Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
DennisH
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2017, 14:24
Auto: Elise S1

Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Bericht door DennisH »

Naar die S1 ben ik gaan kijken. Auto is van een demo wagen geweest van Profi-auto in Polen (Dit hebben zij mij ook bevestigd).
Vandaar het alcantra dashboard, middenconsole en de profi stoelen.

Wel was er wat gerommeld met de papieren. In polen kregen ze hem niet gekeurd na de ombouw dus hebben ze er een "kitcar" van gemaakt. Hierdoor staat hij op papier als S A M elise en niet Lotus Elise.

Was voor de rest (nog wel niet echt lotus ervaring) wel een propere auto, wel weinig documentatie bij... Is van Uk naar Polen gegaan en dan naar Nederland. De Nederlander heeft de auto geruild met een Belg( had een moeilijke auto om te verkopen en dacht dat de lotus beter in de markt ging liggen, vandaar de ruil).

Volgens ons had hij langs voor wel een klein accident gehad, de kap van de koeler en de lichten staan er niet allemaal 100% recht in. Maar nogmaals, ik ben nog maar sinds pas (1 dag :D lotus bezitter) dus weet niet hoe het met het uitlijnen van deuren en panelen zit bij lotus...
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Bericht door 914 »

Wel een veel eerlijkere advertentie! Dat is een pluim op de hoed van de verkoper!

Geen 77000 km, maar 77000 miles

En duidelijk vermeld dat het een ombouw is van RHD naar LHD.
wimke1971
Berichten: 197
Lid geworden op: 26 mei 2014, 13:10
Naam: wim
Auto: Lotus Elise lhd 2002
Locatie: Liefdekerke

Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Bericht door wimke1971 »

DennisH schreef:Naar die S1 ben ik gaan kijken. Auto is van een demo wagen geweest van Profi-auto in Polen (Dit hebben zij mij ook bevestigd).
Vandaar het alcantra dashboard, middenconsole en de profi stoelen.

Wel was er wat gerommeld met de papieren. In polen kregen ze hem niet gekeurd na de ombouw dus hebben ze er een "kitcar" van gemaakt. Hierdoor staat hij op papier als S A M elise en niet Lotus Elise.

Was voor de rest (nog wel niet echt lotus ervaring) wel een propere auto, wel weinig documentatie bij... Is van Uk naar Polen gegaan en dan naar Nederland. De Nederlander heeft de auto geruild met een Belg( had een moeilijke auto om te verkopen en dacht dat de lotus beter in de markt ging liggen, vandaar de ruil).

Volgens ons had hij langs voor wel een klein accident gehad, de kap van de koeler en de lichten staan er niet allemaal 100% recht in. Maar nogmaals, ik ben nog maar sinds pas (1 dag :D lotus bezitter) dus weet niet hoe het met het uitlijnen van deuren en panelen zit bij lotus...
Bedankt voor de info!
Waar heb jij de jouwe gekocht? Foto's?
Grts
Wim
DennisH
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2017, 14:24
Auto: Elise S1

Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Bericht door DennisH »

De mijne heb ik in Nederland bij een particulier gekocht. Ook wel omgebouwd naar LHD.
Als ik mijn platen heb eens naar FKM doen om er eens naar te laten kijken...
Aangezien ik er zelf nog niet veel van ken weet ik niet wat wel/niet mag rammelen en wel/niet stroef mag werken :lol:

En dan hopende op een goed verdict!
Foto's zijn er nog niet van gekomen...
wimke1971
Berichten: 197
Lid geworden op: 26 mei 2014, 13:10
Naam: wim
Auto: Lotus Elise lhd 2002
Locatie: Liefdekerke

Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?

Bericht door wimke1971 »

Cool DennisH! Dan wens ik je veel succes!
Ik ga nog wat sparen... en op termijn mijn Boxster terug verkopen.
Als iemand zijn Lotus wil ruilen voor mijn Boxster, hoor ik het graag, you never know he!
Plaats reactie