werner Exige cup

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
Capitol
Berichten: 707
Lid geworden op: 06 nov 2009, 12:26
Naam: Bart
Auto: Lotus-loos
Locatie: Limburg

Re: werner Exige cup

Bericht door Capitol »

Ah de Werner heeft zich hier voorgesteld sè. Na wat zoekwerk en wat op en af gechat heeft hij de knoop doorgehakt en een CUP260 gekocht. Waar is den tijd .....
Maar waar blijven die foto's? ;)
M140i & GT3 Touring
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: werner Exige cup

Bericht door FastEleven »

Hey Werner,
Leuk je ontmoet te hebben in Spa. En wat heb je daar een mooie Cup260 gekocht !
See you in Spa, Zandvoort, Zolder of Mettet :P
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

FastEleven schreef: 03 aug 2021, 21:44 Hey Werner,
Leuk je ontmoet te hebben in Spa. En wat heb je daar een mooie Cup260 gekocht !
See you in Spa, Zandvoort, Zolder of Mettet :P
insgelijks ! :D Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een 2eleven..wat een machtig aparaat..zelfde mechaniek als mijn cup maar toch een heel andere wagen..wat een beleving :shock:
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

Capitol schreef: 18 jun 2021, 15:17 Ah de Werner heeft zich hier voorgesteld sè. Na wat zoekwerk en wat op en af gechat heeft hij de knoop doorgehakt en een CUP260 gekocht. Waar is den tijd .....
Maar waar blijven die foto's? ;)
krijg er geen geupload Bart :D ik ken daar allemaal niets van :mrgreen:
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: werner Exige cup

Bericht door FastEleven »

insgelijks ! :D Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een 2eleven..wat een machtig aparaat..zelfde mechaniek als mijn cup maar toch een heel andere wagen..wat een beleving :shock:
Gezien op facebook van Verhiest. Gefeliciteerd.
De cup 260 bijgehouden of ingeruild ?
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

FastEleven schreef: 31 okt 2021, 11:16
insgelijks ! :D Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een 2eleven..wat een machtig aparaat..zelfde mechaniek als mijn cup maar toch een heel andere wagen..wat een beleving :shock:
Gezien op facebook van Verhiest. Gefeliciteerd.
De cup 260 bijgehouden of ingeruild ?
thx ! :D :D

De cup blijft ,zo een machines maken ze niet meer .staat bij verhiest voor nieuwe banden en corner balancing nu
Gebruikersavatar
PJH
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 jan 2016, 19:35
Auto: Exige S240
Contacteer:

Re: werner Exige cup

Bericht door PJH »

Zotte mens.

Goed bezig :)
www.openroads.be - Rediscover the fun of driving.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: werner Exige cup

Bericht door Frederik »

PJH schreef: 09 nov 2021, 21:05 Zotte mens.

Goed bezig :)
Wie hem kent weet wel beter :mrgreen:
Goe bezig Werner ;)
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

Ondertussen hebben beide wagens al wat kleine updates gekregen .
De exige en 211 staan beiden op 052 yokos op de originele velgen en op de elise cup velgen staan AR1 nangkang waarmee ik in maart op Spa reed ..zeer goede band voor dat geld ..Heb ook nog een 2009 cup set met wat werk aan op de kop kunnen tikken waar ik deze week 888r ga laten opleggen ..
Met de 211 nog niet veel gereden ,eerste TD op Mettet wat problemen gehad met de benzinepomp ,dat zou nu moeten verholpen zijn ..moeilijk te testen op openbare weg :mrgreen: Omdat de 211 in de garage was heb ik een aim dash en andere wielstuds laten steken ..achteruitrijcamera steekt er ook in wat zeer handig is in de 211 ..
De cup heeft Srf remolie service gekregen en pagid 14 blokken (pedaal ging redelijk diep op spa)
Ik ben nu toch aan het twijfelen om een 280 komotec te steken op de cup voor dat tikkeltje meer ..maar of het echt de moeite is geen idee :lol: ,Die van J Vlo vroeger heb ik meerdere keren mee gereden maar dat was plus 300 Pk ,dat was
wel de moeite ,al had de versnellingsbak dat vermogen wel niet zo graag :mrgreen:


Iemand toevallige ervaring met die 2 delige remschijven van elise shop? die zijn precies redelijk goedkoop tov de originele van lotus ..zou ipv vaste schijven op de 211 ook dubbele willen steken want de remmen zien op een klein circuit als mettet toch redelijk af :D ..

Ook ben ik nog op zoek naar een oem carbon kuipstoel zoals in een exige of elise cup gemonteerd staan ..moest iemand zoiets liggen hebben shoot .
Laatst gewijzigd door Wgt3 op 30 mei 2022, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wgt3
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 apr 2021, 20:01
Naam: werner
Auto: exige cup

Re: werner Exige cup

Bericht door Wgt3 »

Heb de 260 nu een 13 maand ,Verhiest is er vorige maand mee naar de keur geweest..nog geen seconde spijt gehad van de aankoop…het is toch een zeer speciale wagen..zelfs er gewoon inzitten geeft me al enorm veel plezier…,alle carbon parts,de alcantara,rolkooi,…… een echte mini racewagen op nummerplaat…heb al verschillende biedingen gehad Vnl uit DE en FR voor een heel stuk meer als ik er aan betaald heb maar ze gaat nog een hele tijd bij me blijven zoveel is zeker :D
Plaats reactie