rijden op een goeie winterdag...

Ah, en wie heb ik zaterdagnamiddag gevolgd met een blauwe Elise R of S, in Roeselar? Nummerplaat TJP...
Weet wel, maar de mijne is maar halfjaarlijks verzekerd. Misschien dat ik volgend jaar toch een volledig jaar neem. Veel in prijs zal het waarschijnlijk niet schelen. Ga mij eens informeren.
grtn
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door JDV »

Mario schreef:
frqncis schreef:Winterslaap?

Zolang ze de banen niet vol zout gestrooid hebben, en het niet regent, haal ik de voiture uit hoor...

Nog nooit es op 1 van die zonnige (bijna)vriesdagen es cabrio gereden?

Nu ja, met een dikke Irvin Flying Jacket aan, en een héél deftige muts, maar toch kom je dan nog van die oldtimers die ook open rijden he, op zulke dagen!!

Dries, voor degenen die hem gekend hebben, reed godganse dagen cabrio. Zat hier zelfs op een keer bij mij, en toen hij buitenkwam was het al water aan het gieten! Geen probleem, hij had handdoekjes bij, netjes verstopt achter de zetels ;-)

Toch jammer dat die jongen er niet meer is. Hij zou de eerste geweest zijn om nog es 'den boel in gang te steken' om nog es cabrio te gaan rijden op een goeie winterdag...

Ah, en wie heb ik zaterdagnamiddag gevolgd met een blauwe Elise R of S, in Roeselar? Nummerplaat TJP...
Weet wel, maar de mijne is maar halfjaarlijks verzekerd. Misschien dat ik volgend jaar toch een volledig jaar neem. Veel in prijs zal het waarschijnlijk niet schelen. Ga mij eens informeren.
grtn
Nouja, ik studeer o.a. verzekeringen(is ook 1 van men favoriete vakken) en één van de eerste zaken die wij leren is dat een autoverzekering tijdens de winter veel duurder is vanwege het groter risico (gladde wegen, mist,sneeuw en ijs,hagel en ga zo maar voort) ik betwijfel dus dat het niet zo duur zou zijn om hem dan ook in de winter te verzekeren...
Back in action :-)
Plaats reactie