Reklaam oep t forum tegen het rap rijden of wa?

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Gebruikersavatar
X-ian
Berichten: 1179
Lid geworden op: 19 mei 2010, 11:27
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25
Locatie: Bornem

Re: Reklaam oep t forum tegen het rap rijden of wa?

Bericht door X-ian »

zeldzame kanarie schreef:
X-ian schreef:Ik rijd niet te hard en toch krijg ik iedere keer (onderweg) dat boze gezicht met de vraag waarom ik te hard rijd. :evil: :evil: :evil: Zo ongelofelijk irritant! Echt ik irriteer me mateloos aan dat kind... :?
Bizarre campagne. :roll:
campagne is bedoeld voor een bepaalde groep hardrijders die zo snel rijden dat ze niet meer op tijd kunnen stil geraken als er een gezins wagen met op de achterbank zo'n schattig kind van rijstrook veranderd.. doet een mens toch twee keer nadenken voor je de 260kmpu opzoekt voor de fun.
Dat is nu net het rare (voor mij toch), ik weet dat ze niet voor mij bedoeld is. Waarom erger ik mij dan? :?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Reklaam oep t forum tegen het rap rijden of wa?

Bericht door Frederik »

X-ian schreef:
zeldzame kanarie schreef:
X-ian schreef:Ik rijd niet te hard en toch krijg ik iedere keer (onderweg) dat boze gezicht met de vraag waarom ik te hard rijd. :evil: :evil: :evil: Zo ongelofelijk irritant! Echt ik irriteer me mateloos aan dat kind... :?
Bizarre campagne. :roll:
campagne is bedoeld voor een bepaalde groep hardrijders die zo snel rijden dat ze niet meer op tijd kunnen stil geraken als er een gezins wagen met op de achterbank zo'n schattig kind van rijstrook veranderd.. doet een mens toch twee keer nadenken voor je de 260kmpu opzoekt voor de fun.
Dat is nu net het rare (voor mij toch), ik weet dat ze niet voor mij bedoeld is. Waarom erger ik mij dan? :?
De borden staan er langs de weg ook voor iedereen, doelgroep of niet. Toch?
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Reklaam oep t forum tegen het rap rijden of wa?

Bericht door HJ2 »

Shit... 260!
Moet ik dan nu ook nog een overdrive gaan installeren of wat?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Lexter44
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 apr 2013, 16:43
Naam: Berry
Auto: Super Seven 1.6
Locatie: Haarlem

Re: Reklaam oep t forum tegen het rap rijden of wa?

Bericht door Lexter44 »

Zelf probeer ik altijd wel wat rustig te rijden. Omdat ik vroeger gehoorbeschadiging heb op gelopen werd mij een tijd geleden geadviseerd om een hoortoestel te nemen, dus heb ik via audibene.nl er eentje gehaald. Dus het was voor mij een hele openbaring om eenmaal dan weer in de auto te zitten met veel geluid! Dus dat is nog wel even wennen.

Overigens zie ik eigenlijk altijd 2 types uitdrukking op de gezichten van mensen. Vaak zie je toch wel mensen die waardering hebben voor je auto, en zo snel mogelijk hun fototoestel proberen te pakken (grappig om te zien). Maar soms krijg je inderdaad van die boze gezicht als je je auto een beetje in de toeren gooit..
Plaats reactie