20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
11-j
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 jul 2009, 20:53
Auto: Matchbox

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door 11-j »

Exploded schreef:
Bzguy schreef: Leuk om horen dat er netter gereden werd dan vorig jaar, dus k neem aan geef aftandse AX'kes meer ?
Nog steeds AX-kes, maar die zaten in een andere reeks. Er reden ook een aantal Peugeot 205's met ingebouwde stelling. Net als de AX-kes, als Lotusbert echt doorduwde kon hij die voorbij, maar dat was dan vooral omdat hij beter en sneller door de bocht rijdt, in de rechte lijn was het alles behalve een walk-over.
Met een standaard Elise is dat dan zweten en afzien zelle. :( Mja alles heeft zijn tijd gehad.
wimvanbeeck schreef:En hier een exclusieve foto van elfje
Dat was in het begin van de dag, toen ze nog rijkelijk gekleed was he, hoe later op de avond... :lol: :lol: :lol:
Jullie hebben me blijkbaar van mijn beste kant gefotografeerd :D :lol:
Thanks for the great day guys... voelde me terug welkom ;)
:) :) :)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door Frederik »

11-j schreef:Jullie hebben me blijkbaar van mijn beste kant gefotografeerd :D :lol:
Thanks for the great day guys... voelde me terug welkom ;)
:) :) :)
Welkom ... altijd al geweest hé :)
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door lotusbert »

exploded schreef: Nog steeds AX-kes, maar die zaten in een andere reeks. Er reden ook een aantal Peugeot 205's met ingebouwde stelling. Net als de AX-kes, als Lotusbert echt doorduwde kon hij die voorbij, maar dat was dan vooral omdat hij beter en sneller door de bocht rijdt, in de rechte lijn was het alles behalve een walk-over.
Ja, toegegeven, die 2 205-kes gingen wel snel. niet vergeten die dingen waren geprepareerde 1900cc versies, die gasten zaten alleen in de wagen (vrije sessie !) en reden zeer agressief alle gaten dicht ook aan de chicanes...
Tja,ik hield veel in na de bianchi (van 4 naar 6) en had waarschijnlijk + 100 kilo balast aan boord :lol:


Frederik, die view van je rijlijnen komt dit zo uit je laptimer gerold ? Welk toestel is dat ? BTW ben jij eens van de baan gegaan ? kijk eens naar de eerste foto aan het medical center (rode lijn) ??

Bert
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door Frederik »

lotusbert schreef:Frederik, die view van je rijlijnen komt dit zo uit je laptimer gerold ?
Ja :) isnt that cool ? :)
lotusbert schreef:Welk toestel is dat ?
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=1331
lotusbert schreef:BTW ben jij eens van de baan gegaan ? kijk eens naar de eerste foto aan het medical center (rode lijn) ??
Neen zenne, is niet alle info, heb eigenlijk wat zitten knoeien met de data. Eerlijk gezegd ben ik nog niet 100% vertrouwd met het toestel en de software. Deze rit is de eerste waar ik degelijke data heb kunnen loggen. En dus nu ook de 1e keer iets heb om te verwerken op de computer.

Ik denk eraan mijn toestel tegen een kleine vergoeding uit te lenen aan mensen die ik ken gezien ik het niet dagelijks laat staan wekelijks gebruik. Moest je interesse hebben... ben er nog niet uit op welke basis ik dat zou/wil doen.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door Frederik »

Gebruikersavatar
vic
Berichten: 371
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:27
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora
Locatie: Wavre

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door vic »

ya ya goed thuis geraakt !

nog een dikke merci aan Bosbon en ...aan iedereen voor jullie morele steun :lol:
Exploded schreef:Mooie foto's mindpower!

Ik kon er de hele dag er niet bij zijn, maar in de namiddag heb ik toch even mijn best gedaan, om wat foto's te trekken. 8-)
Het weer was alvast schitterend in de namiddag, geen vuiltje aan de lucht. Althans dat dachten wij toch. Maar dat was buiten onzen "Ovi" dan gerekend. Na de VAB happening had die smaak van asfalt ferm te pakken, en gaf em dus nog nen F348 ferm "op zijn doos" in den eerste linkse. Verrast waren welle dan ook om vast stellen dat hij zijn Elan noodgedwongen in het grind moest zetten ipv op het asfalt. :o Een Lotus die zomaar stilvalt, dat kunnen 1001 dingen zijn, maar wij zijn ter elfjederuren te weten gekomen, dat den Ovi, ondanks alle jaren levenservaring en legeropleiding, nog niet alle onderdelen weet staan... :o :shock: :lol:
Achteraf heeft onze Bosbon zich nog eens van zijn beste technische Esprit-kant laten zien, door de enige Esprit terug op de baan te helpen. Ben je thuis geraakt Vic?
Daarna met onze toffe groep naar de Val getrokken. Dat begint onze vaste stek te worden. Ik kan niet anders bedenken dan dat die kroonluchter ginder ons (mannen) ons aantrekt :lol:
De foto's van de dag: http://picasaweb.google.com/gert.vanher ... emdag2009#
foto's staan er niet in max resolutie op, omdat ik niet genoeg plaats had, stuur een mail naar gert [at] teamlotus.be met de naam van de foto in dan stuur ik per kerende terug in max resolutie!

Nog 1 dankske aan onze Lotusbert om mij nog eens te trakteren op 6 rondes 2-11 plezier. Alleen jammer dat je niet op alle plaatsen kon doorrijden owv de geluidslimiet. Maar het is en blijft een schitterend piloot en wagen. Thnx!
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door lotusbert »

ovi schreef:
Hé Bert, ik zet zodra ik wat meer tijd heb de filmpkes erop zenne maar hier thuis niet veel tijd dus effe geduld! :oops:
Ovi,
mocht je dit lang weekend eens tijd vinden ?? Ik ben wel nog steeds benieuwd..

Bert
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door Frederik »

Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door ovi »

:shock:
Ge hebt het nog geschreven hoe belachelijk die Porsche bimbokes zijn hé! :roll:
Wel in die eerste link v/d foto's stonden 3 foto's achter elkaar hoe ik 2 van die gasten op hun doos geef. Hebben ze die laatste foto waar ge duidelijk ziet dat ik ze alletwee voorbij ben toch wel veranderd zeker??? :o
Ik wou gisteren aan een vriend even de foto's laten zien en heb dit daarmee ondekt! :? Gelukkig had ik ze al opgeslagen dus bij deze! :evil:
En Porscherijderkes, vreet maar is goe elle kas op wand hier zijn de 3 foto's!!! :lol:

Foto 20309 :Eerste Porsche voorbij juist voor de bocht omdat hij "te traag" de bocht ingaat! Duidelijk te zien dat we snel gaan aangezien mijn spoiler bijna het asvalt raakt! Direkt in het kontje gaan hangen van volgende slachtoffer omdat ik weet dat ik hem alleen in de bocht voorbij kan. Die gasten kunnen enkel op het rechte stuk hard gaan!(hihihi)
Vroemdag%20Zolder%202009%20309.jpg
Vroemdag%20Zolder%202009%20309.jpg (49.21 KiB) 3314 keer bekeken
Foto 20310 : 2° Porsche vollen bak aan de buitenkant voorbij omdat hij weer probeerde om de deur dicht te gooien door naar de binnenkant te sturen dien klojo!
Vroemdag%20Zolder%202009%20310.jpg
Vroemdag%20Zolder%202009%20310.jpg (41.97 KiB) 3314 keer bekeken
Foto 20552 : Door mijn veel hogere bochtensnelheid kan ik die pipo's ondanks mijn "slechts" 180 pk ook op het rechte stuk lang genoeg achter mij houden tot de lange kanaalbocht waar ik ze dan echt volledig los rij!
Vroemdag%20Zolder%202009%20552.jpg
Vroemdag%20Zolder%202009%20552.jpg (34.24 KiB) 3314 keer bekeken
Ongelooflijk wat ge met een 17 jaar oude Elan kund doen als ge een beetje kund rijden hé!

Ge hebt mensen die lullen over pk's en ge hebt er die ze durven gebruiken en het dan ook nog kunnen bewijzen.(whoeaaaaaa
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 20/10/2009 : Vroemdag 2009 (Circuit Zolder) [comments / foto

Bericht door Frederik »

Ivo, de Porsche rijders gingen niet voluit :)

Hoe kom jij aan 180pk ? (als je nog es in de buurt bent es mijn VBOX installeren hé) dan weet je het ;-)
Plaats reactie