Pagina 1 van 1

Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:02 nov 2018, 20:36
door Lvb
Heeft iemand al ervaring ivm het afbreken/los komen van rear toe-link ?
Iemand idee/tips voor upgrade
Ik voel me gewoon niet meer zo veilig in de wagen (als ik alles lees opt net :D )
Ik doe geen circuit . Maar de voorganger wel . .
Dus hebben ze wel afgezien :D .

Nu zie ik dat 1tje 57£ kost en ik zou er 4 moeten plaatsen .
Afbeelding

Is het dan niet beter om gewoon een hele set te kopen incl. Stangen en extra baar int midden ! Dat kost me niet veel meer en is toch beter tegen het afbreken

Heeft nog iemand een andere set gekocht . Of toch gewoon nieuw orgineel geplaatst .

Dit lijkt me wel goed=>
Met ogen waar de bouten door gaan
Afbeelding

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:04 nov 2018, 10:14
door Lvb
Ik heb nog wat zitte zoeken en ik denk dat dit wel en goed set is . (Ga het nog even afwachten maar toch bestellen dan )
http://elise-spares.com/lotus-suspensio ... -link-kits

Afbeelding

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:04 nov 2018, 11:04
door Jan Bakker
ik heb deze er onder zitten en bevalt prima
https://www.elise-shop.com/motorsport-t ... d1b32f8670

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:04 nov 2018, 13:25
door Lvb
Bedankt .
maar toch 2 nadelen voor mij:
-prijs is bijna x2
-En met dit systeem moet je gaten boren in het galva frame ( Is niet slechter ) ma doe dat liever niet.

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:06 nov 2018, 14:16
door malo
die rode brace bar heb ik te koop voor €50,-

ook beschikbaar verlengde toe-link bars voor €40,-

check mijn blog voor mijn parts-bin: eliseworks.com/shop

maar let goed op de kwaliteit van de rose-joints die je wil toepassen!

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:06 nov 2018, 19:20
door Lvb
Toffe verkoop site .
Maar de brace bar ga ik zelf maken .(Inox)
En de rest ga ik nieuw bestellen samen met die rose-joints (die normaal toch goed moeten zijn ).

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:03 dec 2018, 19:28
door sooike
Het eerste plaatje in deze post is volgens mij de nieuwste variant van kogelgewricht door Lotus gebruikt, en wordt nog steeds gemonteerd op de nieuwste Elises dacht ik.

Vooral met de oudere varianten waren problemen, dewelke ook op de Speedster waren gemonteerd. Op onderstaande foto's is duidelijk te zien dat de draadstang kant spoorstang niet perfect aan de behuizing van het kogelgewricht was gemonteerd.

Re: Rear toe-link fail S2

BerichtGeplaatst:04 dec 2018, 19:28
door Lvb
Dan heb ik de nieuwste variant onder mijn auto zitten . Maar ga het toch vernieuwen .