Lotus Elise Type 25.

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Herman »

@Mario
subject deelname mosselevent:

copy re:Misschien wel, maar zonder de Lotus toch een beetje vreemd. Vanaf volgende week is hij in winterslaap! end copy.

Mario, een deelname met Lotus is géén must ,kijk maar eens op de deelnemerslijst, er zijn nogal wat personen met kinderen ingeschreven, en velen nemen hun gewone doordeweekse wagen, er zijn er zelfs die enkel met hun "goed humeur" komen of met hun recente c4... :D k'zou zeggen nu inschrijven is de boodschap.... :D

ps. Ik heb ooit eens geinformeerd naar halfjaarlijkse inschrijving bij mijn verzekeraar, maar er was géén vershil in prijs, zelfs mijn batoke in spanje ,die ik enkel en alleen in de zomer gebruik, is voor het ganse jaar verzekerd, daar er géén prijsverschil is...en een wagen volledig stilzetten is nu ook niet het intressantste als bezitter denk ik zo, t'is altijd zo dat op het moment dat ge hem zal stilzetten er juist dan magnifieke dagen aankomen.. :)
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door ovi »

Herman schreef:@Mario
subject deelname mosselevent:

copy re:Misschien wel, maar zonder de Lotus toch een beetje vreemd. Vanaf volgende week is hij in winterslaap! end copy.

Mario, een deelname met Lotus is géén must ,kijk maar eens op de deelnemerslijst, er zijn nogal wat personen met kinderen ingeschreven, en velen nemen hun gewone doordeweekse wagen, er zijn er zelfs die enkel met hun "goed humeur" komen of met hun recente c4... :D k'zou zeggen nu inschrijven is de boodschap.... :D

ps. Ik heb ooit eens geinformeerd naar halfjaarlijkse inschrijving bij mijn verzekeraar, maar er was géén vershil in prijs, zelfs mijn batoke in spanje ,die ik enkel en alleen in de zomer gebruik, is voor het ganse jaar verzekerd, daar er géén prijsverschil is...en een wagen volledig stilzetten is nu ook niet het intressantste als bezitter denk ik zo, t'is altijd zo dat op het moment dat ge hem zal stilzetten er juist dan magnifieke dagen aankomen.. :)
Bij mij blijft ook alles verzekerd wand ook met de moto rij ik gansde winter.
Wij komen dus zeker met de Lotus of er moest weer een sneeuwstorm zijn! :lol:
schipper
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 nov 2009, 21:08
Naam: Jos
Auto: Elise Type 23

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door schipper »

deze lotus is ook gekocht bij hermes in ghoy zeker de mijne komt daar ook van een type 23 ben jij daar kontent van en de garantie in orde ik had mijn lotus binnen gedaan voorgerammel aan voorkant en ze vonden het niet ik heb zelf gekeken en er waren rubbers versleten aan ophanging en ik had maar een sleutel met alarm heb zelf nog een moeten laten bijmaken weer zelf betalen ????
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

schipper schreef:deze lotus is ook gekocht bij hermes in ghoy zeker de mijne komt daar ook van een type 23 ben jij daar kontent van en de garantie in orde ik had mijn lotus binnen gedaan voorgerammel aan voorkant en ze vonden het niet ik heb zelf gekeken en er waren rubbers versleten aan ophanging en ik had maar een sleutel met alarm heb zelf nog een moeten laten bijmaken weer zelf betalen ????
Buiten de spiegel die vervangen moest worden (zie vorige posts) heb ik gelukkig nog geen aanspraak moeten doen op mijn garantie. Heb je alles zelf moeten betalen dan? Rubbers vervangen is geen goedkoop zaakje waarschijnlijk. Bij mij waren de 2 sleutels wel aanwezig. Waarschijnlijk zit er enkel garantie op motor en boite.
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

Herman schreef:@Mario
subject deelname mosselevent:

copy re:Misschien wel, maar zonder de Lotus toch een beetje vreemd. Vanaf volgende week is hij in winterslaap! end copy.

Mario, een deelname met Lotus is géén must ,kijk maar eens op de deelnemerslijst, er zijn nogal wat personen met kinderen ingeschreven, en velen nemen hun gewone doordeweekse wagen, er zijn er zelfs die enkel met hun "goed humeur" komen of met hun recente c4... :D k'zou zeggen nu inschrijven is de boodschap.... :D

ps. Ik heb ooit eens geinformeerd naar halfjaarlijkse inschrijving bij mijn verzekeraar, maar er was géén vershil in prijs, zelfs mijn batoke in spanje ,die ik enkel en alleen in de zomer gebruik, is voor het ganse jaar verzekerd, daar er géén prijsverschil is...en een wagen volledig stilzetten is nu ook niet het intressantste als bezitter denk ik zo, t'is altijd zo dat op het moment dat ge hem zal stilzetten er juist dan magnifieke dagen aankomen.. :)
Heb eens geinformeerd bij verzekeraar. Bij mij is er toch een groot verschil in prijs. Halfjaarlijks verzekeren is toch bijna de helft van de prijs. Betaal nu minder dan 250 euro BA en rechtsbijstand inbegrepen voor een half jaar.
schipper
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 nov 2009, 21:08
Naam: Jos
Auto: Elise Type 23

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door schipper »

ja 250 eu voor sleutel en rubbers moet ik nog doen maar daar had hij voor binnen geweest een paar dagen de auto kwijt en ze hadden niets gevonden en ik kijk het na en vind versleten rubbers.Als ik op een licht hobbelige weg rij dan maakt het een raar kloppent geluid vooraan .En in mijn softtop was een spanmoer afgebroken ook zelf gekocht en hij had het belooft van te maken maar vergeten zij hij .groetjes
Gebruikersavatar
JDP
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 nov 2010, 18:48
Auto: Elise type 25

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door JDP »

Hey,
knap karretje, ik heb nr 40, maar wel met een platte neus nu :( , ben op zoek naar onderdelen om hem weer in topvorm te krijgen. Als je me kan helpen?

grtz
Joris
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

JDP schreef:Hey,
knap karretje, ik heb nr 40, maar wel met een platte neus nu :( , ben op zoek naar onderdelen om hem weer in topvorm te krijgen. Als je me kan helpen?

grtz
Joris
Hey, welkom! Komt jouw Type 25 niet van bij Hermes Delbar? Dacht hem daar gezien te hebben. En woon je toevallig niet hier in de buurt? (Izegem) Khoor dat hier nog ergens een type 25 zou rond rijden? Aan stukken kan ik je jammer genoeg niet helpen!
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Yves »

Mario er rijd inderdaad een nr 25 in uw buurt van Iemand die ik ken die niet actief op dit forum zit (maar wel leest). Het is een SC uitvoering van de 25. Hij heeft tevens nog een Esprit en een paar Elan's.
Gebruikersavatar
Mario
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 aug 2009, 23:55
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S
Locatie: Izegem

Re: Lotus Elise Type 25.

Bericht door Mario »

Yves schreef:Mario er rijd inderdaad een nr 25 in uw buurt van Iemand die ik ken die niet actief op dit forum zit (maar wel leest). Het is een SC uitvoering van de 25. Hij heeft tevens nog een Esprit en een paar Elan's.
Ja, die auto ken ik, SC type 25 is met 1 gele streep. Maar er zou er nog 1 in de buurt rijden van de vroegere type 25 met 2 strepen. Ik wordt namelijk nogal veel gespot op plaatsen waar ik zelf niet ben geweest. Leg dat dan maar eens uit thuis! :lol:
Plaats reactie