Lotus Elise / Europa / Alpine

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Alpinerik
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mei 2009, 07:36
Naam: Erik
Auto: Europe S2/Westfield 11
Locatie: Temse
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Alpinerik »

Nog meer goed nieuws wat de wagen van Benny betreft. Het bestuur van culturele vereniging Spirit heeft besloten om - in samenwerking met "De Zaat raast - Festival of Sportscars" het verhaal "Een nieuwe ster voor het Vaillant-team" te publiceren in een éénmalige luxe-uitgave, samen met het eerste Michel Vaillant album "De grote match", met eerste druk cover (zie Frans ex. "le grand défi" in bijlage). Hiervoor werden de auteursrechten bij Studio Graton opgekocht voor deze éénmalige publicatie. Het boek wordt uitgegeven in zwart-wit en bevat dus het verhaal van "De grote match" (1959) en "Een nieuwe ster voor het Vaillant-team". Het boek wordt uitgegeven in luxe-uitgave (250 ex.) en superluxe-uitgave met velours of linnen kaft (80 ex.). Alle exemplaren zijn genummerd en dragen de gestempelde handtekening van Jean Graton. Jean Graton kan - wegens gezondheidsproblemen - de boeken niet (meer) individueel handtekenen. Geïnteresseerden kunnen voorintekenen op het boek. Denk dat de boeken resp. 30 en 70€ zullen kosten. Nog te bevestigen. Snel zijn is de boodschap. Dit worden collectors items.
We zijn nog steeds op zoek naar een monoplace of racewagen om, ter gelegenheid van de vernissage, tentoon te stellen. Iemand nog ideeën?
Ben eens komen kijken naar het vertrek van de Brabo tour. Slecht weer, schitterende Lotussen. Organisatie zag er pico bello uit. Proficiat aan de organisatoren!
Erik
Bijlagen
Michelvaillant - le grand defi.jpg
Michelvaillant - le grand defi.jpg (57.55 KiB) 6659 keer bekeken
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door WimC »

Hoe en waar kan ik intekenen?

Wim
Gebruikersavatar
Benny
Berichten: 168
Lid geworden op: 30 mei 2009, 20:02
Naam: Benny
Auto: Exige S
Locatie: Melsele

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Benny »

Hallo Erik, uiteraard wil ik ook reserveren, een superluxe uitgave met linnen kaft aub.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Herman »

voila, ben ingeschreven voor deelname aan dit event op 30 augustus te Temse.... ben beniewd of er nog forummers aan deelnemen met een oldtimer sportwagen...? of komen kijken...
Alpinerik
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mei 2009, 07:36
Naam: Erik
Auto: Europe S2/Westfield 11
Locatie: Temse
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Alpinerik »

4de Festival of Sportscars in Temse nadert met rasse schreden. Te snel naar mijn goesting - nog veel werk! Aangezien het een oldtimermeeting is, kunnen recente Lotussen hieraan spijtig genoeg niet deelnemen. Kijken kan natuurlijk wél. Als jullie - forumleden - in groep naar Temse komen, kan ik wel een aparte parking voor jullie voorzien, in de buurt van de vertrekplaats (gemeentehuis, Markt, Temse). Laat maar iets horen. Wie nog geïnteresseerd is in de luxe-uitgave van "De grote match", kan dit boek bestellen bij de Culturele Vereniging Spirit - dhr. Jean De Ryck, tel. 03/771.05.40.
Erik
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Didier »

ooochhh nice ...
Die Alpine A110 en die Europe ...
Dat is wel volledig m'n ding. Hou wel van zo'n oldtimers met pit in :mrgreen:

btw .. mooie Monolite-velgen op die Europe 8-)

;)
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Herman »

Alpinerik schreef:4de Festival of Sportscars in Temse nadert met rasse schreden. Te snel naar mijn goesting - nog veel werk! Aangezien het een oldtimermeeting is, kunnen recente Lotussen hieraan spijtig genoeg niet deelnemen. Kijken kan natuurlijk wél. Als jullie - forumleden - in groep naar Temse komen, kan ik wel een aparte parking voor jullie voorzien, in de buurt van de vertrekplaats (gemeentehuis, Markt, Temse). Laat maar iets horen. Wie nog geïnteresseerd is in de luxe-uitgave van "De grote match", kan dit boek bestellen bij de Culturele Vereniging Spirit - dhr. Jean De Ryck, tel. 03/771.05.40.
Erik
mooie foto gekregen bij de bevestiging van inschrijving aan deze rit...
van het forum heb ik weet dat
de volgende forummers mee doen.-

-fideel109
-herman
Bijlagen
IMG_1405klein.jpg
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Herman »

Alpinerik schreef:4de Festival of Sportscars in Temse nadert met rasse schreden. Te snel naar mijn goesting - nog veel werk! Aangezien het een oldtimermeeting is, kunnen recente Lotussen hieraan spijtig genoeg niet deelnemen. Kijken kan natuurlijk wél. Als jullie - forumleden - in groep naar Temse komen, kan ik wel een aparte parking voor jullie voorzien, in de buurt van de vertrekplaats (gemeentehuis, Markt, Temse). Laat maar iets horen. Wie nog geïnteresseerd is in de luxe-uitgave van "De grote match", kan dit boek bestellen bij de Culturele Vereniging Spirit - dhr. Jean De Ryck, tel. 03/771.05.40.
Erik

Komen er morgen forummers naar Temse ?
Bijlagen
dezaatraast2009.jpg
dezaatraast2009.jpg (56.8 KiB) 6521 keer bekeken
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door JDV »

Herman schreef:
Alpinerik schreef:4de Festival of Sportscars in Temse nadert met rasse schreden. Te snel naar mijn goesting - nog veel werk! Aangezien het een oldtimermeeting is, kunnen recente Lotussen hieraan spijtig genoeg niet deelnemen. Kijken kan natuurlijk wél. Als jullie - forumleden - in groep naar Temse komen, kan ik wel een aparte parking voor jullie voorzien, in de buurt van de vertrekplaats (gemeentehuis, Markt, Temse). Laat maar iets horen. Wie nog geïnteresseerd is in de luxe-uitgave van "De grote match", kan dit boek bestellen bij de Culturele Vereniging Spirit - dhr. Jean De Ryck, tel. 03/771.05.40.
Erik

Komen er morgen forummers naar Temse ?
Ik zou wel willen, maar ik kan niet, Temse is nog niet zo enorm ver van bij mij denk ik. Maar tzal niet gaan
Back in action :-)
Gebruikersavatar
Benny
Berichten: 168
Lid geworden op: 30 mei 2009, 20:02
Naam: Benny
Auto: Exige S
Locatie: Melsele

Re: Lotus Elise / Europa / Alpine

Bericht door Benny »

Komen er morgen forummers naar Temse ?[/quote]

Ik zal er morgen aanwezig zijn met de Alpine.

Benny
Plaats reactie